Ράλι Σπριντ Γραίκα: Νικητές οι Παπαδημητρίου και Πετρόπουλο

Με νικητές τους Γιάννη Παπαδημητρίου-Νίκο Πετρόπουλο, ολοκληρώθηκε το 30ό Ράλι Σπριντ Γραίκα που διεξήχθη στις 18 και 19 Νοεμβρίου, με διοργανωτή το αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ).

Οι νικητές κέρδισαν με άνεση τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα, εκμεταλλευόμενοι και την ανωτερότητα του Skoda Fabia R5, ωστόσο λίγο έλειψε να καρδιοχτυπήσουν στο τέλος, καθώς έπαθαν λάστιχο από τα μέσα του τρίτου σκέλους, το οποίο προτίμησαν να μην αλλάξουν, γεγονός που δεν στάθηκε αρκετό να τους στερήσει τη νίκη.

Ωστόσο μάχη έγινε για τις άλλες δυο θέσεις του βάθρου, με τους Στέλιο Λαϊνόπουλο-Πάνο Σπυρογιάννη να τερματίζουν δεύτεροι, παρά τα προβλήματα που δυσκόλεψαν στις αρχές του αγώνα το Mitsubishi Lancer Evo IX R4 που οδηγούσαν. Έτσι, στην τρίτη θέση τερμάτισαν τα αδέρφια, Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης (Subaru Impreza N12) που ξεκίνησαν δυνατά τον αγώνα, ε’ιχαν ένα πρόβλημα με το διαφορικό που τους έστειλε προσωρινά εκτός βάθρου, αλλά στην τελευταία ειδική πίεσαν και ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Μόλις 3 δευτερόλεπτα πίσω τους τερμάτισε ο Αργύρης Τσούλος που είχε δίπλα του τον Χρήστο Κουζιώνη. Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το πίσω διαφορικό του Mitsubishi Lancer Evo VIII, ενώ «έπεσε» και στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσει μια θέση στο βάθρο στις λεπτομέρειες.

Καταπληκτική εμφάνιση πέτυχαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παντελής Τζαβάρας, οι οποίοι με ένα Toyota Yaris τερμάτισαν πρώτοι στην F2, πρώτοι στη C6 και πέμπτοι γενικής. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Χρήστος και Δήμητρα Καστή με Peugeot 206 XS, αν και το κιβώτιο ταχυτήτων δεν δούλεψε όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να αρκεστούν στη δεύτερη θέση της F2, στην πρώτη της C5 και στην έκτη της γενικής.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, ξεχωρίζει αυτή των Αντώνη Δημόπουλου-Ευθύμιου Σκαλτσά (Toyota Starlet) από διαφορικό κι ενώ ήταν στην κορυφή της F2.

Τούμπαραν νωρίς στον αγώνα οι Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με το Ford Fiesta R2, ενώ δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι Διονύσης Μαρούδας-Χρήστος Ξυνής (Ford Escort MKII) και οι Ηλίας Καραγκούνης-Σταύρος Ξένος με Opel Kadett, Άρης Μαυραγάνης-Νίκος Χρέππας (Toyota Corolla – ημιαξόνιο) και οι Δημήτρης Λυκομήτρος-Γιώργος Καραχάλιος (BMW 320 iE21). Τέλος, έξοδο από τον δρόμο και εγκατάλειψη είχαν στο τρίτο σκέλος οι Θεόδωρος Εγγλέζος-Κώστας Γρηγοριάδης με Toyota Yaris.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Φως στο Τούνελ: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί…» – Σοκάρει η μαρτυρία της νονάς του 2ου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
25 Νοεμβρίου, 2024
Νεκρός 15χρονος οδηγός ΙΧ μετά από τροχαίο – Άλλοι 3 ανήλικοι τραυματίες
25 Νοεμβρίου, 2024
Βραζιλία: Πτώση λεωφορείου σε χαράδρα – 17 νεκροί και δεκάδες τραυματίες
25 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: «Γενναία η στάση Πολάκη – Ο προϋπολογισμός έχει αυξήσεις φόρων, όχι μειώσεις»
25 Νοεμβρίου, 2024
Σάμος: Πνίγηκαν 8 πρόσφυγες, τα 6 παιδιά – Επιχείρηση διάσωσης υπό το συντονισμό του ΕΚΣΕΔ
25 Νοεμβρίου, 2024
Σούπερ Μάρκετ: Μειώσεις από 5% μέχρι 24% στις τιμές 523 κωδικών – Έλεγχοι στην αγορά και εορταστικά καλάθια
25 Νοεμβρίου, 2024
ΗΣΑΠ: Συνωστισμός και καθυστερήσεις λόγω του γερασμένου στόλου
25 Νοεμβρίου, 2024
Πέθανε η Βέφα Αλεξιάδου
25 Νοεμβρίου, 2024
Μητσοτάκης στο Υπουργικό για τον προϋπολογισμό: Απαντά στην ακρίβεια στηρίζοντας διπλά το εισόδημα
25 Νοεμβρίου, 2024
«Η Ειρήνη Μουρτζούκου ήταν η μεσάζοντας στο κύκλωμα με τους λευκούς γάμους», λέει φίλη της
25 Νοεμβρίου, 2024