Παναγιώτου: Η επιτυχία της Εθνικής Τράπεζας βασίζεται σε ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών που συνεχώς επεκτείνεται

Η Εθνική Τράπεζα εστιάζει στην ανάπτυξη της λιανικής τραπεζικής μέσω του embedded banking, ενσωματώνοντας χρηματοοικονομικές της υπηρεσίες σε διάφορα οικοσυστήματα όπως αυτά του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου, των αυτοκινήτων, των ακινήτων, και των υπηρεσιών τεχνολογίας. Αυτό υπογράμμισε ο Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού, Στρατηγικής και Διεθνών Δραστηριοτήτων της Εθνικής Τράπεζας Ερνέστος Παναγιώτου, μιλώντας στο Mastercard Innovation Forum.

Αναφερόμενος στον τομέα της λιανικής τραπεζικής και ειδικότερα στις τραπεζικές συνεργασίες και το embedded banking που προωθεί η Εθνική, ο κ. Παναγιώτου εξήγησε ότι  η προσέγγιση αυτή καλύπτει τις ανάγκες πελατών – ιδιωτών και μικρών επιχειρήσεων – με άμεσο τρόπο, τη στιγμή που πραγματοποιούν μια αγορά, και παράλληλα αναδεικνύεται ένα αποτελεσματικό κανάλι πωλήσεων για την Τράπεζα. Όπως ανέφερε ενδεικτικά, το 100% των δανείων αυτοκινήτου και το 70% του αριθμού των καταναλωτικών δανείων της Εθνικής Τράπεζας χορηγούνται σήμερα μέσω embedded banking, ενώ για τα στεγαστικά και τα δάνεια μικρών επιχειρήσεων, αυτό το ποσοστό ανέρχεται σήμερα στο 15-20%.

Η επιτυχία της Εθνικής Τράπεζας βασίζεται σε ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών που συνεχώς επεκτείνεται. Σημαντική για τη μελλοντική ανάπτυξη του embedded banking και η στρατηγική συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την EpsilonNet, στην οποία η Τράπεζα κατέχει σήμερα μερίδιο 15%. Μέσα από τη συνεργασία αυτή, έχουν ήδη λανσαριστεί στην αγορά καινοτόμα προϊόντα όπως το Epsilon Pay και η λύση All-in-One POS.

Πέρα από τις συνεργασίες στον χώρο του embedded banking, ο κ. Παναγιώτου μίλησε και για τη στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας σε σχέση με τις fintech εταιρίες. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην πρόσφατη παγκόσμια εμπειρία, που περιλαμβάνει την ανάπτυξη fintech όπως η Revolut, που δρουν ανταγωνιστικά προς τις τράπεζες, αλλά και την ανάδειξη πιο εξειδικευμένων fintech οι οποίες αποτελούν δυνητικούς συνεργάτες για τις τράπεζες.

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών και υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας, αποτελεί εν μέρει απάντηση στον ανταγωνισμό και από fintech εταιρίες. Ωστόσο, στον μετασχηματισμό αυτό συμβάλλουν ήδη συνεργασίες της Εθνικής Τράπεζας με νεοφυείς εταιρίες από τον ευρύτερο χώρο των fintech, όπως η Linked Business και η Quadible που ενισχύουν τις διαδικασίες της Τράπεζας.

Όπως ανέφερε ο κ. Παναγιώτου, η Εθνική Τράπεζα συνεχίζει να αναζητά ενεργά μελλοντικούς συνεργάτες μέσω πρωτοβουλιών όπως ο ετήσιος διαγωνισμός NBG Business Seeds που φέτος περιλαμβάνει ειδική θεματική ενότητα για fintech εταιρίες, το Greek Fintech Hub και το ετήσιο συνέδριο Fintech Athens (που φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 21-22 Νοεμβρίου), καθώς και μέσα από συμμετοχές σε κεφάλαια επιχειρηματικών συμμετοχών (venture capital).

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ απαγορεύει τη χορήγηση βίζας σε άτομα που «υπονομεύουν τη δημοκρατία στη Γεωργία»
13 Δεκεμβρίου, 2024
Εκστρατεία του υπουργείου Υγείας για την οδική ασφάλεια σε συνεργασία με βενζινοπώλες
13 Δεκεμβρίου, 2024
Γερμανία: Εμφανίστηκαν αγνώστου προέλευσης drones πάνω από στρατιωτική βάση
13 Δεκεμβρίου, 2024
Δένδιας: Έρχονται αλλαγές στη στρατιωτική θητεία
13 Δεκεμβρίου, 2024
Τσιάρας για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η παραίτηση του ΔΣ δεν σημαίνει παύση πληρωμών
13 Δεκεμβρίου, 2024
Σταϊκούρας: Το πόρισμα για τα Τέμπη αναμένεται έως το τέλος Φεβρουαρίου 2025
13 Δεκεμβρίου, 2024
Γκύζη: Ξυλοκόπησε την μητέρα του, την περιέλουσε με πετρέλαιο και προσπάθησε να την κάψει
13 Δεκεμβρίου, 2024
Ξεκίνησε η διαδικασία εκκαθάρισης των εκλογικών καταλόγων
13 Δεκεμβρίου, 2024
Gukesh Dommaraju: Ο 18χρονος έγινε ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στο σκάκι
13 Δεκεμβρίου, 2024
Βίντεο από τη δράση της συμμορίας των πολεοδόμων
13 Δεκεμβρίου, 2024