Νέο concept «everest exclusive» στο εμπορικό κέντρο Golden Hall

Η γνωστή αλυσίδα παρουσίασε πρόσφατα το πρωτοποριακό concept “everest exclusive” στη νέα πτέρυγα του εμπορικού κέντρου Golden Hall. Η πρόκληση της ένταξης μιας κλασικής streetfood μάρκας σε ένα premium περιβάλλον, είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας ιδιαίτερα αναβαθμισμένης αισθητικά εκδοχής καταστήματος, με ενδιαφέρουσες λειτουργικές και προϊοντικές καινοτομίες.

Η σημαντικότερη καινοτομία του “everest exclusive” είναι το γεγονός ότι όλα τα προϊόντα ζύμης φτιάχνονται μέσα στο κατάστημα, με βάση μια συνταγή ζύμης η οποία ωριμάζει για 48 ώρες και ψήνεται πάνω σε πέτρα. Αυτή η ξεχωριστή πρώτη ύλη είναι η βάση για τη δημιουργία μιας μεγάλης ποικιλίας από αλμυρές και γλυκές δημιουργίες, ξεκινώντας από τις διάφορες εκδοχές ψωμιού για ζεστό και κρύο σάντουιτς και για συνταγές pizza, πεινιρλί και γεμιστά κρουασίνια. Το μενού περιλαμβάνει πρωτότυπες συνταγές, όπως το σάντουιτς με καβουροσαλάτα και spicy μαγιονέζα ή το σάντουιτς με ψητή πάπια και wasabi, καθώς και αρκετές vegan και vegetarian επιλογές. Η προϊοντική γκάμα συμπληρώνεται από μια σειρά healthy επιλογών σε σαλάτες, γιαούρτια με διάφορα toppings, μπάρες δημητριακών και smoothies.

Η ξεχωριστή αισθητική και ο μοντέρνος σχεδιασμός του νέου concept συνδυάζονται με την εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας, όπως η δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής μέσω ειδικών touch screens, η οποία βελτιώνει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία.

Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης της Vivartia: «Σχεδιάσαμε ένα πολύ αναβαθμισμένο concept, τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και αισθητικής, το οποίο βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με την αισθητική του εμπορικού κέντρου»

H κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά: «Με αφορμή την μακροχρόνια επιτυχημένη συνεργασία μας με την Lamda development σχεδιάσαμε ένα πολύ αναβαθμισμένο concept, τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και αισθητικής, το οποίο βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με την αισθητική του εμπορικού κέντρου. Το “everest exclusive” είναι ένας σύγχρονος τύπος καταστήματος τον οποίο θα δούμε σύντομα να αναπτύσσεται σε επιλεγμένα σημεία, ενώ ταυτόχρονα πολλά από τα στοιχεία του θα ενταχθούν και στο υπάρχον δίκτυο της αλυσίδας. Παρόλο που η μάρκα everest έχει έναν έντονα urban χαρακτήρα, καταφέρνει να παρουσιάσει μία πρόταση προσαρμοσμένη στις ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού κοινού, παραμένοντας πιστή στις βασικές της αξίες. Άλλωστε η μάρκα οφείλει μεγάλο μέρος της επιτυχίας της στην  προσαρμοστικότητά της, ένα χαρακτηριστικό που καταφέρνει να την διατηρεί πάντα επίκαιρη.»

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Αργίες 2025: Πότε είναι τριήμερα και πότε πέφτει Καθαρά Δευτέρα και Πάσχα
2 Ιανουαρίου, 2025
Σταύρος Μπαλάσκας: Στην προσωπική μου ζωή είμαι γατούλης, έχω ακούσει πολλά μπινελίκια
2 Ιανουαρίου, 2025
Πέθανε ο θρυλικός παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Γιώργος Μπιστικέας
2 Ιανουαρίου, 2025
Σύλληψη αλλοδαπού στην Ηγουμενίτσα για απόπειρα κλοπής και παραβάσεις
2 Ιανουαρίου, 2025
Λας Βέγκας: Ένοπλος οχυρώθηκε σε λεωφορείο – Παραδόθηκε μετά από διαπραγματεύσεις
2 Ιανουαρίου, 2025
Σύρος: Νεκρή γυναίκα 86 ετών από αναθυμιάσεις
2 Ιανουαρίου, 2025
Θεσσαλονίκη: 23χρονος αποπειράθηκε να βιάσει 61χρονη στην Πυλαία
2 Ιανουαρίου, 2025
Συρία: Θύελλα αντιδράσεων για τις αλλαγές στην εκπαίδευση – Τέλος η «θεωρία της εξέλιξης», ενώ η υπεράσπιση του Αλλάχ κυριαρχεί του έθνους
2 Ιανουαρίου, 2025
Γέρακας: Δύο συλλήψεις για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος 29χρονου
2 Ιανουαρίου, 2025
«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» είπαν στον 34χρονο πατέρα στις Σέρρες και τον σκότωσαν – Πώς έγινε το φονικό
2 Ιανουαρίου, 2025