Στην επικοινωνιακή διαχείριση της επένδυσης του Ελληνικού από τη ΝΔ, τόσο προεκλογικά όσο και αφότου έγινε κυβέρνηση, καθώς και στις επιχειρησιακές και νομικές ανεπάρκειες του νομοσχεδίου για την κύρωση της σύμβασης του ακινήτου, αναφέρθηκε ο Βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ –Προοδευτική Συμμαχία και υπεύθυνος του χρηματοπιστωτικού τομέα της Κ.Ο του κόμματος Αλέκος Φλαμπουράρης στην ομιλία του στη Βουλή.
Το 2015 που αναλάβαμε την Κυβέρνηση, ανέφερε ο Αλέκος Φλαμπουράρης, παραλάβαμε τη σύμβαση του 2014, ενώ δεν υπήρχε καμία ωριμότητα όσον αφορά την υλοποίηση της επένδυσης.
«Παρά τα ασφυκτικά περιθώρια και παρά την υπόσχεσή μας να ξεμπλέξουμε τη χώρα από την εποπτεία των δανειστών μέσα από σκληρή δημοσιονομική πειθαρχία, επαναδιαπραγματευτήκαμε τη σύμβαση με τον Επενδυτή. Σκοπός μας να γίνει μια επένδυση, που θα παντρεύει και θα ισορροπεί όλες τις ανάγκες: θέσεις εργασίας, ικανό πράσινο, δωρεάν πρόσβαση στον επισκέπτη και εύλογα οικονομικά και εις είδος ανταλλάγματα υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου και των όμορων δήμων. Έτσι, με τις επίμονες και απόλυτα επιστημονικά τεκμηριωμένες προσπάθειες της διαπραγματευτικής μας ομάδας, οδηγηθήκαμε στην τροποποιητική σύμβαση του 2016».
Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ –ΠΣ αναφέρθηκε σε δεκάδες παρεμβάσεις που έγιναν κατά την περίοδο της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα σε χρόνο ρεκόρ, τη θεσμική ωρίμανση του ελληνικού, χωρίς η κυβέρνησή μας να απεμπολήσει δημόσια αγαθά.
Στις 7 Ιουλίου του 2019 αναλάβατε εσείς και σε μια βδομάδα, σε ένα μήνα ή στο τέλος του χρόνου θα ξεκίναγε το έργο. Και, ω του θαύματος, οι ξένοι επενδυτές αποχώρησαν με τη νέα κυβέρνηση! Και εκεί που εμείς καθυστερούμε, δήθεν, την είσοδο των ξένων κεφαλαίων στη χώρα, ακούσαμε το αμίμητο «ελληνικό το Ελληνικό». Καλοδεχούμενοι, λοιπόν, οι Έλληνες επενδυτές. Αλλά πού είναι οι μπουλντόζες, κύριοι της Κυβέρνησης; Σε 23 μήνες το μόνο που κάνατε ήταν τροπολογίες και συνεχείς αλλαγές στο νόμο για το Ελληνικό», υπογράμμισε ο κ. Φλαμπουράρης.
Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναφερόμενος στο προωθούμενο νομοσχέδιο της κυβέρνησης διατύπωσε τρεις επισημάνσεις που εγείρουν σοβαρά ζητήματα:
- Αν στην έκταση που διανέμεται κατά κυριότητα στο ΤΑΪΠΕΔ εμπεριέχονται και οι απαραίτητοι κοινόχρηστοι χώροι που απαιτούνται για την πολεοδόμηση (δρόμοι, πεζόδρομοι, πλατείες). Αν όχι τότε αυτή η έκταση που παραχωρείται κατά κυριότητα στο ΤΑΪΠΕΔ θα πρέπει να μειωθεί κατά τα τετραγωνικά μέτρα που αντιστοιχούν στους αναγκαίους κοινόχρηστους χώρους.
