Από τη Θεσσαλονίκη σε νοσοκομείο της Καβάλας έγινε η πρώτη διακομιδή ασθενούς με Covid19. Δεν υπήρχε διαθέσιμη ΜΕΘ στα νοσοκομεία της συμπρωτεύουσας, που μετράει, καθημερινά, εκατοντάδες νέα κρούσματα.
Από τη Θεσσαλονίκη άλλη μία διακομιδή επρόκειτο να γίνει στις Σέρρες, χωρίς τελικά να πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με το voria.gr. Το νοσοκομείο “Παπανικολάου” Θεσσαλονίκης μπορεί να ανταποκριθεί στην αυριανή εφημερία και σε όλες τις επόμενες καθόσον η προσπάθεια αύξησης των διαθέσιμων απλών κλινών και κλινών ΜΕΘ για ασθενείς με Covid είναι συνεχής…
Αυτό επισημαίνει η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος, απαντώντας στην ανακοίνωση 11 διευθυντών Κλινικών οι οποίοι πρότειναν να ανακοινωθεί άμεσα ότι το Νοσοκομείο δεν μπορεί να νοσηλεύσει νέα περιστατικά Covid.
Οι εν λόγω διευθυντές σε ανακοίνωση που εξέδωσαν το πρωί, μετά από ενημέρωση του Εργασιακού Σωματείου, ανέφεραν ότι οι διαθέσιμες κλίνες ΜΕΘ για ασθενείς Covid (43 στο Παπανικολάου) είναι καλυμμένες 100%, ότι οι διαθέσιμες κλίνες Covid είναι βέβαιο ότι θα καλυφθούν 100% στην αυριανή εφημερία και σημείωναν ότι “η νοσηλεία των ασθενών είναι επισφαλής την ώρα που καλείται πχ ένας οφθαλμίατρος, ή ένας πλαστικός χειρουργός, να εκτιμήσει την αξονική θώρακος ενός ασθενούς, ή να ακροαστεί τους πνεύμονές του”.
Θεσσαλονίκη: “Οι διευθυντές είναι ένα μικρό μέρος του συνόλου γιατρών… Δεν εκφράζουν την πλειοψηφία”
Η διοίκηση του Νοσοκομείου σημειώνει ότι οι 11 διευθυντές αποτελούν ένα μικρό μέρος του συνόλου των ειδικών ιατρών που υπηρετούν στο Νοσοκομείο, οι οποίοι αριθμούν σε 276 ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, ότι δεν είναι όλοι συντονιστές διευθυντές Κλινικών/Τμημάτων και ότι “σίγουρα η ανακοίνωσή τους δεν εκφράζει την συντριπτική πλειοψηφία των ιατρών του νοσοκομείου, που αυτή την ώρα δίνουν ενωμένοι την μάχη”.
Η διοίκηση του Νοσοκομείου σημειώνει ότι το “Παπανικολάου” από την πρώτη στιγμή της πανδημίας στη χώρα, μπήκε στη μάχη της διαφύλαξης της δημόσιας υγείας και της εξυπηρέτησης των ασθενών που προσβλήθηκαν από τον ιό, φροντίζοντας συγχρόνως, ως τριτοβάθμιο νοσοκομείο, να εξασφαλίζει την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας και στις υπόλοιπες ομάδες ασθενών.
“Στην προσπάθεια αυτή ανταποκρίθηκε με επιτυχία και συνεχίζει με τον ίδιο αποτελεσματικό τρόπο. Συνεπώς δεν τίθεται θέμα ανταπόκρισής του στη διαδικασία εφημέρευσής του, τόσο όσον αφορά την αυριανή εφημερία, όσο και τις επόμενες, καθόσον η προσπάθεια αύξησης των διαθεσίμων κλινών Covid απλών και ΜΕΘ είναι συνεχής, με γνώμονα πάντα την ασφαλή λειτουργία και την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου. Επισημαίνεται ότι, υπό τις παρούσες συνθήκες και εν τω μέσω μιας σοβαρής υγειονομικής κρίσης, το αναμενόμενο από τον καθένα μας, ως άνθρωποι και ιδιαίτερα ως επαγγελματίες υγείας, είναι η σύμπραξη και η συνδρομή στην αντιμετώπισή της, με ομοψυχία και αυταπάρνηση”, σημειώνεται στην ανακοίνωση της διοίκησης του Παπανικολάου.