Σοκ! Νέο περιστατικό στα τρένα – Αμαξοστοιχία «χάθηκε» και την έψαχναν για 20 λεπτά

Ακόμα ένα περιστατικό σημειώθηκε στα τρένα έναν χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”, το συμβάν σημειώθηκε Παρασκευή 15/03. Νωρίς το πρωί σήμανε συναγερμός στο προαστιακό δίκτυο της Αθήνας για μια αμαξοστοιχία που “χάθηκε” ξαφνικά και την αναζητούσαν οι σταθμάρχες του ΟΣΕ.

Το νέο “θρίλερ” αφορούσε την αμαξοστοιχία 1535, η οποία στις 7:11 το πρωί επρόκειτο να εκτελέσει το δρομολόγιο Χαλκίδα-Αθήνα. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία μετά την επιβίβαση των επιβατών με προορισμό την Αθήνα διαπιστώθηκε ότι ήταν αδύνατον να ξεκινήσει λόγω σοβαρής βλάβης.

Η μηχανοδηγός της εν λόγω αμαξοστοιχίας, ενώ έπρεπε να ενημερώσει αρμοδίως για τη βλάβη και τους σταθμάρχες του ΟΣΕ -πέραν των υπευθύνων της Hellenic Train- δεν προέβη σ’ αυτήν την ενέργεια, ενώ δεν απαντούσε ούτε στις επαναλαμβανόμενες κλήσεις τους. Το αποτέλεσμα ήταν ο σταθμάρχης της Οινόης, που περίμενε μάταια την αμαξοστοιχία να φτάσει στον σταθμό του στις 7:30 το πρωί, να αρχίσει να την αναζητά σε πανικό, σημαίνοντας ταυτοχρόνως συναγερμό, καθώς φοβήθηκε για τα χειρότερα…

Κάποια στιγμή, όταν κατάφερε να μιλήσει με τη μηχανοδηγό, ενημερώθηκε από την ίδια ότι το τρένο είχε “μείνει” από βλάβη και δεν ξεκίνησε καν το δρομολόγιο παραμένοντας ακινητοποιημένο στον σταθμό της Χαλκίδας. Εκτιμάται ότι ο σταθμάρχης της Οινόης αναζητούσε τη μηχανοδηγό επί 20 λεπτά…

Στο μεταξύ, οι επιβάτες που περίμεναν να αναχωρήσουν για την Αθήνα παραμένοντας μέσα στο τρένο άρχισαν να αγανακτούν. Στη προσπάθειά τους να ενημερωθούν για το πότε τελικά θα ξεκινούσε το δρομολόγιό τους δεν έπαιρναν κάποια συγκεκριμένη απάντηση. Μεταξύ των επιβατών υπήρχε και εισαγγελέας, που αναγκάστηκε να καλέσει την Αστυνομία, αφενός για να καταγραφεί το συμβάν και αφετέρου για να δοθεί κάποια συγκεκριμένη απάντηση στον κόσμο που αγωνιούσε για την τύχη του δρομολογίου.

Επιδημία βλαβών

Οι βλάβες στα τρένα εξελίσσονται σε μεγάλη πληγή για τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις. Κατά τους τελευταίους 11 μήνες καταγράφηκαν συνολικά 570 βλάβες (σχεδόν δύο βλάβες την ημέρα!) σε προαστιακά και υπεραστικά τρένα.

Σιδηροδρομικές πηγές συνδέουν τα συχνά περιστατικά βλαβών με την πλημμελή συντήρηση του τροχαίου υλικού, η οποία έχει περάσει επίσης στην ιταλική εταιρεία μέσω της εξαγοράς της εταιρείας συντήρησης ΕΕΣΣΤΥ. Είναι χαρακτηριστικές οι καταγγελίες των εργαζομένων, οι οποίες αναφέρουν ότι τα τρένα που χρησιμοποιεί η Hellenic Train και ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο (ΓΙΑ-ΑΟΣΕ) έχουν αφεθεί στην τύχη τους (χωρίς ανταλλακτικά, με σοβαρότατες ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό στις βάσεις συντήρησης κλπ).

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Διαιρεμένη χώρα η Συρία: Προσπάθεια Τζολάνι να προσεγγίσει τη Δύση
11 Δεκεμβρίου, 2024
Όλαφ Σολτς: «Όποιος επενδύει σήμερα στην Ουκρανία, επενδύει σε ένα μελλοντικό κράτος-μέλος της ΕΕ»
11 Δεκεμβρίου, 2024
Washington Post: Η Ουκρανία βοήθησε τους αντάρτες της Συρίας με μη επανδρωμένα αεροσκάφη
11 Δεκεμβρίου, 2024
Σερβία: Έγγραφα για την τραγωδία στον σιδηροδρομικό σταθμό στο Νόβι Σαντ και επιδοτούμενα στεγαστικά δάνεια υποσχέθηκε στους φοιτητές ο Βούτσιτς
11 Δεκεμβρίου, 2024
Δύο σεισμοί μέσα σε 2 ώρες στην Αγία Παρασκευή: Τι λένε οι σεισμολόγοι
11 Δεκεμβρίου, 2024
«Έπεσε» Facebook, Instagram και WhatsApp: Προβλήματα στις εφαρμογές της Meta
11 Δεκεμβρίου, 2024
Τραγωδία για 22χρονη ποδοσφαιρίστρια στη Βραζιλία που έπεσε από 25όροφο κτίριο την ώρα που τραβούσε βίντεο και σκοτώθηκε ακαριαία
11 Δεκεμβρίου, 2024
Δημοσκόπηση Realpolls: Προβάδισμα ΝΔ με διαφορά 13% από το ΠΑΣΟΚ – Τρία κόμματα στην 3η θέση
11 Δεκεμβρίου, 2024
Θεσσαλονίκη: Πυροβόλησαν 24χρονο οδηγό μηχανής στην κοιλιά
11 Δεκεμβρίου, 2024
Βολίδα από σφαίρα σε αυλή σχολείου στο Χανιά
11 Δεκεμβρίου, 2024