Καύσωνας: Τα βήματα για να μην μπούμε σε αμάξι – «φούρνο»

Καύσωνας και αυτοκίνητο ιδανικά δεν πάνε μαζί, όμως πρακτικά είναι αδύνατον για τους εργαζόμενους να μην κινηθούν προς τις εργασίες τους με άλλο τρόπο, οπότε είναι απαραίτητο το πλάνο επιβίωσης στον καύσωνα.

Πρώτα από όλα είναι απαραίτητο να έχουμε εξασφαλίσει την άριστη κατάσταση του οχήματος μας και για να μην ανάψει το ΙΧ.
Φροντίζουμε το σύστημα ψύξης του οχήματος μας να είναι σε άριστη κατάσταση. Έχουμε συντηρημένο το κλιματιστικό του οχήματος.

Για να μην μπούμε σε αμάξι – «φούρνο»

Αν λοιπόν έχουμε ένα σωστά συντηρημένο όχημα, τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στον οδηγό επιβίωσης στην ζέστη, πριν καν ανοίξουμε την πόρτα.

Σταθμεύουμε σε σκιερό σημείο. Αν έχουμε ασφαλή χώρο στάθμευσης αφήνουμε λίγο ανοιχτά τα παράθυρα. Αν παρκάρουμε στο δρόμο χρησιμοποιούμε ηλιοπροστασία ή κουκούλα.

Για να βγει η ζέστη κατεβάζουμε τα παράθυρα ή ανοίγουμε τις πόρτες . Προσέχουμε ειδικά το τιμόνι που καίει.

Από την στιγμή που θα βάλουμε μπροστά είναι δεδομένο πως θα χρησιμοποιήσουμε τον κλιματισμό.

Οι κινήσεις μετά την εκκίνηση του ΙΧ

Χρησιμοποιούμε τον κλιματισμό αρχικά με λίγο ανοιχτά παράθυρα για να βγει ο ζεστός αέρας. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιούμε την ανακύκλωση αέρα. Φροντίζουμε να είναι καθαρό το φίλτρο καμπίνας.

Αποφεύγουμε να κινούμαστε τις ώρες της μεγάλης ζέστης.

Πολλοί καθώς είναι δεδομένη η αύξηση της κατανάλωσης από τον κλιματισμό ίσως μπουν στον πειρασμό να κατεβάσουν τα παράθυρα

«Το φορτίο στον κινητήρα από τον κλιματισμό είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με το φορτίο της αεροδυναμικής αντίστασης που προσθέτουν τα ανοιχτά παράθυρα», γράφει το autotriti.gr.

Δηλαδή ειδικά σε υψηλές ταχύτητες το να κινούμαστε με κατεβασμένα παράθυρα ανεβάζει κατακόρυφα την κατανάλωση και περισσότερο σε σχέση με τον κλιματισμό ο οποίος αναμένεται να επιβαρύνει την τσέπη μας με 10%-20%.

Τα δικά τους προβλήματα με τον ήλιο έχουν όμως και οι οδηγοί δίκυκλων, αφού και οι σέλες τραβάνε σαν μαγνήτης την ζέστη.

Και εδώ οι συμβουλές είναι παρόμοιες με τα αυτοκίνητα, ίσκιος, κάποιο κάλυμμα αν είναι δυνατόν για την σέλα και αποφυγή κίνησης στην μεγάλη ζέστη.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ναυάγιο πλεούμενου με μετανάστες στον Παναμά: Κοριτσάκι νεκρό – Είκοσι διασωθέντες
23 Φεβρουαρίου, 2025
Απειλή για βόμβα σε πτήση της American Airlines με προορισμό το Νέο Δελχί
23 Φεβρουαρίου, 2025
Γερμανικές εκλογές: Η ώρα της αλήθειας στην κάλπη
23 Φεβρουαρίου, 2025
Ηράκλειο: Στο χειρουργείο το ένα από τα δύο θύματα των πυροβολισμών έξω από νυχτερινό κέντρο
23 Φεβρουαρίου, 2025
Πάπας Φραγκίσκος: Σενάριο σήψης «βλέπουν» οι επιστήμονες για την επιδείνωση της υγείας του – Έκανε μετάγγιση λόγω σοβαρής αναιμίας
23 Φεβρουαρίου, 2025
Κόνι Μεταξά για το διαζύγιο με τον Μάριο Καπότση: «Σώθηκε» γιατί έφυγε από δίπλα μου; – Μεγάλη κουβέντα το ποιος φεύγει
23 Φεβρουαρίου, 2025
Νότια προάστια: Επιχειρηματίας κατήγγειλε διάρρηξη στο σπίτι του – Άγνωστοι έκλεψαν κοσμήματα αξίας 1 εκατ. ευρώ
23 Φεβρουαρίου, 2025
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 58χρονος που τραυμάτισε με όχημα και εξύβρισε αστυνομικό
23 Φεβρουαρίου, 2025
Tραμπ για Ουκρανία: «Ζητάμε σπάνιες γαίες και πετρέλαιο, οτιδήποτε μπορούμε να πάρουμε»
23 Φεβρουαρίου, 2025
Ηλεία: Εξωφρενικό τροχαίο με ένα 4χρονο στο νοσοκομείο – Ο πατέρας του οδηγούσε μεθυσμένος
23 Φεβρουαρίου, 2025