Η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ξεχώρισε και φέτος στα Frozen Food Innovation Awards 2023 συγκεντρώνοντας τέσσερις αξιοσημείωτες διακρίσεις, που αντανακλούν τη δέσμευσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τον διαρκή εκσυγχρονισμό.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, η εταιρεία τιμήθηκε με Gold βραβείο στην κατηγορία «Υλικά & Τεχνολογία Συσκευασίας» για την προϊοντική σειρά «Επιλέγουμε», που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία, κατακτώντας επιπλέον και την Platinum διάκριση για την καλύτερη λύση σε προϊόντα κατάψυξης. Το τεχνολογικά προηγμένο υλικό συσκευασίας, αποτελεί την πλέον καινοτόμο πρόταση στην αγορά, καθώς την καθιστά 100% ανακυκλώσιμη και ταυτόχρονα κατάλληλη για μικροκύματα. Η κορυφαία αυτή διάκριση έρχεται να επιβεβαιώσει την επένδυση της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ στην ανάπτυξη έξυπνων λύσεων που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών και ταυτόχρονα οδηγούν την μετάβαση σε «πράσινες» συσκευασίες, περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον.
Παράλληλα, η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ διακρίθηκε με Gold βραβείο στην κατηγορία «Διαφημιστική καμπάνια για τον καταναλωτή», για τη σειρά «Ας Μαγειρέψουμε…», που μέσα από μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια, ανέδειξε στρατηγικά τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα των προιόντων της, εστιάζοντας στην ευκολία και την ταχύτητα προετοιμασίας τους. Παράλληλα, υπογραμμίζεται πως η διαφημιστική καμπάνια αξιοποίησε όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας, καταγράφοντας σημαντικά αποτελέσματα.
Τέλος, η νέα προϊοντική σειρά 360° Plant based meal Μπάρμπα Στάθης, που προσφέρει ολοκληρωμένα φυτικά γεύματα με πρωτεΐνη αρακά σε πλήθος γευστικών συνδυασμών, κατέκτησε Silver βραβείο στην κατηγορία «Γεύματα & Σνακ» ξεχωρίζοντας για τη μοναδική γεύση, την ευκολία προετοιμασίας και την υψηλή διατροφική αξία. Ταυτόχρονα, έμφαση δόθηκε στο δημιουργικό εικαστικό και το 100% ανακυκλώσιμο και πρωτοπόρο για τον χώρο της κατάψυξης υλικό της συσκευασίας.
Η κάθε διάκριση της εταιρείας αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της να ηγείται των εξελίξεων του αγροδιατροφικού κλάδο, με καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις, που έχουν στο επίκεντρο τους καταναλωτές και το περιβάλλον, καταλήγει η ανακοίνωση.