Μετρό: Έντονες αντιδράσεις για διαφήμιση κατά των αμβλώσεων

Σάλος έχει προκληθεί με μία νέα διαφημιστική καμπάνια που φιλοξενεί η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) σε σταθμούς και συρμούς του μετρό, η οποία έχει ως σύνθημα «διάλεξε τη ζωή» περνώντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα για τον περιορισμό των αμβλώσεων.

Από νωρίς σήμερα το πρωί, οι επιβάτες του μετρό «ανεβάζουν» ο ένας μετά τον άλλον στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω. Στην αφισα απεικονίζεται ένα έμβρυο 10 εβδομάδων, ενώ φέρει την υπογραφή «Αφήστε με να ζήσω» από το Κίνημα υπέρ της Ζωής, παραπέμποντας και σε σχετικό σύνδεσμο στο διαδίκτυο.

Η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε σήμερα και είναι προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για διάστημα 14 ημερών, δηλαδή έως τις 26 Ιανουαρίου 2020. Εχει τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό.

Συμφωνα με πηγές της εταιρίας, τη διαφήμιση έχει ζητήσει ο κοινωφελής φιλανθρωπικός σύλλογος «Πανελλήνια Ενωση Φίλων των Πολυτέκνων». Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι μειωμένο.

Γεγονός είναι, πάντως, ότι η συγκεκριμένη καμπάνια με την αφίσα που έχει προκαλέσει την οργή των περισσότερων επιβατών του μετρό, καθώς αφορά ένα ευαίσθητο ζήτημα, το οποίο στη χωρα μας έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες, δεν πέρασε καν από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας προκειμένου να λάβει σχετική έγκριση.

Η καμπάνια δεν θα σταματήσει γιατί όπως υποστηρίζουν πηγές της ΣΤΑΣΥ, θεωρήθηκε από το εμπορικό τμήμα ότι δεν πρόκειται για κάτι που προκαλεί το κοινό αίσθημα. Ωστόσο όπως προκύπτει από τις αντιδράσεις, αυτή η εκτίμηση αποδείχτηκε εντελώς λανθασμένη. Εως τώρα δεν υπάρχει κάποια ένδειξη από την εταιρία ότι η καμπάνια θα σταματήσει και οι συγκεκριμένες αφίσες θα «κατέβουν», καθώς, όπως επισημαίνεται εάν μια διαφήμιση δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Πηγές της ΣΤΑΣΥ υπενθυμίζουν ότι αντιδράσεις είχαν προκαλέσει και τα μηνύματα στο μετρό με φωτογραφίες ζώων και σύνθημα «Δες ποιον έφαγες σήμερα» στο πλαίσιο της vegan εκστρατείας το 2018 καθώς επίσης και για το Athens Pride, την εβδομάδα υπερηφάνειας στην Αθήνα την πρώτη από τις πέντε χρονιές που φιλοξενήθηκε η αφίσα στο μετρό. Να σημειωθεί, πάντως, ότι άτομα που γνωρίζουν τα εσωτερικά της ΣΤΑΣΥ σημειώνουν ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είχε περάσει από το Διοικητικό Συμβούλιο.

Να σημειωθεί ότι ειδικά φωτιζόμενα διαφημιστικά πλαίσια υπάρχουν, σύμγωνα με την ιστοσελίδα της ΣΤΑΣΥ στους σταθμούς Σεπόλια, Αττική, Σταθμός Λαρίσης, Μεταξουργείο, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Συγγρού-Φιξ, Νέος Κόσμος, Αγιος Ιωάννης, Δάφνη, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι, Πανόρμου, Κατεχάκη και Εθνική Αμυνα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο – Η συνομιλία του σταθμάρχη με τον ρυθμιστή έλξης
14 Μαρτίου, 2025
Ηγετικό στέλεχος του ISIS σκοτώθηκε από ιρακινές δυνάμεις
14 Μαρτίου, 2025
Η Moody’s αναβάθμισε την Ελλάδα
14 Μαρτίου, 2025
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 76-74: Κόκκινο το ντέρμπι
14 Μαρτίου, 2025
Αντιρώσος ακτιβιστής δολοφονήθηκε στην Οδησσό
14 Μαρτίου, 2025
Τζιν Χάκμαν: Σε ποιον αφήνει περιουσία 80 εκατ. δολαρίων
14 Μαρτίου, 2025
Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε ο άνδρας που χτυπούσε την 22χρονη σύντροφό του για να τον πληρώνει
14 Μαρτίου, 2025
Φρίκη στο Μεσολόγγι: Κατήγγειλε τον πατριό και τον αδερφό της για ασέλγεια στην ανήλικη αδερφή της
14 Μαρτίου, 2025
ΣτΕ: Αναβλήθηκε για τις 28 Μαρτίου 2025 η συζήτηση για τον νέο φορολογικό νόμο
14 Μαρτίου, 2025
Διώξεις για τα βίντεο από τα Τέμπη
14 Μαρτίου, 2025