myEFKAlive: Τις 16 έφτασαν οι ψηφιακές υπηρεσίες

myEFKAlive: Στην αύξηση των διαδικασιών και τη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.

Ειδικότερα, η δυνατότητα εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους των νησιών του Ιονίου καθώς και τους κατοίκους των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 σε όλη την επικράτεια.

Επιπλέον, με την προσθήκη τεσσάρων ακόμα διαδικασιών αυξάνονται σε 16 οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ.

Οι τέσσερις νέες διαδικασίες είναι:

1. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

2. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

3. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

4. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο για τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Πέρα από τις τέσσερις διαδικασίες που προστίθενται σήμερα, οι υπόλοιπες 12 διαδικασίες που ήδη παρέχονται από το myEFKAlive είναι οι εξής:

1. Επίδομα ασθενείας

2. Επίδομα μητρότητας

3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

6. Ασφαλιστική Ικανότητα

7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

8. Απογραφή Ασφαλισμένου

9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

10. Βεβαίωση Απογραφής

11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης.

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τέλη κυκλοφορίας: Εκπνέει η προθεσμία για την καταβολή τους
26 Δεκεμβρίου, 2024
Η Ρωσία συνεχίζει τις επιθέσεις στην Ουκρανία
26 Δεκεμβρίου, 2024
Ναυπακτία: 75χρονος έπεσε ενώ έκοβε ξύλα και σκοτώθηκε
26 Δεκεμβρίου, 2024
Συντάξεις: Κέρδος 547 έως 11.753 ευρώ αν έχετε τόση σύνταξη
Συντάξεις: Κέρδος 547 έως 11.753 ευρώ αν έχετε τόση σύνταξη
26 Δεκεμβρίου, 2024
Νετανιάχου: Θα συνεχίζουμε να πλήττουμε τους Χούθι
26 Δεκεμβρίου, 2024
Κόσοβο: Η έφεση του κυριότερου σερβικού κόμματος έγινε δεκτή
26 Δεκεμβρίου, 2024
Κωνσταντινούπολη: Αθωώθηκε η Ελληνίδα που κατηγορούνταν για κλοπή τηλεφώνου
26 Δεκεμβρίου, 2024
Μπάιντεν: Οι ΗΠΑ θα συνεχίσουν την εντατικοποίηση παραδόσεων όπλων στην Ουκρανία
26 Δεκεμβρίου, 2024
Οι Αρχές της Γαλλίας διέσωσαν 107 μετανάστες στο στενό της Μάγχης
26 Δεκεμβρίου, 2024
Κακοκαιρία Elena: «Πνίγηκαν» Αττική και Εύβοια – Πώς θα εξελιχθεί ο καιρός
26 Δεκεμβρίου, 2024