Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό,  σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά  διαφημιστικά σποτ  αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

 

(ΠεριπέτειαΔραστηριότητες): “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”:

 

(Ήλιος & Θάλασσα): “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”:

(Γαστρονομία): “Crete- Sense the Authentic Taste”: 

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Καταγγελία για λύματα που καταλήγουν στον Αλιάκμονα από τον βιολογικό καθαρισμό της Βέροιας
25 Φεβρουαρίου, 2025
Θεσσαλονίκη: Είχε εμμονή με 31χρονη γυναίκα– Καταδικάστηκε σε 10μηνη φυλάκιση
25 Φεβρουαρίου, 2025
Βασίλης Καλογήρου: Αποκαλύψεις από την στάση του σώματός του – Τι είπε ο δικηγόρος της οικογένειας
25 Φεβρουαρίου, 2025
Ανατροπή στη δολοφονία του Μπάμπη Κούτσικου – Δύο αυτοκίνητα στο σημείο το μοιραίο βράδυ
25 Φεβρουαρίου, 2025
Απεργία 28 Φεβρουαρίου: Πώς θα κινηθούν Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ
25 Φεβρουαρίου, 2025
Στην κλινική των φυλακών Κορυδαλλού μεταφέρθηκε ο 47χρονος που δολοφόνησε 44χρονη τρόφιμο στο Δαφνί
25 Φεβρουαρίου, 2025
Αλέξης Κούγιας: Η νεότερη ανακοίνωση του γιού του – «Οτιδήποτε διαρρέει είναι ψεύτικο»
25 Φεβρουαρίου, 2025
Θεσσαλονίκη: Πώς έγινε η μαφιόζικη εκτέλεση με θύμα έναν 39χρονο Τούρκο- Μαύρο τζιπ είχαν οι δράστες
25 Φεβρουαρίου, 2025
Αίγιο: Νεκροί δυο καθηγητές στο 1ο ΓΕΛ με διαφορά λίγων ημερών
25 Φεβρουαρίου, 2025
ΕΤΑΔ: Στρατηγικό deal με την D-Marin για τη Μαρίνα Ζέας
25 Φεβρουαρίου, 2025