Νέο concept «everest exclusive» στο εμπορικό κέντρο Golden Hall

Η γνωστή αλυσίδα παρουσίασε πρόσφατα το πρωτοποριακό concept “everest exclusive” στη νέα πτέρυγα του εμπορικού κέντρου Golden Hall. Η πρόκληση της ένταξης μιας κλασικής streetfood μάρκας σε ένα premium περιβάλλον, είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας ιδιαίτερα αναβαθμισμένης αισθητικά εκδοχής καταστήματος, με ενδιαφέρουσες λειτουργικές και προϊοντικές καινοτομίες.

Η σημαντικότερη καινοτομία του “everest exclusive” είναι το γεγονός ότι όλα τα προϊόντα ζύμης φτιάχνονται μέσα στο κατάστημα, με βάση μια συνταγή ζύμης η οποία ωριμάζει για 48 ώρες και ψήνεται πάνω σε πέτρα. Αυτή η ξεχωριστή πρώτη ύλη είναι η βάση για τη δημιουργία μιας μεγάλης ποικιλίας από αλμυρές και γλυκές δημιουργίες, ξεκινώντας από τις διάφορες εκδοχές ψωμιού για ζεστό και κρύο σάντουιτς και για συνταγές pizza, πεινιρλί και γεμιστά κρουασίνια. Το μενού περιλαμβάνει πρωτότυπες συνταγές, όπως το σάντουιτς με καβουροσαλάτα και spicy μαγιονέζα ή το σάντουιτς με ψητή πάπια και wasabi, καθώς και αρκετές vegan και vegetarian επιλογές. Η προϊοντική γκάμα συμπληρώνεται από μια σειρά healthy επιλογών σε σαλάτες, γιαούρτια με διάφορα toppings, μπάρες δημητριακών και smoothies.

Η ξεχωριστή αισθητική και ο μοντέρνος σχεδιασμός του νέου concept συνδυάζονται με την εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας, όπως η δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής μέσω ειδικών touch screens, η οποία βελτιώνει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία.

Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης της Vivartia: «Σχεδιάσαμε ένα πολύ αναβαθμισμένο concept, τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και αισθητικής, το οποίο βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με την αισθητική του εμπορικού κέντρου»

H κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά: «Με αφορμή την μακροχρόνια επιτυχημένη συνεργασία μας με την Lamda development σχεδιάσαμε ένα πολύ αναβαθμισμένο concept, τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και αισθητικής, το οποίο βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με την αισθητική του εμπορικού κέντρου. Το “everest exclusive” είναι ένας σύγχρονος τύπος καταστήματος τον οποίο θα δούμε σύντομα να αναπτύσσεται σε επιλεγμένα σημεία, ενώ ταυτόχρονα πολλά από τα στοιχεία του θα ενταχθούν και στο υπάρχον δίκτυο της αλυσίδας. Παρόλο που η μάρκα everest έχει έναν έντονα urban χαρακτήρα, καταφέρνει να παρουσιάσει μία πρόταση προσαρμοσμένη στις ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού κοινού, παραμένοντας πιστή στις βασικές της αξίες. Άλλωστε η μάρκα οφείλει μεγάλο μέρος της επιτυχίας της στην  προσαρμοστικότητά της, ένα χαρακτηριστικό που καταφέρνει να την διατηρεί πάντα επίκαιρη.»

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σουηδία: Δεν θα μας εκφοβίσουν οι προκλήσεις της Μόσχας
22 Νοεμβρίου, 2024
Προϋπολογισμός: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις για την οικονομία
22 Νοεμβρίου, 2024
Αεροδρόμια: Άνοδος 8,9% στην επιβατική κίνηση στο δεκάμηνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να βάλει φραγμό στα σχέδια της διαπλοκής
22 Νοεμβρίου, 2024
Πολάκης: Τη Δευτέρα θα ξεκινήσουμε την αντεπίθεση
22 Νοεμβρίου, 2024
Κρατούμενος στις φυλακές Χανίων έκρυβε ναρκωτικά στο κελί του
22 Νοεμβρίου, 2024
Ξέσπασε ο Κουσουλός: Ρε δεν ντρέπεστε;
22 Νοεμβρίου, 2024
Αλέξης Τσίπρας: Η λατρεία της εικόνας διείσδυσε και στην πλευρά της προόδου
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον Τούρκο υπουργό Μεταφορών στην Κωνσταντινούπολη
22 Νοεμβρίου, 2024
Ζελένσκι: Ο Πούτιν πρέπει να νιώσει τις πραγματικές συνέπειες των πράξεών του
22 Νοεμβρίου, 2024