Σοβαρότατα προβλήματα στις συγκοινωνίες – Χαλασμένα λεωφορεία εκτελούν δρομολόγια τρόμου

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία και για τις ελλείψεις σε προσωπικό.

Ο πρώτος γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών πέρασε, ωστόσο τα προβλήματα της καθημερινότητας παραμένουν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ο στόλος της ΟΣΥ είναι 1.300-1.400, από αυτά, έξω είναι τα 900. Υπάρχουν άλλα 200 λεωφορεία που έχουν νοικιαστεί από ιδιώτες με leasing και είναι εκείνα που είναι οι γραμμές των ΚΤΕΛ. Τα χιλιόμετρα των λεωφορείων που έχουν καταγραφεί, είναι κατά μέσο όρο πάνω από 1 εκατομμύριο.

Ο οδηγοί που μπορούν να τα μετακινήσουν είναι ελάχιστοι και πολλές φορές δουλεύουν χωρίς ρεπό. Οι τεχνικοί παίρνουν διάφορα τμήματα και εξαρτήματα από άλλα λεωφορεία που έχουν αποσυρθεί, προκειμένου να φτιάξουν αυτά που βγαίνουν στον δρόμο.

Στις 4 Σεπτεμβρίου υπογράφηκε μία σύμβαση για αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, το καθένα αξίας 440.000 ευρώ, με τους τεχνικούς να μην ξέρουν πώς θα συντηρηθούν για να κινηθούν στους αθηναϊκούς δρόμους.

Μάλιστα η πολυδιαφημισμένη προμήθεια – πριν από 2 χρόνια – κάποιων λεωφορείων από το εξωτερικό, ένας μεγάλος αριθμός αυτών επιστράφηκε μετά από ενέργειες των εργαζομένων, καθώς δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στον δρόμο.

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία ωστόσο βγαίνουν στους δρόμους και αποτελούν κίνδυνο για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες που μεταφέρουν.

«Στο ζήτημα της ασφάλειας, δεν τίθεται θέμα επικινδυνότητας, υπάρχουν ζητήματα στην παροχή της υπηρεσίας που δεν είναι στα επίπεδα που αρμόζει στο 2023. Στο ζήτημα της ασφάλειας κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας, παρότι υπάρχει μία διαμορφωμένη κατάσταση που έχει να κάνει ως εξής: γερασμένος στόλος, εγκαταστάσεις και προσωπικό. Αυτή είναι η κατάσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τι πρέπει να γίνει;

Σύμφωνα με τον κ. Βαρδάκη, «θα πρέπει να υπάρχουν λεωφορεία για να βγουν έξω. Έχει να κάνει με στρατηγική επιλογή όλων των κυβερνήσεων έως τώρα, προκειμένου να προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση στις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη σήμερα ένα τμήμα των γραμμών έχει δοθεί στα ΚΤΕΛ και μάλιστα οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι σε πολύ χειρότερο επίπεδο».

Και πρόσθεσε: «Έχουμε πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Έχουμε λιγοστό προσωπικό και οχήματα που η επιλογή τους δεν γίνεται με τις συνθήκες της πόλης για να μπορούν να κυκλοφορούν στην πόλη. Έχουμε αγοράσει πολλά αλλά στη συνέχεια έβγαλαν και άλλα προβλήματα».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Δημοσκόπηση Metron Analysis: Εννιακομματική βουλή – 5ος ο ΣΥΡΙΖΑ και 7ος ο Κασσελάκης
28 Νοεμβρίου, 2024
«Με μια συγγνώμη δεν λύνονται όλα», λέει ο πατριός της Ειρήνης Μουρτζούκου
28 Νοεμβρίου, 2024
Ρίγας Σκόλα – ΠΑΟΚ 0-2: Πρώτη νίκη για τους Ασπρόμαυρους στο Europa League
28 Νοεμβρίου, 2024
Δεν υπάρχουν ενδείξεις δολιοφθοράς στο αεροσκάφος της DHL, σύμφωνα με τις γερμανικές μυστικές υπηρεσίες
28 Νοεμβρίου, 2024
Τσίπρας σε Αποστολάκη: Όταν ένας βουλευτής διαφωνεί με το κόμμα του, αφήνει και την έδρα του – Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ
28 Νοεμβρίου, 2024
Κικίλιας για ΑΙΓΙΣ: Ξεκινάει τον Ιανουάριο η παράδοση των γεφυρών Bailey
28 Νοεμβρίου, 2024
Καιρός: Προειδοποιούν οι μετεωρολόγοι – Έρχεται ραγδαία επιδείνωση
28 Νοεμβρίου, 2024
Κολωνός: Στη φυλακή τέσσερις από τους 11 καταδικασμένους για τον βιασμό της 12χρονης
28 Νοεμβρίου, 2024
Ποινική δίωξη εις βάρος των συλληφθέντων για τη ληστεία σε χρηματαποστολή στο Λαύριο
28 Νοεμβρίου, 2024
Ειρήνη Μουρτζούκου: Είπα ψέματα – Όπως με πόνεσε η μητέρα μου την πόνεσα και εγώ
28 Νοεμβρίου, 2024