Πάνω από 1,62 δισ. οι καθημερινοί χρήστες του Facebook

Κάθε μέρα περίπου 1,62 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, ενώ οι καθημερινοί χρήστες μαζί με τις συγγενικές πλατφόρμες που ανήκουν στο Facebook (Messenger, Intagram, WhatsApp) έχουν φθάσει τα 2,2 δισεκατομμύρια.

Οι μηνιαίοι χρήστες -όσοι δηλαδή κάνουν το ίδιο τουλάχιστον μια φορά το μήνα σε κάποιο από τα τέσσερα δίκτυα της «οικογένειας» της Facebook- έχουν φθάσει τα 2,8 δισεκατομμύρια, αρκετά πάνω από το μισό παγκόσμιο πληθυσμό ηλικίας 15 έως 65 ετών (που είναι περίπου πέντε δισεκατομμύρια).

Η εταιρεία του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης είχε στο τρίτο τρίμηνο του 2019 έσοδα 17,7 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018) και κέρδη 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 19%), σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης».

Είναι το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο τόσο με ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα (ανώτερα μάλιστα των προσδοκιών των αναλυτών της Γουόλ Στριτ), όσο και με μικρή έστω αύξηση χρηστών σε όλες τις αγορές-κλειδιά, μεταξύ των οποίων σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Φαίνεται πως παρά τις κριτικές που δέχεται από κυβερνήσεις και πολίτες, το Facebook αντέχει και αναπτύσσεται. Αυτό δεν περνά απαρατήρητο από διαφημιστές και διαφημιζόμενους, που συνεχίζουν να αγοράζουν προβολή μέσω του δικτύου. Το Facebook είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρονικών διαφημίσεων παγκοσμίως.

Παρόλο που το Twitter ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζάκεμπεργκ ξεκαθάρισε ότι το Facebook δεν θα ακολουθήσει στον ίδιο δρόμο, καθώς δεν θέλει να περιορίσει τον πολιτικό διάλογο. «Από επιχειρηματική σκοπιά ίσως θα ήταν ευκολότερο για μας να επιλέγαμε ένα διαφορετικό μονοπάτι από αυτό που έχουμε πάρει. Όμως σε μια δημοκρατία δεν νομίζω ότι είναι σωστό για τις ιδιωτικές εταιρείες να λογοκρίνουν τους πολιτικούς ή τις ειδήσεις», δήλωσε.

Ο Ζάκερμπεργκ αρνήθηκε ότι μέσω αυτής της πολιτικής το Facebook στηρίζει ένα συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα ή ότι η πολιτική αυτή ακολουθείται μόνο από λόγους κερδοσκοπικής σκοπιμότητας. Οι πολιτικές διαφημίσεις εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν λιγότερο από το 0,5% των συνολικών εσόδων του δικτύου το 2020.

Πάντως οι πιέσεις στο Facebook αναμένεται να αυξηθούν. Είναι ενδεικτικό του κλίματος ότι η βασική διεκδικήτρια του χρίσματος των Δημοκρατικών στις επόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ γερουσιαστής Ελίζαμπεθ Γουόρεν έχει δηλώσει ότι το Facebook -που απασχολεί περισσότερους από 43.000 εργαζόμενους- είναι πια υπερβολικά μεγάλο και πρέπει να διασπαστεί σε μικρότερες εταιρείες.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Αργίες 2025: Πότε είναι τριήμερα και πότε πέφτει Καθαρά Δευτέρα και Πάσχα
2 Ιανουαρίου, 2025
Σταύρος Μπαλάσκας: Στην προσωπική μου ζωή είμαι γατούλης, έχω ακούσει πολλά μπινελίκια
2 Ιανουαρίου, 2025
Πέθανε ο θρυλικός παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Γιώργος Μπιστικέας
2 Ιανουαρίου, 2025
Σύλληψη αλλοδαπού στην Ηγουμενίτσα για απόπειρα κλοπής και παραβάσεις
2 Ιανουαρίου, 2025
Λας Βέγκας: Ένοπλος οχυρώθηκε σε λεωφορείο – Παραδόθηκε μετά από διαπραγματεύσεις
2 Ιανουαρίου, 2025
Σύρος: Νεκρή γυναίκα 86 ετών από αναθυμιάσεις
2 Ιανουαρίου, 2025
Θεσσαλονίκη: 23χρονος αποπειράθηκε να βιάσει 61χρονη στην Πυλαία
2 Ιανουαρίου, 2025
Συρία: Θύελλα αντιδράσεων για τις αλλαγές στην εκπαίδευση – Τέλος η «θεωρία της εξέλιξης», ενώ η υπεράσπιση του Αλλάχ κυριαρχεί του έθνους
2 Ιανουαρίου, 2025
Γέρακας: Δύο συλλήψεις για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος 29χρονου
2 Ιανουαρίου, 2025
«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» είπαν στον 34χρονο πατέρα στις Σέρρες και τον σκότωσαν – Πώς έγινε το φονικό
2 Ιανουαρίου, 2025