«Φαρμάκι» αντί για καφέ θα πίνουν, όπως φαίνεται, από εδώ και στο εξής οι καταναλωτές μετά και τις επικείμενες αυξήσεις που αναμένονται στην τιμή του. Το «ντόμινο» των ανατιμήσεων συμπαρασύρει στο διάβα του και το αγαπημένο ρόφημα των Ελλήνων καθιστώντας την καθημερινή του κατανάλωση συνήθεια πολυτελείας.
Η λειψυδρία και οι υψηλές θερμοκρασίες στις χώρες παραγωγής επηρεάζουν επίσης την τελική τιμή του προϊόντος. Η αύξηση στη χονδρική του τιμή σταδιακά αποτυπώνεται και στην τσέπη των καταναλωτών.
Οι ανατιμήσεις οδηγούν τους καταναλωτές σε περιορισμό της συνήθειας τους ή σε έρευνα αγοράς προς αναζήτηση του φθηνότερου. Αρκετοί είναι βέβαια και εκείνοι που δεν δείχνουν να επηρεάζονται.
Οι επαγγελματίες από την πλευρά τους ζητούν μείωση του ΦΠΑ, καθώς επίσης μείωση ή κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης.