Μυστικοί επιβάτες στα Μέσα Μεταφοράς – Ποια θα είναι η αποστολή τους

Μυστικοί… επιβάτες, οι οποίοι θα έχουν αρμοδιότητα να καταγράφουν τα κακώς κείμενα ή παράπονα χρηστών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αναμένεται να μπουν το επόμενο διάστημα σε ΟΑΣΑ, Ο.ΣΥ. και ΣΤΑ.ΣΥ. προκειμένου να υπάρξει βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου.

Σύμφωνα τον «Ελεύθερο Τύπο», οι «μυστικοί επιβάτες» δεν θα θυμίζουν ελεγκτές, απλώς θα βρίσκονται σε οχήματα και συρμούς παρατηρώντας τι συμβαίνει εντός τους και σημειώνοντας όλα όσα χρειάζεται να αλλάξουν αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες έτσι ώστε τα ΜΜΜ να βελτιωθούν περαιτέρω.

Παράλληλα, θα καλούν στο κέντρο εξυπηρέτησης προκειμένου να πιστοποιούν αν πράγματι οι επικοινωνίες γίνονται όπως προβλέπεται και δεν υπάρχουν δυσαρεστημένοι επιβάτες.

«Από την έναρξη της πανδημίας του Covid-19 οι συγκοινωνίες της Αθήνας βρίσκονται σε μια διαρκή προσπάθεια διασφάλισης της απρόσκοπτης και ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, με την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου, την αύξηση των δρομολογίων και τη μείωση των χρονοαποστάσεων» αναφέρουν πηγές του οργανισμού στον «Ελεύθερο Τύπο».

Tα κριτήρια

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η πιστοποίηση του ΟΑΣΑ σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας επιβατικών μεταφορών ISO 13816, το οποίο ορίζει συγκεκριμένα κριτήρια.

Ειδικότερα, τα 8 κριτήρια του προτύπου αφορούν:

  • Τη διαθεσιμότητα των μέσων, δηλαδή τη γεωγραφική κάλυψη του δικτύου, το ωράριο λειτουργίας, τη συχνότητα των δρομολογίων κ.λπ.
  • Την προσβασιμότητα των μέσων προς όλους και ειδικότερα τα ΑμεΑ, καθώς επίσης τη διαθεσιμότητα εισιτηρίων σύμφωνα με τις ανάγκες των επιβατών.
  • Την παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης προς τον επιβάτη (γενικές πληροφορίες, στοιχεία δρομολογίων, τιμές εισιτηρίων, δικαιώματα ελεύθερης – μειωμένου κομίστρου μετακίνησης κ.λπ.).
  • Την καλύτερη δυνατή τήρηση των δρομολογίων και τη βελτίωση του χρόνου των μετακινήσεων.
  • Την άρτια εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού από το προσωπικό των μέσων (προσωπικό πώλησης εισιτηρίων, προσωπικό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, κ.λπ.).
  • Τη διασφάλιση συνθηκών άνετης μετακίνησης εντός των μέσων.
  • Την ασφάλεια των επιβατών, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας από τον Covid-19. Την προστασία του περιβάλλοντος.

Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές από τον οργανισμό, «για τα κριτήρια αυτά ο ΟΑΣΑ έθεσε συγκεκριμένους στόχους, όπως η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, η αύξηση του αριθμού των στάσεων λεωφορείων και τρόλεϊ με προεξοχές προσβασιμότητας ΑμεΑ, η αύξηση του αριθμού των σημείων πώλησης εισιτηρίων, η αύξηση του αριθμού των τηλεματικών στάσεων, η παροχή καλύτερης ενημέρωσης προς το επιβατικό κοινό μέσω νέας ιστοσελίδας και συστήματος GIS κ.λπ.».

Πηγή: Εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ελεύθερη η Ειρήνη Μουρτζούκου έως τις 28 Νοεμβρίου – Τι ζήτησε από το δικαστήριο
22 Νοεμβρίου, 2024
Νέο Ηράκλειο: Μάθημα σε σχολεία ερείπιο – Καταρρέουν σοβάδες, κινδυνεύουν μαθητές
22 Νοεμβρίου, 2024
Ακρίβεια: Αυξάνονται αντί να μειώνονται οι τιμές στα ράφια των σουπερμάρκετ παρά το ταμπελάκι μείωσης της τιμής
22 Νοεμβρίου, 2024
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ | EXTROVERSION: Το Moxy Art Affair υποδέχεται έργα υπό την επιμέλεια της εικαστικής ομάδας ‘’Ξύλινος Ιππέας’’
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Κ. Μητσοτάκη με τους κατοίκους της πολυκατοικίας των Αμπελοκήπων – Πλήρης αποκατάσταση των ζημιών με κρατική αρωγή
22 Νοεμβρίου, 2024
Μήνυση από 55χρονο κατά γιατρών της Θεσσαλονίκης – Τον χειρούργησαν για σκωληκοειδίτιδα και ένα χρόνο μετά του είπαν πως έχει καρκίνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Λονδίνο: Εκκένωση τερματικού σταθμού στο αεροδρόμιο Gatwick – «Περιστατικό ασφαλείας» υπό διερεύνηση
22 Νοεμβρίου, 2024
Το “2ο Growthfund Summit” στις 4 Δεκεμβρίου 2024 στο Ζάππειο Μέγαρο
22 Νοεμβρίου, 2024
Bitcoin: Πτήση προς ιστορικό ρεκόρ ελέω Τραμπ – Αγγίζει τα $100.000
22 Νοεμβρίου, 2024
Κ. Κυρανάκης: Εντοπίσαμε με το κτηματολόγιο κύκλωμα απάτης και πλαστογραφίας – Δήλωσαν 45 ακίνητα σε Αγκίστρι, Ύδρα και Σπέτσες
22 Νοεμβρίου, 2024