ΗΣΑΠ: Συνωστισμός και καθυστερήσεις λόγω του γερασμένου στόλου

Μεγάλα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά το επιβατικό κοινό της Αττικής, καθώς ο γερασμένος στόλος των συρμών του Ηλεκτρικού έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των δρομολογίων, αφού πολλοί από αυτούς, λόγω βλαβών, ακινητοποιούνται.

Σημειώνεται πως για τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ χρησιμοποιούνται συρμοί από το 1982, με τους νεότερους να έχουν αγοραστεί το 2004.

«Προσπαθούμε να διαχειριστούμε την φτώχεια μας»

«Έχουμε 45 συρμούς, αλλά δεν έχουμε 45. Έχουμε 15 κάθε μέρα να κινούνται και αυτοί πολλές φορές είναι δανεικοί από το μετρό», λέει στο MEGA ο Πάνος Κοντογιάννης, μηχανολόγος – μηχανικός ΗΣΑΠ.

«Καθημερινά κινούνται 15 συρμοί, 17 είναι το μέγιστο που μπορούν να φτάσουν. Σε ώρες αιχμής θα πρέπει να είχαμε 19 – 21, σε μια κανονική ώρα που δεν έχουμε πολλή κίνηση και 15 αρκούν».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Είναι αργά τα δρομολόγια μεταξύ τους, έχουμε μεγάλες χρονοαποστάσεις και αναγκαστικά ο κόσμος στριμώχνεται στα βαγόνια. Περνούν κάθε 8 λεπτά, φτάνουν τα 11 πολλές φορές. Προσπαθούμε να διαχειριστούμε την φτώχεια μας και τη μιζέρια μας».

Από το 2004, από τους 20 συρμούς που αγοράστηκαν, μόνο οι 6 κινούνται.

«4 έχουν καταστραφεί και οι υπόλοιποι ακινητούν για σοβαρή βλάβη».

«Μετά την κρίση σταμάτησαν να αγοράζουν ανταλλακτικά, αρχίσαμε να έχουμε προβλήματα συντήρησης», σημειώνει ο κ. Κοντογιάννης. «Αρχίσαμε να κάνουμε τσιγκουνιές στα ανταλλακτικά».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Οι πολύ παλιοί συρμοί, οι 14, που είναι το ‘82 έχουν μπει σε πρόγραμμα ανακατασκευής. Αυτό είναι μια πολύ σοβαρή διαδικασία η οποία θα δώσει ζωή σε αυτούς τους παλιούς συρμούς για 10 χρόνια τουλάχιστον».

Σύμφωνα με τον κ. Κοντογιάννη:

«Οι γραμμές από εδώ (σ.σ. Πειραιά) έως το Φάληρο δεν αντικαταστάθηκαν όταν έγινε η μεγάλη ανακατασκευή της γραμμής μας, περίπου το 2010. Αυτό το κομμάτι παρέμεινε έτσι όπως ήταν, είναι γραμμές επάνω σε ξύλινους στρωτήρες σε ένα υπέδαφος που έχει πολλή υγρασία. Τα ξύλα σαπίζουν. Αυτήν την στιγμή έχει αρχίσει η διαδικασία να αντικατασταθούν τα σάπια ξύλα. Όταν έγινε η καταμέτρηση, λίγο μετά το δυστύχημα των Τεμπών, είχαμε 1.500 ξύλα τέτοια σάπια, δηλαδή ξύλα που δεν μπορούσε να σταθεί πάνω σωστά η γραμμή. Έχουν μπει σε μια διαδικασία να τα αλλάζουν. Δεν αλλάζουν σε ταχείς ρυθμούς. Πρέπει να έχουν αλλάξει 300 – 400. Από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά βραδυπορεί ο συρμός».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Το Newsique.gr συμμετέχει στην 24ωρη απεργία της ΕΣΗΕΑ
11 Μαρτίου, 2025
Κουτσούμπας: Ό,τι κι αν κάνει η κυβέρνηση, η δίκαιη λαϊκή οργή δεν μπορεί να «νοθευτεί»
10 Μαρτίου, 2025
Κατρίνης: Η Τουρκία δεν μπορεί να είναι μέρος του ευρωπαϊκού αμυντικού μηχανισμού
10 Μαρτίου, 2025
Ματ Ντέιμον για «Οδύσσεια»: «Τα γυρίσματα πάνε πολύ καλά»
10 Μαρτίου, 2025
Εθνική Ελλάδος: Με Καρέτσα οι κλήσεις του Γιοβάνοβιτς για τα playoffs του Nations League
10 Μαρτίου, 2025
Κρεμλίνο: «Κενές οι κατηγορίες της Δύσης περί ρωσικής δολιοφθοράς στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ»
10 Μαρτίου, 2025
ΕΛ.ΑΣ: 265 συλλήψεις για ενδοοικογενειακή βία την τελευταία εβδομάδα
10 Μαρτίου, 2025
Μακρόν: «Απροκάλυπτες ρωσικές προσπάθειες αποσταθεροποίησης της Μολδαβίας»
10 Μαρτίου, 2025
Κανάκης για Οικονόμου: «Δεν έχει ειπωθεί πιο απάνθρωπο σχόλιο απέναντι στους ανθρώπους με αναπηρία»
10 Μαρτίου, 2025
Στις 18 Μαρτίου η συζήτηση σε επίπεδο αρχηγών για τα εξοπλιστικά
10 Μαρτίου, 2025