Ηλεκτρικά πατίνια: Διευρύνεται η χρήση τους- Στο 90% η παραβατικότητα

Τα ηλεκτρικά πατίνια αποτελούν μία δημοφιλή επιλογή, καθώς δεν απαιτούν δίπλωμα οδήγησης και είναι ένας πρακτικός, οικονομικός και οικολογικός τρόπος μετακίνησης στους δρόμους.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Τσιαπακίδη, Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας, Δημοτικών Κοινοτήτων και Γειτονιών, τα πατίνια κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, και έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των ανηλίκων. Όλα ξεκίνησαν από μία μόδα μόλις κάποια χρόνια πριν, παρά από έναν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης. Ωστόσο, η χρήση τους αποδείχθηκε σωτήρια, ειδικά για εκείνους που δεν διέθεταν κάποιο όχημα, γεγονός που αφορά κυρίως τις πιο νεαρές ηλικίες (16-25). Επισήμανε ακόμη, ότι ο δήμος του έχει έτοιμη την κανονιστική για τα πατίνια. Ωστόσο, επισήμανε ότι, αυτή τη στιγμή, η παραβατικότητα αγγίζει το 90%, καθώς πολλές φορές βλέπει κανείς πάνω στα πατίνια δύο ίσως και τρία άτομα, ή τον χρήστη τους να μιλάει στο κινητό.

Όπως τόνισε ο κ. Ιωάννης Κυριακάκης, Εκπαιδευτής Σχολής Οδηγών, ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών πατινιών έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην οδική κυκλοφορία στην Ελλάδα, όπου δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός σχετικά με την χρήση τους, εκτός από το όριο ηλικίας που έχει οριστεί στα 15 έτη για οχήματα τέτοιου τύπου που αναπτύσσουν ταχύτητα από 6 έως 25 χιλιόμετρα/ώρα. Όμως, ένας άνθρωπος 15 ετών δεν έχει εκπαιδευτεί από κανέναν, ο ΚΟΚ διδάσκεται για πρώτη φορά σε ένα άτομο 16 ετών που θέλει να βγάλει δίπλωμα μοτοποδήλατου, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γιώργος Απαζίδης, διευθυντής ανάπτυξης προϊόντων ηλεκτροκίνησης, ο νόμος του 2020 δεν τηρείται, τουναντίον ίσως να γίνεται και κατάχρηση πολλές φορές, η ζήτηση ηλεκτρικών πατινιών φέτος έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι με πιο συνειδητοποιημένους καταναλωτές, ηλικίας συνήθως άνω των 18 ετών, ενώ στο μέλλον η μικροκινητικότητα θα παρουσιάσει και περαιτέρω ανάπτυξη, καθώς τα δεδομένα δείχνουν ότι διευρύνεται το δυναμικό κοινό της και σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Ακόμη, στη χώρα μας, όπου οι ειδικά σχεδιασμένοι δρόμοι για ποδήλατα και πατίνια είναι ελλιπείς, οι χρήστες αυτών των οχημάτων αναγκάζονται πολλές φορές να κυκλοφορούν στον δρόμο ή ακόμα και σε πεζοδρόμια, προκαλώντας ατυχήματα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Διαιρεμένη χώρα η Συρία: Προσπάθεια Τζολάνι να προσεγγίσει τη Δύση
11 Δεκεμβρίου, 2024
Όλαφ Σολτς: «Όποιος επενδύει σήμερα στην Ουκρανία, επενδύει σε ένα μελλοντικό κράτος-μέλος της ΕΕ»
11 Δεκεμβρίου, 2024
Washington Post: Η Ουκρανία βοήθησε τους αντάρτες της Συρίας με μη επανδρωμένα αεροσκάφη
11 Δεκεμβρίου, 2024
Σερβία: Έγγραφα για την τραγωδία στον σιδηροδρομικό σταθμό στο Νόβι Σαντ και επιδοτούμενα στεγαστικά δάνεια υποσχέθηκε στους φοιτητές ο Βούτσιτς
11 Δεκεμβρίου, 2024
Δύο σεισμοί μέσα σε 2 ώρες στην Αγία Παρασκευή: Τι λένε οι σεισμολόγοι
11 Δεκεμβρίου, 2024
«Έπεσε» Facebook, Instagram και WhatsApp: Προβλήματα στις εφαρμογές της Meta
11 Δεκεμβρίου, 2024
Τραγωδία για 22χρονη ποδοσφαιρίστρια στη Βραζιλία που έπεσε από 25όροφο κτίριο την ώρα που τραβούσε βίντεο και σκοτώθηκε ακαριαία
11 Δεκεμβρίου, 2024
Δημοσκόπηση Realpolls: Προβάδισμα ΝΔ με διαφορά 13% από το ΠΑΣΟΚ – Τρία κόμματα στην 3η θέση
11 Δεκεμβρίου, 2024
Θεσσαλονίκη: Πυροβόλησαν 24χρονο οδηγό μηχανής στην κοιλιά
11 Δεκεμβρίου, 2024
Βολίδα από σφαίρα σε αυλή σχολείου στο Χανιά
11 Δεκεμβρίου, 2024