Νέο τηλεφωνικό κέντρο στον ΟΣΕΘ για την εξυπηρέτηση του κοινού

Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης αποκτά ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο, Call Center, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

Μέσω του νέου τηλεφωνικού κέντρου θα δίνονται απαντήσεις και χρηστικές πληροφορίες σχετικά με την πολιτική κομίστρου, την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr) και τον τρόπο έκδοσης και φόρτισης εισιτηρίων αλλά και κάθε σχετική υποστηρικτική πληροφόρηση.

Με απόφαση του ΟΣΕΘ επιλέχθηκε άμεσα ένα σύστημα ενημέρωσης που θα στελεχωθεί με επτά άτομα προσωπικό οι οποίοι θα εργάζονται από τις 07:00 ως τις 22:00 για να εξυπηρετούν τους πολίτες. Η σχετική σύμβαση του ΟΣΕΘ αναμένεται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα. Η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης αναμένεται πριν το τέλος του 2024.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ ΥΠΕΞ και ΕΚΠΑ
14 Ιανουαρίου, 2025
Τσιόδρας προς Κομισιόν: Οι κλιματικοί στόχοι περνούν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό της γεωργίας
14 Ιανουαρίου, 2025
Όλαφ Σολτς για πιθανή συμφωνία Ισραήλ – Χαμάς: «Προτεραιότητα οι ζωές των ομήρων»
14 Ιανουαρίου, 2025
Το πρωί της Τετάρτης το ραντεβού Μητσοτάκη – Σακελλαροπούλου
14 Ιανουαρίου, 2025
Κλήρωση Τζόκερ 14/01/2025: Αυτοί είναι οι αριθμοί
14 Ιανουαρίου, 2025
Πάπας Φραγκίσκος: Δεν παραιτούμαι
14 Ιανουαρίου, 2025
Eurojackpot 14/01/2024: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί για τα 10 εκατομμύρια ευρώ
14 Ιανουαρίου, 2025
Συνελήφθη Συνταγματάρχης με χιλιάδες αρχεία παιδικής πορνογραφίας
14 Ιανουαρίου, 2025
Κριστιάνο Ρονάλντο: Υπογράφει νέο συμβόλαιο με την Αλ Νασρ ως το 2026
14 Ιανουαρίου, 2025
Λαβρόφ: Αξιέπαινες οι δηλώσεις Τραμπ για τον πόλεμο στην Ουκρανία
14 Ιανουαρίου, 2025