Αναγκασμένοι να δουλεύουν δίπλα στο άψυχο κορμί της συναδέλφου τους ήταν, σύμφωνα με καταγγελία τους, εργαζόμενοι στην Ισπανία.
Η 57χρονη γυναίκα αισθάνθηκε αδιαθεσία, κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής βάρδιας της σε τηλεφωνικό κέντρο της Μαδρίτης.
Αν και της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες και κλήθηκε άμεσα ασθενοφόρο, λίγο αργότερα πέθανε από καρδιακή ανακοπή.
Οι συνάδελφοί της δήλωσαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, τους είπαν να «συνεχίσουν να εργάζονται» καθώς δέχονταν κλήσεις από πελάτες.
Τα εργατικά συνδικάτα κατηγόρησαν την εταιρία Konecta, η οποία διαθέτει 200 τηλεφωνικά κέντρα σε 24 χώρες, ότι αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους σαν να είναι «ρομπότ».
«Για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά τον θάνατο της γυναίκας, η εταιρεία δεν έλαβε κανένα μέτρο για να επιτρέψει στο προσωπικό να φύγει ή να κάνει εκτροπή των κλήσεων αλλού», ανέφερε ο Ντέιβιντ Σάντσεθ από το συνδικάτο USO, στην Telegraph.
«Έβαλαν την εξυπηρέτηση των κλήσεων πάνω από τις ανθρώπινες αξίες και δεν υπήρχε κανένα πρωτόκολλο για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αυτό δείχνει πόσο απάνθρωπος έχει γίνει ο τομέας- οι εταιρείες θεωρούν ότι είμαστε ρομπότ και όχι άνθρωποι. Η εταιρεία συνέχισε την ρουτίνα της σε μια αφύσικη κατάσταση, ενώ πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ», πρόσθεσε ο ίδιος.