Η COSMOTE στηρίζει τους συνδρομητές της στις περιοχές της κεντρικής Εύβοιας που επλήγησαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα και, για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προχωρά στις παρακάτω ενέργειες:
· Προσφέρει δωρεάν 1.000 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και 10GB για mobile Internet, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες,- με ισχύ έως και τις 08/09/2020.
Τα δωρεάν λεπτά ομιλίας και GB θα δοθούν σε δύο πακέτα των 500 λεπτών και 5GB, που θα ενεργοποιηθούν αυτόματα στις 10/08 και τις 25/08. Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας και των πακέτων Internet, μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS).
· Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, η COSMOTE έχει αναστείλει -μέχρι και τις 10/09/2020- κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές.
Από την πρώτη στιγμή, μηχανικοί και συνεργεία του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των προβλημάτων που δημιούργησαν τα ακραία καιρικά φαινόμενα στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, στις πληγείσες περιοχές. Στην κινητή, η λειτουργία του δικτύου έχει σχεδόν αποκατασταθεί. Στη σταθερή, έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των προβλημάτων στο δίκτυο κορμού και είναι σε εξέλιξη οι εργασίες αποκατάστασης στα υπόλοιπα σημεία και σε μεμονωμένους οικισμούς. Οι τεχνικοί του Ομίλου βρίσκονται σε ετοιμότητα για τις ανάγκες των κατοίκων στις πληγείσες περιοχές.