- Προς τι η συγκεκριμένη πρόβλεψη για περίφραξη, αφού η περίφραξη για εργοταξιακές ανάγκες είναι δεδομένη; Μήπως για τυχόν περιορισμούς στο «παράκτιο μέτωπο» ή και το Μητροπολιτικό Πάρκο; Προφανώς τέτοιες προθέσεις, αντιβαίνουν στην συμβατική δέσμευση του 2016, ότι το Μητροπολιτικό Πάρκο θα λειτουργεί ως «κατ´ αποτέλεσμα κοινόχρηστος χώρος», ελεύθερα προσβάσιμος και το θαλάσσιο μέτωπο θα είναι ένα χιλιόμετρο ανοιχτό και ελεύθερο για τους πολίτες. Ως τέτοιες ρυθμίσεις δεν είναι αποδεκτές.
- Οι ξένοι επενδυτές φύγανε και μάλλον οι ημεδαποί δεν σας εμπνέουν ασφάλεια. Γιατί πώς αλλιώς να ερμηνευτεί ο τελευταίος όρος της σύμβασης, όπου μπαίνει από το παράθυρο η εγγύηση του Δημοσίου για τη χρηματοδότησή τους; Τι λέει με απλά λόγια; Ότι εάν η επένδυση σταματήσει και αποβληθούν ή παραιτηθούν οι επιφανειούχοι και το δημόσιο ανακτήσει πλήρη κυριότητα (στο 70% της έκτασης που προορίζεται για τον επιφανειούχο), θα πάρει μαζί και τα βάρη της χρηματοδότησης. Δηλαδή οι τράπεζες δεν θα χάσουν τα λεφτά τους. Δηλαδή και θα σταματήσει το έργο και θα τους πληρώνουμε κιόλας!
Δυστυχώς είναι σαφές ότι είστε μια κυβέρνηση ιδιοτελής και πολύ επικίνδυνη.
Αναλυτικά η ομιλία του Αλέκου Φλαμπουράρη:
Κυρίες και κύριοι
Εκτός από την επικοινωνία, υπάρχει και η κοινωνία, που πρέπει να μάθει καθώς περιμένει τις μπουλντόζες στο Ελληνικό.
ΝΑ ΠΟΥΜΕ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
Το 2001, όταν ο Αερολιμένας μεταφέρεται στο Ελ. Βενιζέλος, σύσσωμη η Αθήνα ελπίζει σε έναν κεντρικό μεγάλο πνεύμονα πρασίνου, που τόσο έχει ανάγκη η πόλη της «αντιπαροχής» και του «νέφους» της ρύπανσης.
Ένα πάρκο όαση πρασίνου με ήπιες παρεμβάσεις διατήρησης και ανάδειξης των ιστορικών κτιρίων, των αρχιτεκτονικών μνημείων, των αρχαιολογικών ευρημάτων. Δηλαδή ένα μητροπολιτικό πάρκο με ήπιες χρήσεις και μια τεράστια ανάσα για όλη την Αττική.
Το 2010 η καταχρεωμένη χώρα ελπίζει σε ανάπτυξη και δουλειές για το υπέρογκο χρέος, που της φόρτωσαν οι κυβερνήσεις της – δεν επεκτείνομαι, όλοι τις γνωρίζουν. Άρα ψάχνατε «ασημικά» για πούλημα. Το Ελληνικό, πρώτο και καλύτερο. Το 2012, λοιπόν, με το Ν. 4062/2012 αποφασίζεται να δοθεί σε ιδιώτη. Το 2014 υπογράφεται από την τότε Κυβέρνηση μία αποικιοκρατική σύμβαση, με φτηνό τίμημα και πλήρη υποχώρηση του δημοσίου συμφέροντος, μέσω ενός κειμένου ασαφούς και λεόντειου υπέρ των επενδυτών. Παράλληλα, το Έργο μπαίνει προαπαιτούμενο στην αξιολόγηση της χώρας για την τήρηση του μνημονίου.
Το 2015 που αναλάβαμε την Κυβέρνηση, παραλάβαμε τη σύμβαση του 2014, ενώ δεν υπήρχε καμία ωριμότητα όσον αφορά την υλοποίηση της επένδυσης.
