Η σύγκρουση του «Καλλιστώ» με πλοίο του εμπορικού ναυτικού προκάλεσε τον τραυματισμό δυο μελών του πληρώματος ενώ 21 άνθρωποι βρέθηκαν στη θάλασσα τη στιγμή του ατυχήματος.
Ένα εμπορικό πλοίο εμβόλισε το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού. Η σύγκρουση ήταν ισχυρή και προκάλεσε σοβαρά προβλήματα.
Ενδεικτικό πως 21 άτομα από το πλήρωμα του πολεμικού πλοίου βρέθηκαν στη θάλασσα και τα περισυνέλλεξαν τα πλοία του λιμενικού και τα ρυμουλκά που έσπευσαν σε βοήθεια.
Δυο από τα μέλη του πληρώματος είναι ελαφρά τραυματίες, ενώ τέσσερα μέλη του πληρώματος έχουν μείνει οικειοθελώς πάνω στο πλοίο, έτσι ώστε να βοηθήσουν στη ρυμούλκηση που γίνεται.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η σύγκρουση ήταν πολύ ισχυρή και επί της ουσίας έχει κόψει την πρύμνη του «Καλλιστώ».
Όπως μετέδωσε ο ΑΝΤ1 το πλοίο ρυμουλκείται.
Όσο για τα αίτια και τις συνθήκες της σύγκρουσης των δυο πλοίων, αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα έρευνα από τις αρμόδιες αρχές.
Ανακοίνωση εξέδωσε το ΓΕΝ για το περιστατικό της σύγκρουσης πλοίων έξω από τον Πειραιά. Η ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά τα εξής:
“Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και περί ώρας 07:30 στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού σημειώθηκε πρόσκρουση εμπορικού πλοίου με το ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ. Από το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες ενέργειες αντιμετώπισης του περιστατικού”.
Ποιο είναι το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ»
Το πλοίο αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας
Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40. Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας. Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).
Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).