Ηλεκτρικά πατίνια: Διευρύνεται η χρήση τους- Στο 90% η παραβατικότητα

Τα ηλεκτρικά πατίνια αποτελούν μία δημοφιλή επιλογή, καθώς δεν απαιτούν δίπλωμα οδήγησης και είναι ένας πρακτικός, οικονομικός και οικολογικός τρόπος μετακίνησης στους δρόμους.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Τσιαπακίδη, Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας, Δημοτικών Κοινοτήτων και Γειτονιών, τα πατίνια κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, και έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των ανηλίκων. Όλα ξεκίνησαν από μία μόδα μόλις κάποια χρόνια πριν, παρά από έναν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης. Ωστόσο, η χρήση τους αποδείχθηκε σωτήρια, ειδικά για εκείνους που δεν διέθεταν κάποιο όχημα, γεγονός που αφορά κυρίως τις πιο νεαρές ηλικίες (16-25). Επισήμανε ακόμη, ότι ο δήμος του έχει έτοιμη την κανονιστική για τα πατίνια. Ωστόσο, επισήμανε ότι, αυτή τη στιγμή, η παραβατικότητα αγγίζει το 90%, καθώς πολλές φορές βλέπει κανείς πάνω στα πατίνια δύο ίσως και τρία άτομα, ή τον χρήστη τους να μιλάει στο κινητό.

Όπως τόνισε ο κ. Ιωάννης Κυριακάκης, Εκπαιδευτής Σχολής Οδηγών, ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών πατινιών έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην οδική κυκλοφορία στην Ελλάδα, όπου δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός σχετικά με την χρήση τους, εκτός από το όριο ηλικίας που έχει οριστεί στα 15 έτη για οχήματα τέτοιου τύπου που αναπτύσσουν ταχύτητα από 6 έως 25 χιλιόμετρα/ώρα. Όμως, ένας άνθρωπος 15 ετών δεν έχει εκπαιδευτεί από κανέναν, ο ΚΟΚ διδάσκεται για πρώτη φορά σε ένα άτομο 16 ετών που θέλει να βγάλει δίπλωμα μοτοποδήλατου, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γιώργος Απαζίδης, διευθυντής ανάπτυξης προϊόντων ηλεκτροκίνησης, ο νόμος του 2020 δεν τηρείται, τουναντίον ίσως να γίνεται και κατάχρηση πολλές φορές, η ζήτηση ηλεκτρικών πατινιών φέτος έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι με πιο συνειδητοποιημένους καταναλωτές, ηλικίας συνήθως άνω των 18 ετών, ενώ στο μέλλον η μικροκινητικότητα θα παρουσιάσει και περαιτέρω ανάπτυξη, καθώς τα δεδομένα δείχνουν ότι διευρύνεται το δυναμικό κοινό της και σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Ακόμη, στη χώρα μας, όπου οι ειδικά σχεδιασμένοι δρόμοι για ποδήλατα και πατίνια είναι ελλιπείς, οι χρήστες αυτών των οχημάτων αναγκάζονται πολλές φορές να κυκλοφορούν στον δρόμο ή ακόμα και σε πεζοδρόμια, προκαλώντας ατυχήματα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
Ιανουάριος 16, 2024
Eμπρηστική επίθεση σε όχημα Tesla σταθμευμένο στα Εξάρχεια
Ιανουάριος 11, 2025
Παρίσταναν υπαλλήλους εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας για να μπουν σε σπίτια και τα ξάφριζαν
Ιανουάριος 11, 2025
Πώς δρούσε το κύκλωμα προστασίας σε οίκους ανοχής και λέσχες – Ο «Κρητικός», ο «θείος» και η «αστυνομικός της χρονιάς»
Ιανουάριος 11, 2025
Έστειλε στο νοσοκομείο 80χρονο μετά από καυγά για λίγα λεμόνια
Ιανουάριος 11, 2025
«Το 30% των ατόμων με συμπτώματα έχει γρίπη» – Γιατί είναι δύσκολο να μεταλλαχθεί ο HMPV
Ιανουάριος 11, 2025
Τουλάχιστον τρεις τραυματίες σε ρωσική περιφέρεια από ουκρανικά drones – Η Ρωσία εξαπέλυσε 74 drones τη νύχτα, υποστηρίζει το Κίεβο
Ιανουάριος 11, 2025
Λάρισα: «Ο 39χρονος Βασίλης επέλεξε να εξαφανιστεί» εκτιμά ο Καλλιακμάνης
Ιανουάριος 11, 2025
Βίντεο ντοκουμέντο από το τροχαίο δυστύχημα με νεκρό τον 22χρονο Παναγιώτη – Τα δύο ΙΧ βρέθηκαν σε απόσταση 150 μέτρων μεταξύ τους
Ιανουάριος 11, 2025
Νεκρός μέσα σε νταλίκα βρέθηκε αλλοδαπός στα ΣΕΑ Ευαγγελισμού Λάρισας
Ιανουάριος 11, 2025
Ειρήνη Μουρτζούκου: Ραγδαίες εξελίξεις – Ο κρυφός «άσσος» του Ανθρωποκτονιών για 4 θανάτους
Ιανουάριος 11, 2025