Στο Διεθνή Αερολιμένα της Ρόδου τέθηκε σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης αλλοδαπών υπηκόων Help Desk του υπουργείου Εξωτερικών, με στόχο να εξυπηρετηθούν οι ξένοι τουρίστες.
Έτσι, το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, αναφέρει το υπουργείο.
To Help Desk, επικεφαλής του οποίου θα είναι η κα Κατερίνα Τζίμα, Σύμβουλος Πρεσβείας, στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.
.@GreeceMFA Help Desk at #Rhodes International Airport (T1) is set up
Το γραφείο εξυπηρέτησης αλλοδαπών υπηκόων (Help Desk) του Υπ. Εξωτερικών στο Διεθνή Αερολιμένα της Ρόδου (Τ1) έχει τεθεί σε λειτουργία pic.twitter.com/mu9VKk3j3I
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) July 23, 2023
Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα:
+30 6985889650 / 6983209611
Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: +306977960941
H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία.
Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: +30 210 368 1350 / +30 210 368 1259 / +30 210368 1730.
Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο +30 2131331200.