Τρία σημαντικά βραβεία απέσπασαν τα everest στα φετινά Retail Business Awards. Πιο συγκεκριμένα, η γνωστή αλυσίδα βραβεύτηκε για το πρόσφατα αναβαθμισμένο της mobile app, καθώς και για το πρωτοποριακό «Bite Club», το πρώτο πλήρως ψηφιοποιημένο και απόλυτα προσωποποιημένο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών στην αγορά εστίασης.
Επιπλέον, τα everest απέσπασαν το χρυσό βραβείο στην ιδιαίτερα σημαντική κατηγορία «Omni–Retailer – Εστίαση», η οποία σχετίζεται με τη συνολική εμπειρία πού προσφέρει στους καταναλωτές της, τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον.
Η κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Goody’s-Everest δήλωσε σχετικά: «Στα everest στόχος μας είναι η διαρκής βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής του με την μάρκα. Είτε πρόκειται για το φυσικό κατάστημα, είτε για τα ψηφιακά μας κανάλια, φροντίζουμε διαρκώς να ανανεώνουμε το customer journey, προσαρμόζοντάς το στις επιθυμίες και τις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά. Σε αυτό συνεισφέρουν και οι πρωτοποριακές μας υπηρεσίες, όπως η παράδοση της παραγγελίας “on the road”, οι οποίες αναβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία. Επιπλέον, μέσω του “Bite Club” διαχειριζόμαστε την εμπειρία του πελάτη σε όλα τα touchpoints, ώστε να επιτύχουμε ένα αποτελεσματικό διάλογο μαζί του μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια.»