Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος σε 11 εβδομάδες

Ξεπέρασε το 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 10 Μαΐου 2020, σε διάστημα δηλαδή 11 εβδομάδων, από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε την Πέμπτη, 21 Μαΐου, η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,561 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-12/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,262 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (22,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (34,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (26,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (20,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 329,5%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 272% και το οινόπνευμα με αύξηση 240,3%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Νίκος Ανδρουλάκης: «Όποτε απειληθεί η εξουσία του Μητσοτάκη, έρχεται στο προσκήνιο η καραμέλα της αποσταθεροποίησης»
19 Φεβρουαρίου, 2025
Αριζόνα: Δυο νεκροί μετά από σύγκρουση μικρών αεροσκαφών στον αέρα
19 Φεβρουαρίου, 2025
Κακοκαιρία Coral: «Χιόνια μέχρι τα δίκτυα του ψαρά» βλέπει ο Γιώργος Τσατραφύλλιας – Τσουχτερό κρύο και χιονόνερο σφυροκοπούν την χώρα
19 Φεβρουαρίου, 2025
ΣΥΡΙΖΑ: Ο απονομιμοποιημένος πρωθυπουργός δεν είναι θύμα, αλλά θύτης της συγκάλυψης
19 Φεβρουαρίου, 2025
Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό ζητούν οι αγρότες – «Δεν ικανοποιήθηκαν βασικά αιτήματα»
19 Φεβρουαρίου, 2025
Οι δικηγόροι της Αθήνας απέχουν την 28η Φεβρουαρίου 2025, δύο χρόνια από την τραγωδία στα Τέμπη
19 Φεβρουαρίου, 2025
Πατέρας Γιώργου Λυγγερίδη: «Εμείς φάγαμε τα ισόβια» – Ξεκίνησε η δίκη για τη δολοφονία του αστυνομικού
19 Φεβρουαρίου, 2025
Αιχμές Μπαλάσκα για τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου: «Ξαφνικά έχει ψυχολογικά που δεν είχε; – Άρες μάρες κουκουνάρες»
19 Φεβρουαρίου, 2025
Κυριάκος Μητσοτάκης: Δικαιοσύνη δεν αποδίδουν τα τρολ και τα λαϊκά δικαστήρια – Αρκετά πια με αυτή την αθλιότητα
19 Φεβρουαρίου, 2025
Πώς θα εξελιχθεί η κακοκαιρία Coral μέχρι τη Δευτέρα – Πότε και πού θα πέσουν τα περισσότερα χιόνια
19 Φεβρουαρίου, 2025