Σοκ! Νέο περιστατικό στα τρένα – Αμαξοστοιχία «χάθηκε» και την έψαχναν για 20 λεπτά

Ακόμα ένα περιστατικό σημειώθηκε στα τρένα έναν χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”, το συμβάν σημειώθηκε Παρασκευή 15/03. Νωρίς το πρωί σήμανε συναγερμός στο προαστιακό δίκτυο της Αθήνας για μια αμαξοστοιχία που “χάθηκε” ξαφνικά και την αναζητούσαν οι σταθμάρχες του ΟΣΕ.

Το νέο “θρίλερ” αφορούσε την αμαξοστοιχία 1535, η οποία στις 7:11 το πρωί επρόκειτο να εκτελέσει το δρομολόγιο Χαλκίδα-Αθήνα. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία μετά την επιβίβαση των επιβατών με προορισμό την Αθήνα διαπιστώθηκε ότι ήταν αδύνατον να ξεκινήσει λόγω σοβαρής βλάβης.

Η μηχανοδηγός της εν λόγω αμαξοστοιχίας, ενώ έπρεπε να ενημερώσει αρμοδίως για τη βλάβη και τους σταθμάρχες του ΟΣΕ -πέραν των υπευθύνων της Hellenic Train- δεν προέβη σ’ αυτήν την ενέργεια, ενώ δεν απαντούσε ούτε στις επαναλαμβανόμενες κλήσεις τους. Το αποτέλεσμα ήταν ο σταθμάρχης της Οινόης, που περίμενε μάταια την αμαξοστοιχία να φτάσει στον σταθμό του στις 7:30 το πρωί, να αρχίσει να την αναζητά σε πανικό, σημαίνοντας ταυτοχρόνως συναγερμό, καθώς φοβήθηκε για τα χειρότερα…

Κάποια στιγμή, όταν κατάφερε να μιλήσει με τη μηχανοδηγό, ενημερώθηκε από την ίδια ότι το τρένο είχε “μείνει” από βλάβη και δεν ξεκίνησε καν το δρομολόγιο παραμένοντας ακινητοποιημένο στον σταθμό της Χαλκίδας. Εκτιμάται ότι ο σταθμάρχης της Οινόης αναζητούσε τη μηχανοδηγό επί 20 λεπτά…

Στο μεταξύ, οι επιβάτες που περίμεναν να αναχωρήσουν για την Αθήνα παραμένοντας μέσα στο τρένο άρχισαν να αγανακτούν. Στη προσπάθειά τους να ενημερωθούν για το πότε τελικά θα ξεκινούσε το δρομολόγιό τους δεν έπαιρναν κάποια συγκεκριμένη απάντηση. Μεταξύ των επιβατών υπήρχε και εισαγγελέας, που αναγκάστηκε να καλέσει την Αστυνομία, αφενός για να καταγραφεί το συμβάν και αφετέρου για να δοθεί κάποια συγκεκριμένη απάντηση στον κόσμο που αγωνιούσε για την τύχη του δρομολογίου.

Επιδημία βλαβών

Οι βλάβες στα τρένα εξελίσσονται σε μεγάλη πληγή για τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις. Κατά τους τελευταίους 11 μήνες καταγράφηκαν συνολικά 570 βλάβες (σχεδόν δύο βλάβες την ημέρα!) σε προαστιακά και υπεραστικά τρένα.

Σιδηροδρομικές πηγές συνδέουν τα συχνά περιστατικά βλαβών με την πλημμελή συντήρηση του τροχαίου υλικού, η οποία έχει περάσει επίσης στην ιταλική εταιρεία μέσω της εξαγοράς της εταιρείας συντήρησης ΕΕΣΣΤΥ. Είναι χαρακτηριστικές οι καταγγελίες των εργαζομένων, οι οποίες αναφέρουν ότι τα τρένα που χρησιμοποιεί η Hellenic Train και ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο (ΓΙΑ-ΑΟΣΕ) έχουν αφεθεί στην τύχη τους (χωρίς ανταλλακτικά, με σοβαρότατες ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό στις βάσεις συντήρησης κλπ).

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Παπαστεργίου: Η κυβερνοασφάλεια έρχεται να βοηθήσει στη λειτουργία των επιχειρήσεων
21 Νοεμβρίου, 2024
Εξιχνίαση τριών υποθέσεων κλοπής στα Χανιά
21 Νοεμβρίου, 2024
ΤΑΙΠΕΔ: Πώς θα λειτουργεί το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νησιών
21 Νοεμβρίου, 2024
Φουρνιέ: Στον Ολυμπιακό ζω ξανά το μπάσκετ
21 Νοεμβρίου, 2024
Απάντηση του ΥΠΠΟ σε δημοσίευμα για το σιντριβάνι της πλατείας Συντάγματος
21 Νοεμβρίου, 2024
Τασούλας: Πρώτη φορά που δεν ισχύει η ψήφος του εκλογικού σώματος
21 Νοεμβρίου, 2024
Συνελήφθη 16χρονος για εκδικητική πορνογραφία σε βάρος 11 ανήλικων κοριτσιών
21 Νοεμβρίου, 2024
Πέρασαν με κόκκινο, εμβόλισαν διερχόμενο όχημα και χτύπησαν αστυνομικό που σταμάτησε να βοηθήσει
21 Νοεμβρίου, 2024
Τουλάχιστον 47 νεκροί από ισραηλινούς βομβαρδισμούς στην Μπααλμπέκ του Λιβάνου
21 Νοεμβρίου, 2024
Μαρόκο: Συντριβή εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας με δύο νεκρούς
21 Νοεμβρίου, 2024