ΗΣΑΠ: Συνωστισμός και καθυστερήσεις λόγω του γερασμένου στόλου

Μεγάλα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά το επιβατικό κοινό της Αττικής, καθώς ο γερασμένος στόλος των συρμών του Ηλεκτρικού έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των δρομολογίων, αφού πολλοί από αυτούς, λόγω βλαβών, ακινητοποιούνται.

Σημειώνεται πως για τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ χρησιμοποιούνται συρμοί από το 1982, με τους νεότερους να έχουν αγοραστεί το 2004.

«Προσπαθούμε να διαχειριστούμε την φτώχεια μας»

«Έχουμε 45 συρμούς, αλλά δεν έχουμε 45. Έχουμε 15 κάθε μέρα να κινούνται και αυτοί πολλές φορές είναι δανεικοί από το μετρό», λέει στο MEGA ο Πάνος Κοντογιάννης, μηχανολόγος – μηχανικός ΗΣΑΠ.

«Καθημερινά κινούνται 15 συρμοί, 17 είναι το μέγιστο που μπορούν να φτάσουν. Σε ώρες αιχμής θα πρέπει να είχαμε 19 – 21, σε μια κανονική ώρα που δεν έχουμε πολλή κίνηση και 15 αρκούν».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Είναι αργά τα δρομολόγια μεταξύ τους, έχουμε μεγάλες χρονοαποστάσεις και αναγκαστικά ο κόσμος στριμώχνεται στα βαγόνια. Περνούν κάθε 8 λεπτά, φτάνουν τα 11 πολλές φορές. Προσπαθούμε να διαχειριστούμε την φτώχεια μας και τη μιζέρια μας».

Από το 2004, από τους 20 συρμούς που αγοράστηκαν, μόνο οι 6 κινούνται.

«4 έχουν καταστραφεί και οι υπόλοιποι ακινητούν για σοβαρή βλάβη».

«Μετά την κρίση σταμάτησαν να αγοράζουν ανταλλακτικά, αρχίσαμε να έχουμε προβλήματα συντήρησης», σημειώνει ο κ. Κοντογιάννης. «Αρχίσαμε να κάνουμε τσιγκουνιές στα ανταλλακτικά».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Οι πολύ παλιοί συρμοί, οι 14, που είναι το ‘82 έχουν μπει σε πρόγραμμα ανακατασκευής. Αυτό είναι μια πολύ σοβαρή διαδικασία η οποία θα δώσει ζωή σε αυτούς τους παλιούς συρμούς για 10 χρόνια τουλάχιστον».

Σύμφωνα με τον κ. Κοντογιάννη:

«Οι γραμμές από εδώ (σ.σ. Πειραιά) έως το Φάληρο δεν αντικαταστάθηκαν όταν έγινε η μεγάλη ανακατασκευή της γραμμής μας, περίπου το 2010. Αυτό το κομμάτι παρέμεινε έτσι όπως ήταν, είναι γραμμές επάνω σε ξύλινους στρωτήρες σε ένα υπέδαφος που έχει πολλή υγρασία. Τα ξύλα σαπίζουν. Αυτήν την στιγμή έχει αρχίσει η διαδικασία να αντικατασταθούν τα σάπια ξύλα. Όταν έγινε η καταμέτρηση, λίγο μετά το δυστύχημα των Τεμπών, είχαμε 1.500 ξύλα τέτοια σάπια, δηλαδή ξύλα που δεν μπορούσε να σταθεί πάνω σωστά η γραμμή. Έχουν μπει σε μια διαδικασία να τα αλλάζουν. Δεν αλλάζουν σε ταχείς ρυθμούς. Πρέπει να έχουν αλλάξει 300 – 400. Από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά βραδυπορεί ο συρμός».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ο Ολυμπιακός φώναξε «παρών» κι έμεινε στην κορυφή, 92-89 με την Αναντολού Εφές στο ΣΕΦ
31 Ιανουαρίου, 2025
ΕΔΕ στην Πυροσβεστική για παραλείψεις στο πεδίο της τραγωδίας στα Τέμπη
31 Ιανουαρίου, 2025
Καταγγελία για βιασμό 25χρονης στην Καρδίτσα – Συνελήφθη ο 21χρονος πρώην σύντροφός της
31 Ιανουαρίου, 2025
Σ. Φάμελλος από Θεσσαλονίκη: Θα επιμείνουμε στην πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης
31 Ιανουαρίου, 2025
Ηράκλειο: Μάχη για τη ζωή δίνει το 3χρονο αγόρι στο ΠΑΓΝΗ – Αρνητικά τα πρώτα τεστ για την εγκεφαλική του κατάσταση
31 Ιανουαρίου, 2025
Τέμπη: Η αντίφαση στην κατάθεση του υπαλλήλου που ήταν υπεύθυνος για τη φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας
31 Ιανουαρίου, 2025
Πέθανε ο δημοσιογράφος Μανώλης Δανδουλάκης
31 Ιανουαρίου, 2025
Κορυφώνεται η αγωνία στο Ισραήλ για τους ομήρους – Άγνωστη η τύχη των τελευταίων παιδιών που αγνοούνται
31 Ιανουαρίου, 2025
Κασσελάκης: Αυτό που γίνεται στην κοινωνία τώρα είναι η αρχή του τέλους της κυβέρνησης – Ναι με προϋποθέσεις σε συνεργασία με ΠΑΣΟΚ
31 Ιανουαρίου, 2025
Ηράκλειο: «Τα πρώτα αποτελέσματα για εγκεφαλική λειτουργία του 3χρονου είναι αρνητικά» λέει ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ
31 Ιανουαρίου, 2025