Μετρό: Έντονες αντιδράσεις για διαφήμιση κατά των αμβλώσεων

Σάλος έχει προκληθεί με μία νέα διαφημιστική καμπάνια που φιλοξενεί η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) σε σταθμούς και συρμούς του μετρό, η οποία έχει ως σύνθημα «διάλεξε τη ζωή» περνώντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα για τον περιορισμό των αμβλώσεων.

Από νωρίς σήμερα το πρωί, οι επιβάτες του μετρό «ανεβάζουν» ο ένας μετά τον άλλον στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω. Στην αφισα απεικονίζεται ένα έμβρυο 10 εβδομάδων, ενώ φέρει την υπογραφή «Αφήστε με να ζήσω» από το Κίνημα υπέρ της Ζωής, παραπέμποντας και σε σχετικό σύνδεσμο στο διαδίκτυο.

Η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε σήμερα και είναι προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για διάστημα 14 ημερών, δηλαδή έως τις 26 Ιανουαρίου 2020. Εχει τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό.

Συμφωνα με πηγές της εταιρίας, τη διαφήμιση έχει ζητήσει ο κοινωφελής φιλανθρωπικός σύλλογος «Πανελλήνια Ενωση Φίλων των Πολυτέκνων». Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι μειωμένο.

Γεγονός είναι, πάντως, ότι η συγκεκριμένη καμπάνια με την αφίσα που έχει προκαλέσει την οργή των περισσότερων επιβατών του μετρό, καθώς αφορά ένα ευαίσθητο ζήτημα, το οποίο στη χωρα μας έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες, δεν πέρασε καν από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας προκειμένου να λάβει σχετική έγκριση.

Η καμπάνια δεν θα σταματήσει γιατί όπως υποστηρίζουν πηγές της ΣΤΑΣΥ, θεωρήθηκε από το εμπορικό τμήμα ότι δεν πρόκειται για κάτι που προκαλεί το κοινό αίσθημα. Ωστόσο όπως προκύπτει από τις αντιδράσεις, αυτή η εκτίμηση αποδείχτηκε εντελώς λανθασμένη. Εως τώρα δεν υπάρχει κάποια ένδειξη από την εταιρία ότι η καμπάνια θα σταματήσει και οι συγκεκριμένες αφίσες θα «κατέβουν», καθώς, όπως επισημαίνεται εάν μια διαφήμιση δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Πηγές της ΣΤΑΣΥ υπενθυμίζουν ότι αντιδράσεις είχαν προκαλέσει και τα μηνύματα στο μετρό με φωτογραφίες ζώων και σύνθημα «Δες ποιον έφαγες σήμερα» στο πλαίσιο της vegan εκστρατείας το 2018 καθώς επίσης και για το Athens Pride, την εβδομάδα υπερηφάνειας στην Αθήνα την πρώτη από τις πέντε χρονιές που φιλοξενήθηκε η αφίσα στο μετρό. Να σημειωθεί, πάντως, ότι άτομα που γνωρίζουν τα εσωτερικά της ΣΤΑΣΥ σημειώνουν ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είχε περάσει από το Διοικητικό Συμβούλιο.

Να σημειωθεί ότι ειδικά φωτιζόμενα διαφημιστικά πλαίσια υπάρχουν, σύμγωνα με την ιστοσελίδα της ΣΤΑΣΥ στους σταθμούς Σεπόλια, Αττική, Σταθμός Λαρίσης, Μεταξουργείο, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Συγγρού-Φιξ, Νέος Κόσμος, Αγιος Ιωάννης, Δάφνη, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι, Πανόρμου, Κατεχάκη και Εθνική Αμυνα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Παπαστεργίου: Η κυβερνοασφάλεια έρχεται να βοηθήσει στη λειτουργία των επιχειρήσεων
21 Νοεμβρίου, 2024
Εξιχνίαση τριών υποθέσεων κλοπής στα Χανιά
21 Νοεμβρίου, 2024
ΤΑΙΠΕΔ: Πώς θα λειτουργεί το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νησιών
21 Νοεμβρίου, 2024
Φουρνιέ: Στον Ολυμπιακό ζω ξανά το μπάσκετ
21 Νοεμβρίου, 2024
Απάντηση του ΥΠΠΟ σε δημοσίευμα για το σιντριβάνι της πλατείας Συντάγματος
21 Νοεμβρίου, 2024
Τασούλας: Πρώτη φορά που δεν ισχύει η ψήφος του εκλογικού σώματος
21 Νοεμβρίου, 2024
Συνελήφθη 16χρονος για εκδικητική πορνογραφία σε βάρος 11 ανήλικων κοριτσιών
21 Νοεμβρίου, 2024
Πέρασαν με κόκκινο, εμβόλισαν διερχόμενο όχημα και χτύπησαν αστυνομικό που σταμάτησε να βοηθήσει
21 Νοεμβρίου, 2024
Τουλάχιστον 47 νεκροί από ισραηλινούς βομβαρδισμούς στην Μπααλμπέκ του Λιβάνου
21 Νοεμβρίου, 2024
Μαρόκο: Συντριβή εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας με δύο νεκρούς
21 Νοεμβρίου, 2024