Νέο τηλεφωνικό κέντρο στον ΟΣΕΘ για την εξυπηρέτηση του κοινού

Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης αποκτά ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο, Call Center, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

Μέσω του νέου τηλεφωνικού κέντρου θα δίνονται απαντήσεις και χρηστικές πληροφορίες σχετικά με την πολιτική κομίστρου, την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr) και τον τρόπο έκδοσης και φόρτισης εισιτηρίων αλλά και κάθε σχετική υποστηρικτική πληροφόρηση.

Με απόφαση του ΟΣΕΘ επιλέχθηκε άμεσα ένα σύστημα ενημέρωσης που θα στελεχωθεί με επτά άτομα προσωπικό οι οποίοι θα εργάζονται από τις 07:00 ως τις 22:00 για να εξυπηρετούν τους πολίτες. Η σχετική σύμβαση του ΟΣΕΘ αναμένεται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα. Η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης αναμένεται πριν το τέλος του 2024.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Οι 33 ισραηλινοί όμηροι τους οποίους ελευθερώνει η Χαμάς
17 Ιανουαρίου, 2025
Η Τέιλορ Σουίφτ στη μάχη για τους πυρόπληκτους του Λος Άντζελες
17 Ιανουαρίου, 2025
Ουκρανία: Μαζικά πλήγματα σε ρωσικές στρατιωτικές βάσεις με πυραύλους
17 Ιανουαρίου, 2025
Στο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός η φον ντερ Λάιεν
17 Ιανουαρίου, 2025
Μαντλίν Μακάν: Νέα τροπή στην υπόθεση εξαφάνισής της
17 Ιανουαρίου, 2025
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: Πέθανε ο θρύλος Ντένις Λόου
17 Ιανουαρίου, 2025
Συνάντηση Μητσοτάκη – Μέτσολα για τις επόμενες ευρωπαϊκές νομοθετικές πρωτοβουλίες
17 Ιανουαρίου, 2025
Ρωσία: Η αστυνομία αναζητά Influencer μετά από βίντεο στο οποίο φαίνεται να πετάει το παιδί του στα χιόνια
17 Ιανουαρίου, 2025
Χατζηδάκης: Κοντά στο μηδέν το έλλειμμα του 2024
17 Ιανουαρίου, 2025
Συνάντηση Μητσοτάκη – Μερτς
17 Ιανουαρίου, 2025