Παρά τα ασφυκτικά περιθώρια και παρά την υπόσχεσή μας να ξεμπλέξουμε τη χώρα από την εποπτεία των δανειστών μέσα από σκληρή δημοσιονομική πειθαρχία, επαναδιαπραγματευτήκαμε τη σύμβαση με τον Επενδυτή. Σκοπός μας να γίνει μια επένδυση, που θα παντρεύει και να ισορροπεί όλες τις ανάγκες : θέσεις εργασίας, ικανό πράσινο, δωρεάν πρόσβαση στον επισκέπτη και εύλογα οικονομικά και εις είδος ανταλλάγματα υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου και των όμορων δήμων. Έτσι, με τις επίμονες και απόλυτα επιστημονικά τεκμηριωμένες προσπάθειες της διαπραγματευτικής μας ομάδας, οδηγηθήκαμε στην τροποποιητική σύμβαση του 2016. Με την οποία, φύγαμε από το όνειδος του 2014, με τη συναίνεση θα πρέπει να πω της LAMDA, η οποία τη δεδομένη στιγμή εκδήλωσε μια εκδοχή κοινωνικής ευθύνης, αναγνωρίζοντας ότι είχε λάβει με τη σύμβαση του 2014 υπέρμετρα ανταλλάγματα. Έτσι κερδίσαμε:
- Τη μείωση της οικοδομήσιμης γης από 3600000 τμ σε 2.700.000 τμ
- Την αύξηση των χώρων πρασίνου από 2.000.000 τμ σε 2.900.000 τμ
- Την αξιοποίηση 300.000 τμ για κοινωνική ανταποδοτικότητα
- Την πρόβλεψη ώστε όλο το μητροπολιτικό πάρκο των 2.000.000 τμ + 300.000 τμ να είναι ανοιχτό, προσβάσιμο στο λαό και ελεύθερης χρήσης
Την ανάληψη από τον Επενδυτή του κόστους συντήρησης και ασφάλειας του Πάρκου (περίπου 10.000.000 €/ έτος) - Τη δημιουργία εκτεταμένου δικτύου πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων περίπου 50χλμ.
- Την κατασκευή έργων ανασύστασης/διευθέτησης ρεμάτων.
- Την ανάληψη από τον επενδυτή του 50% του κόστους μελέτης και κατασκευής διαλογής ανακυκλώσιμων και σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων.
- Την υλοποίηση του μεγαλύτερου μέρους πολιτιστικών και αθλητικών χρήσεων εντός του Μητροπολιτικού Πάρκου
- Την ανάδειξη των κηρυγμένων διατηρητέων κτιρίων του ακινήτου (Κτίριο πρώην Ανατολικού Αεροδρομίου – Κτίριο Saarinen, , τρία Υπόστεγα Πολεμικής Αεροπορίας – Hangars, Αγγλικό Υπόστεγο – Παγόδα).
- Τη δημιουργία χώρων στέγασης των Σωματείων ΑμεΑ εντός του ακινήτου.
- Την ανάπλαση και εξασφάλιση ελεύθερης πρόσβασης της παραλίας του Αγ. Κοσμά, μήκους 1 χλμ.
- Τη δέσμευση του επενδυτή ότι το ύψος των έργων υποδομής θα ανέλθει σε τουλάχιστον 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ και μάλιστα στο πλαίσιο της πρώτης φάσης της επένδυσης.
- Τη συμφωνία να ολοκληρωθεί η επένδυση σε συντομότερο χρόνο και συγκεκριμένα ότι το 80% των επενδύσεων θα γίνει σε δώδεκα χρόνια έναντι των δεκαπέντε που προβλέπονταν στην αρχική σύμβαση.
Έτσι προχωρήσαμε συγκροτημένα και πολύ γρήγορα στη θεσμική θωράκιση της επένδυσης με στόχο την υλοποίησή της με όρους που συνδέονται με την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος και την θέσπιση σταθερού και υγιούς πλαισίου για τη ζωή των πολιτών και όχι στην à la carte εξυπηρέτηση των ορέξεων των επενδυτών
Τι έγινε μετά;
Η ωρίμανση του ακινήτου, προκειμένου να υποδεχτεί την επένδυση, ξεκίνησε και σχεδόν ολοκληρώθηκε στα χέρια μας. Πέραν όλων των θεμάτων, που έπρεπε να αντιμετωπιστούν, αφού ούτε καν τοπογραφικό δεν υπήρχε, είχαμε την τρόικα να ζητά την πρόοδο με κάθε κόστος, αλλά και τους επενδυτές σε αυτή τη φάση, να μην συνεργάζονται πάντοτε επί της ουσίας, αξιοποιώντας την πίεση της τρόικας.
