Η Τράπεζα Πειραιώς ενισχύει την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με οπτική αναπηρία στα ΑΤΜ 

Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εγκατάσταση συστήματος φωνητικής υποστήριξης σε περισσότερα από 550 ΑΤΜ του Δικτύου καταστημάτων της, διευκολύνοντας την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών από πελάτες με οπτική αναπηρία.

Το έργο αυτό έρχεται σε συνέχεια των δράσεων και πρωτοβουλιών της Τράπεζας για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ). 

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Τράπεζας:

Το σύστημα φωνητικής υποστήριξης επιτρέπει την πραγματοποίηση ανάληψης ή/ και αλλαγής του PIN της κάρτας με απλό και εύχρηστο τρόπο, καθώς υποστηρίζει τη δυνατότητα σύνδεσης των ακουστικών του πελάτη στην αντίστοιχη υποδοχή των ΑΤΜ. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί ειδική σήμανση σε γραφή braille πολύ κοντά στο σημείο υποδοχής των ακουστικών, ενώ τα ΑΤΜ που έχουν ενεργοποιημένο το λογισμικό καλύπτουν το σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

Όπως αναφέρει ο Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής Retail Βanking, Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της Τράπεζας Πειραιώς, «η αξιοποίηση καινοτόμων λύσεων και σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών βοηθάει σημαντικά στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος ισότητας και συμπερίληψης όλων των πολιτών, χωρίς αποκλεισμούς, διασφαλίζοντας ισότιμη και ανεμπόδιστη πρόσβαση των ΑμεΑ σε όλο το φάσμα της τραπεζικής τους εξυπηρέτησης. Ειδικά για τους πελάτες με οπτική αναπηρία, η εγκατάσταση του συστήματος φωνητικής υποστήριξης θα αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησής τους και θα απλουστεύσει σημαντικά την τραπεζική τους καθημερινότητα».

Επιπροσθέτως, η Τράπεζα Πειραιώς έχει προχωρήσει στη σταδιακή αντικατάσταση του συνόλου των καρτών με νέες που φέρουν σύστημα γραφής braille, με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική συμπερίληψη των ατόμων με οπτική αναπηρία, καθώς το μήνυμα διαχέεται σε όλους τους πελάτες της Τράπεζας. Ενδεικτικά, το 2022 εκδόθηκαν πάνω από 1 εκατ. χρεωστικές κάρτες με γραφή braille και σχεδόν 200.000 πιστωτικές.

Η συνεχής αναβάθμιση της τραπεζικής εξυπηρέτησης των ΑμεΑ αποτελεί σταθερή δέσμευση της Τράπεζας και διευρύνει περαιτέρω το πλαίσιο των πολύπλευρων δράσεων που υλοποιεί υπηρετώντας την αξία της κοινωνικής συμπερίληψης, με στόχο τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας ισότιμων ανθρώπων. Οι δράσεις αυτές υλοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος EQUALL που υποστηρίζει την κοινωνική ισότητα μέσα από την εξάλειψη κοινωνικών διακρίσεων, αποκλεισμών και έμφυλων στερεοτύπων.

Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες προσβασιμότητας που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς στα ΑμεΑ μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
ΚΕΦΙΜ: Μικρή αλλά σταθερή βελτίωση στη νομοθετική διαδικασία στην Ελλάδα
12 Δεκεμβρίου, 2024
Λάρισα: Μαθητές προσπάθησαν να δείρουν συμμαθητή τους μετά από πληροφορία πως παρενόχλησε κοπέλα
12 Δεκεμβρίου, 2024
Βορίδης: Βελτιώνουμε την καθημερινότητα των Ελλήνων σε μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις
12 Δεκεμβρίου, 2024
Παρέμβαση του Αρείου Πάγου για τον βιασμό του 16χρονου στη Μαλακάσα
12 Δεκεμβρίου, 2024
Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση στην Πελοπόννησο
12 Δεκεμβρίου, 2024
Σεισμός σε θαλάσσιο χώρο νότια του ‘Εβρου
12 Δεκεμβρίου, 2024
«ΚΙΒΩΤΟΣ 24»: Μια σύνθετη άσκηση ετοιμότητας από την Περιφέρεια Θεσσαλίας με σενάρια ακραίας βροχόπτωσης 
12 Δεκεμβρίου, 2024
Θεσσαλονίκη: Έκλεψαν 291 ηλεκτρικά πατίνια από αποθήκη
12 Δεκεμβρίου, 2024
Μαρινάκης: Συμπεριφορά Δημοτικού από το ΠΑΣΟΚ στο θέμα των τραπεζών
12 Δεκεμβρίου, 2024
Άρειος Πάγος: Ευθύνες στη Marfin για την καταστροφή του κτιρίου στη Σταδίου τον Μάιο του 2010
12 Δεκεμβρίου, 2024