SMS στο 13033: Γιατί καθυστερεί να έρθει απάντηση

Με την άφιξη του δεύτερου lockdown επιστρέφουν εκ νέου τα SMS μετακίνησης στο 13033, οι βεβαιώσεις κυκλοφορίας εργαζομένων όπως και οι χειρόγραφες βεβαιώσεις.

Αναφορικά με τα μηνύματα μέσω κινητού, πολλοί είναι εκείνοι που εκφράζουν την απορία τους για το γεγονός ότι δεν λαμβάνουν το απαντητικό μήνυμα άμεσα, αλλά με καθυστέρηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες το πρόβλημα που προέκυψε λύνεται σταδιακά και έτσι όλοι θα λαμβάνουν το μήνυμα-απάντηση άμεσα.

Οι κωδικοί για τα SMS μετακίνησης

Για την αποστολή sms για μεμονωμένες μετακινήσεις υπάρχουν έξι κωδικοί και οι πολίτες θα πρέπει να αναφέρουν στο μήνυμα τον κωδικό, το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση κατοικίας τους.

Αυτόματα θα λαμβάνουν απαντητικό μήνυμα έγκρισης της μετακίνησης.

  • Κωδικός 1: Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
  • Κωδικός 2: Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
  • Κωδικός 3: Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.

Επίσης:

  • Κωδικός 4: Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο.
  • Κωδικός 5: Μετάβαση σε τελετή κηδείας υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
  • Κωδικός 6: Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.