Για παράδειγμα, ματώσαμε να προστατευτούν τα αρχαιολογικά σημεία. Και πρέπει να πω, γιατί η πραγματικότητα είναι αμείλικτη, ότι οι απαιτήσεις γίνονταν εντονότερες, εκείνες τις στιγμές που έπρεπε να εκταμιευτεί η μνημονιακή δόση. Ούτε ξέρω πόσες φορές ο Ευκλείδης περίμενε με αγωνία να συνεννοηθούμε με τη Lamda….
Παρά ταύτα σε χρόνο ρεκόρ, η θεσμική ωρίμανση του ελληνικού προχώρησε, χωρίς η κυβέρνησή μας να απεμπολήσει δημόσια αγαθά. Και πρέπει να δώσουμε τα εύσημα σε όλους τους πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες των υπουργείων που θωράκισαν και προχώρησαν την επένδυση με τόσο γρήγορους ρυθμούς.
ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
Τα πεπραγμένα από τον «ιδεοληπτικό» «αντιεπενδυτικό» ΣΥΡΙΖΑ, όπως μας καταγγέλετε. Με τον ΣΥΡΙΖΑ έγιναν αυτά.
Πεπραγμένα Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την επένδυση του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά
- Μετά την κύρωση της Σύμβασης για την αξιοποίηση του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά από τη Βουλή των Ελλήνων τον Σεπτέμβριο του 2016 (ν 4422/2016, ΦΕΚ Α’181/27.09.2016), συμφωνήθηκε μεταξύ των δύο μερών, της κυβέρνησης και των επενδυτών, παρουσία εκπροσώπου των θεσμών να κατατεθεί έως το τέλος του έτους 2016 το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ), ώστε να εκκινήσουν από το Ελληνικό Δημόσιο οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη μεταβίβαση των μετοχών.
- Παρά τις συνεχείς παραινέσεις από την κυβέρνηση, αλλά και έκδοση σχετικής δημόσιας ανακοίνωσης ότι υπάρχει εσκεμμένη καθυστέρηση, το ΣΟΑ κατατέθηκε στην ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. με καθυστέρηση έξι (6) μηνών στις 15.06.2017.
- Η Ελληνική Κυβέρνηση ενήργησε με ταχύτητα και συνέπεια για τη διεκπεραίωση μίας ιδιαίτερα απαιτητικής (διοικητικής και δικαστικής) ελεγκτικής διαδικασίας και στις 29/12/2017, δηλαδή εντός του προβλεπόμενου από τον ν 4062/12 χρονικού διαστήματος των έξι (6) μηνών απεστάλη το σχέδιο ΠΔ στο ΣΤΕ.
- Η έγκριση του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης με το Προεδρικό Διάταγμα ΠΔ35/ΑΑΠ/1.3.2018 έγινε σε χρόνο ρεκόρ.
- Μετά την 01/03/2018, ημερομηνία έγκρισης του ΣΟΑ με ΠΔ, η LAMDA όφειλε εντός συντόμου χρονικού διαστήματος να καταθέσει τις απαραίτητες μελέτες για την έκδοση των τριών ΚΥΑ, για την Πολεοδομική ωρίμανση της επένδυσης. Δυστυχώς όμως δεν τις υπέβαλε, παρά τις συνεχείς παραινέσεις της κυβέρνησης δημιουργώντας την ισχυρή εντύπωση ότι η καθυστέρηση ήταν συνειδητή, για λόγους που δεν μπορούν να εξηγηθούν (δεδομένης μάλιστα της ετοιμότητας που ασταμάτητα επικαλούνταν).
