«Πρώτη προτεραιότητα και βασική δέσμευση για εμάς στη Νέα Οδό, είναι η παροχή των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας σε κάθε οδηγό», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Πιο αναλυτικά:
Ρόλο κλειδί στην οδική ασφάλεια κατέχει αναμφισβήτητα και η υποδομή.
Οι αυτοκινητόδρομοι είναι ζωντανοί οργανισμοί που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Οι ανάγκες ελέγχου και συντήρησης της υποδομής, είναι εξαιρετικά σημαντικές.
Σε παλαιότερο βίντεο, σας είχαμε παρουσιάσει το ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης της Δομικής Επάρκειας των κατασκευών από σκυρόδεμα που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας μας. Σήμερα, στον ακόλουθο σύνδεσμο https://youtu.be/7qBAIWjvzTU μέσω ενός νέο, ιδιαίτερα εντυπωσιακού βίντεο που ετοιμάσαμε, σας παρουσιάζουμε ένα από τα αποτελέσματα αυτών των ελέγχων στην πράξη. Την κατασκευή νέας γέφυρας (άνω διάβασης) στον Ανισόπεδο κόμβο Θήβας του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε.
Ειδικότερα, στο βίντεο παρουσιάζεται μέσω time-lapse όλη η φάση κατασκευής της νέας γέφυρας, ενώ τόσο ο αυτοκινητόδρομος, όσο και η παλαιά γέφυρα βρίσκονταν σε κανονική κυκλοφορία. Στη συνέχεια και ύστερα από την απόδοση της νέας γέφυρας σε κυκλοφορία, παρουσιάζεται η διακοπή της κυκλοφορίας επί του αυτοκινητοδρόμου, η κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας και η απόδοση εκ νέου του αυτοκινητοδρόμου σε πλήρη κυκλοφορίας, εντός μόλις 24 ωρών!
Ενδεικτικά αναφέρουμε, πως για τις ανάγκες τις διαδικασίας κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας, 600 κ.μ. αμμοχάλικο στρώθηκαν επάνω σε γεωυφάσματα για την προστασία του οδοστρώματος, 4 ερπυστριοφόροι εκσκαφείς με υδραυλική σφύρα & 2 με υδραυλικό ψαλίδι χρησιμοποιήθηκαν για την κατεδάφιση, από την οποία παρήχθησαν 1050 κυβικά μέτρα μπάζα σκυροδεμάτων, για την απομάκρυνση των οποίων χρησιμοποιήθηκαν 2 ερπυστριοφόροι εκσκαφείς με κάδο και 11 φορτηγά οχήματα.