Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος σε 11 εβδομάδες

Ξεπέρασε το 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 10 Μαΐου 2020, σε διάστημα δηλαδή 11 εβδομάδων, από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε την Πέμπτη, 21 Μαΐου, η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,561 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-12/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,262 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (22,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (34,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (26,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (20,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 329,5%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 272% και το οινόπνευμα με αύξηση 240,3%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Κάτια Δανδουλάκη: «Θα ήθελα να τελειώσει η ζωή μου πάνω σε μία σκηνή»
15 Ιανουαρίου, 2025
Χατζηδάκης: Ο Κ. Τασούλας θα είναι πολύ καλός Πρόεδρος της Δημοκρατίας
15 Ιανουαρίου, 2025
ΠΑΣΟΚ: Την Πέμπτη η συνεδρίαση της Κ.Ο για την πρόταση για την Προεδρία της Δημοκρατίας
15 Ιανουαρίου, 2025
Επιστρέφει στη Βουλή ο Γιώργος Αμυράς
15 Ιανουαρίου, 2025
Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος: Αναβολή στη δίκη για τις 29 Ιανουαρίου
15 Ιανουαρίου, 2025
Σακελλαροπούλου: Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με τη μεγαλύτερη δυνατή ευθύνη απέναντι στον ελληνικό λαό
15 Ιανουαρίου, 2025
Γάζα: «Πράσινο φως» από τη Χαμάς για συμφωνία
15 Ιανουαρίου, 2025
Κυβερνητικές πηγές: «Ενωτική πρόταση» ο Κ. Τασούλας – Στο Μέγαρο Μαξίμου ο Νικήτας Κακλαμάνης, φαβορί για πρόεδρος της Βουλής
15 Ιανουαρίου, 2025
Βουλή: Αναστολή της χρηματοδότησης των «Σπαρτιατών» αποφάσισε η Ολομέλεια
15 Ιανουαρίου, 2025
Σε ποιους δρόμους της Β. Ελλάδας κρίνονται απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες παρά την ύφεση της κακοκαιρίας
15 Ιανουαρίου, 2025