- Παράλληλα, νομοθετήσαμε τη σύσταση Φορέα Διαχείρισης και Λειτουργίας των κοινόχρηστων χώρων, υποδομών, έργων και εξοπλισμού εντός του ακινήτου.
- Ολοκληρώσαμε νέο νομοθετικό πλαίσιο για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας Casino μέσω δημόσιου διαγωνισμού και προχωρήσαμε στο διαγωνισμό για την άδεια Casino, που αποτελούσε μία ακόμα αναβλητική αίρεση της σύμβασης.
- Το σύνολο σχεδόν των μετεγκαταστάσεων φορέων (69 φορείς) που στεγάζονταν στο χώρο, πραγματοποιήθηκε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
- Το Μάρτιο του 2019, ολοκληρώθηκε η υποβολή των απαιτούμενων μελετών για την έκδοση των τριών (3) ΚΥΑ.
- Η δημόσια διαβούλευση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) ολοκληρώθηκε από 21.03.2019 έως 14.05.2019, εντός του διαστήματος που προβλέπεται από την περιβαλλοντική νομοθεσία.
- Ακολούθησαν οι συνεδριάσεις του Κεντρικού Συμβουλίου Διοίκησης για την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας (17/5, 24/5, 28/5, 7/6, 24/6)
- Στις 04/07/2019 εκδόθηκε η πρώτη ΚΥΑ που αφορούσε το Μητροπολιτικό Πάρκο, που αποτελούσε προϋπόθεση για την έκδοση και των υπολοίπων δύο.
- Για τις υπόλοιπες δύο ΚΥΑ είχαν προχωρήσει οι διαδικασίες σε τελικό στάδιο, αφού είχε ολοκληρωθεί η επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες και είχαν έρθει στο Κεντρικό
Συμβούλιο Διοίκησης για την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας, με προσχέδιο οπότε και αφήσαμε στη νέα κυβέρνηση της ΝΔ και το αντίστοιχο υπουργείο τα σχετικά για την ολοκλήρωση τους.
Στις 7 Ιουλίου του 2019 αναλάβατε εσείς και σε μια βδομάδα, σε ένα μήνα ή στο τέλος του χρόνου θα ξεκίναγε το έργο.
Και, ω του θαύματος, οι ξένοι επενδυτές αποχώρησαν με τη νέα κυβέρνηση! Και εκεί που εμείς καθυστερούμε, δήθεν, την είσοδο των ξένων κεφαλαίων στη χώρα, ακούσαμε το αμίμητο «ελληνικό το Ελληνικό».
Καλοδεχούμενοι, λοιπόν, οι Έλληνες επενδυτές. Αλλά πού είναι οι μπουλντόζες, κύριοι της Κυβέρνησης;
Σε 23 μήνες το μόνο που κάνατε ήταν τροπολογίες και συνεχείς αλλαγές στο νόμο για το Ελληνικό.
11 τροπολογίες έχετε κάνει ως τώρα. Κάθε δύο μήνες τροποποιείτε τις δικές σας τροποποιήσεις.
Κάνετε και ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ, είδαμε φωτογραφίες με μπουλντόζες και κάποιες κατεδαφίσεις
Με τροπολογία για τα 960 υφιστάμενα κτίσματα του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά δόθηκε η δυνατότητα να γίνει έναρξη των εργασιών κατεδάφισης (περίπου 100 κτιρίων) πριν από την μεταβίβαση των μετοχών, δλδ πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής μεταξύ της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ και της LAMDA.
Όταν είδατε ότι πάλι δεν σας «βγαίναν» οι μπουλντόζες, αλλάξατε το νόμο και τον Ιούνιο του 2020 δώσατε με άλλη τροπολογία τη δυνατότητα να μην κατεδαφιστεί το σύνολο του παραρτήματος Β, αλλά έστω 5 κτίρια.
Μας λέγατε ότι έως 31 Οκτωβρίου 2020 θα έχουν κατεδαφιστεί και τα 960 υφιστάμενα κτίρια.
Σήμερα είναι 23 Μαρτίου 2021 κι ακόμα τίποτα.
Και ερχόμαστε σήμερα στην συζητούμενη διανομή.
