Η γενικότερη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε φυτικές πρωτεΐνες συνδυασμένη με τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας, έχουν επιφέρει μία πρωτόγνωρη ανάπτυξη στην αγορά των οσπρίων της τάξης του 28,8% (σε αξία, στοιχεία IRI YTD Sep 2020).
Εδώ και ένα χρόνο, η Agrino επαναλάνσαρε τη σειρά των οσπρίων της με νέες, μοναδικές συσκευασίες, αλλά και με ολόφρεσκη 360o επικοινωνία προτείνοντας την ένταξη των οσπρίων στο καθημερινό μας τραπέζι με νέους, υγιεινούς τρόπους, πέραν των γνωστών, παραδοσιακών. Η νέα προσέγγιση αγκαλιάστηκε από τους καταναλωτές και στέφτηκε με εξαιρετική επιτυχία, φέρνοντας ανάπτυξη πωλήσεων υπερδιπλάσια του μέσου όρου της αγοράς και συνεπώς συνεχή ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς.
Η επιβράβευση των καταναλωτών επισφραγίστηκε και με το Χρυσό Βραβείο που έλαβε η Agrino για το συνολικό branding και τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών των οσπρίων της στα Packaging Awards 2020.
Αξίζει να τονιστεί, ότι η ήδη από το 2006, η Agrino πρωτοπορεί, παράγοντας ελληνικά όσπρια, καλλιεργημένα σε στενή συνεργασία με τους ντόπιους παραγωγούς σύμφωνα με τις αρχές της Ορθής Γεωργικής Πρακτικής (ΟΓΠ), αφού σε παγκόσμια πρώτη αναγράφει το όνομά τους καθώς και την περιοχή καλλιέργειας πάνω στη συσκευασία, ενώ παραμένει η μόνη εταιρία στην Ελλάδα που έχει πλήρη ιχνηλασιμότητα στα προϊόντα εγχώριας παραγωγής, και μία από τις ελάχιστες παγκοσμίως.