Σοκ! Νέο περιστατικό στα τρένα – Αμαξοστοιχία «χάθηκε» και την έψαχναν για 20 λεπτά

Ακόμα ένα περιστατικό σημειώθηκε στα τρένα έναν χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”, το συμβάν σημειώθηκε Παρασκευή 15/03. Νωρίς το πρωί σήμανε συναγερμός στο προαστιακό δίκτυο της Αθήνας για μια αμαξοστοιχία που “χάθηκε” ξαφνικά και την αναζητούσαν οι σταθμάρχες του ΟΣΕ.

Το νέο “θρίλερ” αφορούσε την αμαξοστοιχία 1535, η οποία στις 7:11 το πρωί επρόκειτο να εκτελέσει το δρομολόγιο Χαλκίδα-Αθήνα. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία μετά την επιβίβαση των επιβατών με προορισμό την Αθήνα διαπιστώθηκε ότι ήταν αδύνατον να ξεκινήσει λόγω σοβαρής βλάβης.

Η μηχανοδηγός της εν λόγω αμαξοστοιχίας, ενώ έπρεπε να ενημερώσει αρμοδίως για τη βλάβη και τους σταθμάρχες του ΟΣΕ -πέραν των υπευθύνων της Hellenic Train- δεν προέβη σ’ αυτήν την ενέργεια, ενώ δεν απαντούσε ούτε στις επαναλαμβανόμενες κλήσεις τους. Το αποτέλεσμα ήταν ο σταθμάρχης της Οινόης, που περίμενε μάταια την αμαξοστοιχία να φτάσει στον σταθμό του στις 7:30 το πρωί, να αρχίσει να την αναζητά σε πανικό, σημαίνοντας ταυτοχρόνως συναγερμό, καθώς φοβήθηκε για τα χειρότερα…

Κάποια στιγμή, όταν κατάφερε να μιλήσει με τη μηχανοδηγό, ενημερώθηκε από την ίδια ότι το τρένο είχε “μείνει” από βλάβη και δεν ξεκίνησε καν το δρομολόγιο παραμένοντας ακινητοποιημένο στον σταθμό της Χαλκίδας. Εκτιμάται ότι ο σταθμάρχης της Οινόης αναζητούσε τη μηχανοδηγό επί 20 λεπτά…

Στο μεταξύ, οι επιβάτες που περίμεναν να αναχωρήσουν για την Αθήνα παραμένοντας μέσα στο τρένο άρχισαν να αγανακτούν. Στη προσπάθειά τους να ενημερωθούν για το πότε τελικά θα ξεκινούσε το δρομολόγιό τους δεν έπαιρναν κάποια συγκεκριμένη απάντηση. Μεταξύ των επιβατών υπήρχε και εισαγγελέας, που αναγκάστηκε να καλέσει την Αστυνομία, αφενός για να καταγραφεί το συμβάν και αφετέρου για να δοθεί κάποια συγκεκριμένη απάντηση στον κόσμο που αγωνιούσε για την τύχη του δρομολογίου.

Επιδημία βλαβών

Οι βλάβες στα τρένα εξελίσσονται σε μεγάλη πληγή για τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις. Κατά τους τελευταίους 11 μήνες καταγράφηκαν συνολικά 570 βλάβες (σχεδόν δύο βλάβες την ημέρα!) σε προαστιακά και υπεραστικά τρένα.

Σιδηροδρομικές πηγές συνδέουν τα συχνά περιστατικά βλαβών με την πλημμελή συντήρηση του τροχαίου υλικού, η οποία έχει περάσει επίσης στην ιταλική εταιρεία μέσω της εξαγοράς της εταιρείας συντήρησης ΕΕΣΣΤΥ. Είναι χαρακτηριστικές οι καταγγελίες των εργαζομένων, οι οποίες αναφέρουν ότι τα τρένα που χρησιμοποιεί η Hellenic Train και ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο (ΓΙΑ-ΑΟΣΕ) έχουν αφεθεί στην τύχη τους (χωρίς ανταλλακτικά, με σοβαρότατες ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό στις βάσεις συντήρησης κλπ).

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Δημογλίδου για θανατηφόρο τροχαίο στα Χανιά: Κάποιοι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους, δεν ακολούθησαν το νόμο – Έχουν διαπράξει παράβαση καθήκοντος
15 Ιανουαρίου, 2025
Κατερίνα Σακελλαροπούλου: Εύχομαι κάθε επιτυχία στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που θα επιλεγεί από τη Βουλή
15 Ιανουαρίου, 2025
Χανιά: Σήμερα απολογείται ο οδηγός που σε κατάσταση μέθης σκότωσε τον 22χρονο Παναγιώτη
15 Ιανουαρίου, 2025
Το ΠΑΣΟΚ δεν θα ψηφίσει Τασούλα για Πρόεδρο Δημοκρατίας – Θα προτείνει δικό του υποψήφιο
15 Ιανουαρίου, 2025
Τασούλας: «Κορυφαία τιμή για εμένα η πρόταση για την Προεδρία της Δημοκρατίας»
15 Ιανουαρίου, 2025
Στις 25 Ιανουαρίου η πρώτη ψηφοφορία για Πρόεδρο της Δημοκρατίας – Αναλυτικά η διαδικασία εκλογής
15 Ιανουαρίου, 2025
Ο Γιώργος Αμυράς παίρνει την έδρα του Κώστα Τασούλα στη Βουλή
15 Ιανουαρίου, 2025
Κωνσταντίνος Τασούλας: Ποιος είναι ο πολιτικός που πρότεινε ο πρωθυπουργός για Πρόεδρο της Δημοκρατίας
15 Ιανουαρίου, 2025
Ο Κωνσταντίνος Τασούλας προτάθηκε από τη ΝΔ για Πρόεδρος της Δημοκρατίας
15 Ιανουαρίου, 2025
Live οι ανακοινώσεις του Πρωθυπουργού για την Προεδρία της Δημοκρατίας
15 Ιανουαρίου, 2025