Η εισηγήτριά μας κ. Πέτη Πέρκα ήταν πολύ αναλυτική και σαφής στην τοποθέτησή της.
Εγώ θα ήθελα να αναφερθώ σε τρία κρίσιμα θέματα
Πρώτον
Στις περιοχές πολεοδόμησης, μετά την προμέτρηση φαίνεται να περιέρχονται στο ΤΑΪΠΕΔ 1.797.917, 867 τμ, που είναι το 30% του συνόλου των 6.000 στρ.
Το ζητούμενο είναι αν σ’ αυτή την έκταση εμπεριέχονται και οι απαραίτητοι κοινόχρηστοι χώροι που απαιτούνται για την πολεοδόμηση (δρόμοι, πεζόδρομοι, πλατείες). Αν όχι τότε αυτή η έκταση που παραχωρείται κατά κυριότητα στο ΤΑΪΠΕΔ θα πρέπει να μειωθεί κατά τα τετραγωνικά μέτρα που αντιστοιχούν στους αναγκαίους κοινόχρηστους χώρους.
Ή αν κατά ισχυρή νομική άποψη που υπάρχει, το σύνολο των κοινόχρηστων χώρων δεν είναι δεκτικοί μεταβίβασης, τότε θα πρέπει να αφαιρεθούν από το σύνολο το 6.000 στρεμμάτων και συνεπώς το 30% της έκτασης που θα διανεμηθεί θα είναι μικρότερο από 1.797.917, 867 τμ.
Και το ερώτημα παραμένει αν ισχύει αυτή η νομική άποψη, κυρώνετε μία σύμβαση ευάλωτη σε δικαστικές ακυρότητες;
Δεύτερον
Προς τι η συγκεκριμένη πρόβλεψη για περίφραξη, αφού η περίφραξη για εργοταξιακές ανάγκες είναι δεδομένη; Μήπως για τυχόν περιορισμούς στο «παράκτιο μέτωπο» ή και το Μητροπολιτικό Πάρκο; Προφανώς τέτοιες προθέσεις, αντιβαίνουν στην συμβατική δέσμευση του 2016, ότι το Μητροπολιτικό Πάρκο θα λειτουργεί ως «κατ´ αποτέλεσμα κοινόχρηστος χώρος», ελεύθερα προσβάσιμος και το θαλάσσιο μέτωπο θα είναι ένα χιλιόμετρο ανοιχτό και ελεύθερο για τους πολίτες.
Ως τέτοιες ρυθμίσεις δεν είναι αποδεκτές .
Τρίτον
Αντιλαμβάνομαι τη δύσκολη θέση σας. Οι ξένοι επενδυτές φύγανε και μάλλον οι ημεδαποί δεν σας εμπνέουν ασφάλεια. Γιατί πώς αλλιώς να ερμηνευτεί ο τελευταίος όρος της σύμβασης, όπου μπαίνει από το παράθυρο η εγγύηση του Δημοσίου για τη χρηματοδότησή τους; Τι λέει με απλά λόγια; Ότι εάν η επένδυση σταματήσει και αποβληθούν ή παραιτηθούν οι επιφανειούχοι και το δημόσιο ανακτήσει πλήρη κυριότητα (στο 70% της έκτασης που προορίζεται για τον επιφανειούχο), θα πάρει μαζί και τα βάρη της χρηματοδότησης. Δηλαδή οι τράπεζες δεν θα χάσουν τα λεφτά τους. Δηλαδή και θα σταματήσει το έργο και θα τους πληρώνουμε κιόλας!
Δυστυχώς είναι σαφές ότι είστε μια κυβέρνηση ιδιοτελής και πολύ επικίνδυνη.
Εμείς θα είμαστε καθημερινά αυτοί που θα επιτηρούν και θα επιβλέπουν για τη σωστή και πιστή εφαρμογή της τροποποιητικής σύμβασης και του ν. 4422/2016.
Γιατί αυτό το έργο θα πρέπει να έχει όφελος και για τον Ελληνικό Λαό κι όχι μόνο για τη ΝΔ και τους φίλους της
Ευχαριστώ