«Ρήμαζαν» σπίτια κλέβοντας χρήματα και χρυσαφικά

Στα 500.000 ευρώ ανέρχεται η λεία εγκληματικής οργάνωσης που εξαρθρώθηκε στη Θεσσαλονίκη μετά από καταγγελίες για μαζικές διαρρήξεις στο κέντρο της πόλης. Για την υπόθεση συνελήφθησαν την Πέμπτη (25.06.2026) 2 άνδρες ενώ δικογραφία σχηματίστηκε για ακόμη έναν.

Όπως αποδείχτηκε από την έρευνα των αρχών, οι «3» μαζί με τους συνεργούς τους είχαν στήσει εγκληματική οργάνωση τουλάχιστον από Δεκέμβριο του 2025, προχωρώντας σε διαρρήξεις σπιτιών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Οι δράστες είχαν συγκεκριμένο τρόπο δράσης, παραβιάζοντας συγκεκριμένες κλειδαριές ασφαλείας και επιτηρώντας τα σπίτια διεξοδικά. Στη συνέχεια και όταν οι ένοικοι απουσίαζαν, εισέβαλαν και άρπαζαν χρήματα και κοσμήματα.

Ο ένας από αυτούς κρατούσες τσίλιες έξω από την πόρτα.