Νέα καμπάνια από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου.
Το ΕΕΘ, μέσα από μία μεγάλη καμπάνια που περιλαμβάνει ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα, απευθύνεται στους καταναλωτές που σταδιακά επιστρέφουν στις καταναλωτικές τους συνήθειες, με την πεποίθηση ότι οι επαγγελματίες της διπλανής πόρτας και ξέρουν αλλά και μπορούν να προσφέρουν συναλλαγές συμφέρουσες μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον και γι’ αυτό θα πρέπει να προτιμηθούν.
Μεταξύ άλλων ετοιμάστηκε και μια αφίσα που θα αναρτηθεί σε κάθε κατάστημα για να επισημαίνει τα προστατευτικά μέτρα και τον επιτρεπόμενο αριθμό εισερχομένων.
Στόχος της καμπάνιας είναι να ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο, συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα.
Το νέο σποτ του ΕΕΘ: