H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022, μια διοργάνωση-θεσμό που αναδεικνύει τη δυναμική της παραγωγικής Ελλάδας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Λουξ:
Το βραβείο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος καθώς η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τον εκλιπόντα ιδρυτή της και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Γεώργιο Αυλωνίτη. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο στις 20 Ιουνίου, ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τμήματος Μάρκετινγκ της Λουξ, παρέλαβε εκ μέρους της εταιρίας το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης”.
Κατά την απονομή, την οποία πραγματοποίησε η Αγγελίνα Αυλωνίτη, κόρη του εκλιπόντος, ο ίδιος βαθιά συγκινημένος δήλωσε: «Η βράβευση αυτή είναι ίσως η πιο σημαντική στην ιστορία της Λουξ καθώς δόθηκε για πρώτη φορά από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ. Μέρος του success story της εταιρίας αποδίδεται στον Γεώργιο Αυλωνίτη, ο οποίος υπήρξε συνεργάτης κατά το παρελθόν, στα πρώτα βήματα της δεύτερης γενιάς της εταιρίας στο Μάρκετινγκ. Ο Γεώργιος Αυλωνίτης συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ και στην υιοθέτηση των αρχών του από τις σύγχρονες επιχειρήσεις στην Ελλάδα».
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο εκλιπόντας καθηγητής σημείωσε μία λαμπρή καριέρα στον κλάδο του μάρκετινγκ και ο ρόλος του στην διαμόρφωση μίας σειράς σημαντικών πρωτοβουλιών θεωρείται κομβικός.
Η διάκριση αυτή λειτουργεί ως αναγνώριση της συμβολής των στελεχών της Λουξ στην καθιέρωση καινοτομιών και αποτελεσματικών πρακτικών μάρκετινγκ, που έχουν συντελέσει στην επιτυχημένη πορεία της εταιρίας.