Η ταχύτητα πρόσκρουσης υπολογίζεται στα 80 -85 χλμ την ώρα
Φως στις συνθήκες του δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή στον Mad Clip τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου στη Βουλιαγμένη ρίχνει το πόρισμα του πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά, που δημοσιεύει σήμερα Κυριακή η εφημερίδα Real News.
Σύμφωνα με τον κ. Μαδιά, η ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο τράπερ πριν την πρόσκρουση ήταν της τάξεως των 80-85 χιλιομέτρων. «Η πιθανολογούμενη εκτίμησή μου ως προς τα αίτια είναι ότι αυτά θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο», επεσήμανε ο πραγματογνώμονας.
Αναλυτικά ο κ. Μαδιάς αναφέρει στο πόρισμά του: «Η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολώνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ /ώρα, λόγω της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Όμως σε παρόμοιες προσκρούσεις οχημάτων είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα.
Η μοιραία εκτροπή
«Την 5ημέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου το βιντεοληπτικό υλικό από την κάμερα του παρακείμενου πρατηρίου υγρών καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού. Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φορά και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών», συνεχίζει ο κ. Μαδιάς.
«Η πιθανολογούμενη εκτίμησή μου ως προς τα αίτια είναι ότι αυτά θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα», καταλήγει.