Σοβαρότατα προβλήματα στις συγκοινωνίες – Χαλασμένα λεωφορεία εκτελούν δρομολόγια τρόμου

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία και για τις ελλείψεις σε προσωπικό.

Ο πρώτος γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών πέρασε, ωστόσο τα προβλήματα της καθημερινότητας παραμένουν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ο στόλος της ΟΣΥ είναι 1.300-1.400, από αυτά, έξω είναι τα 900. Υπάρχουν άλλα 200 λεωφορεία που έχουν νοικιαστεί από ιδιώτες με leasing και είναι εκείνα που είναι οι γραμμές των ΚΤΕΛ. Τα χιλιόμετρα των λεωφορείων που έχουν καταγραφεί, είναι κατά μέσο όρο πάνω από 1 εκατομμύριο.

Ο οδηγοί που μπορούν να τα μετακινήσουν είναι ελάχιστοι και πολλές φορές δουλεύουν χωρίς ρεπό. Οι τεχνικοί παίρνουν διάφορα τμήματα και εξαρτήματα από άλλα λεωφορεία που έχουν αποσυρθεί, προκειμένου να φτιάξουν αυτά που βγαίνουν στον δρόμο.

Στις 4 Σεπτεμβρίου υπογράφηκε μία σύμβαση για αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, το καθένα αξίας 440.000 ευρώ, με τους τεχνικούς να μην ξέρουν πώς θα συντηρηθούν για να κινηθούν στους αθηναϊκούς δρόμους.

Μάλιστα η πολυδιαφημισμένη προμήθεια – πριν από 2 χρόνια – κάποιων λεωφορείων από το εξωτερικό, ένας μεγάλος αριθμός αυτών επιστράφηκε μετά από ενέργειες των εργαζομένων, καθώς δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στον δρόμο.

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία ωστόσο βγαίνουν στους δρόμους και αποτελούν κίνδυνο για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες που μεταφέρουν.

«Στο ζήτημα της ασφάλειας, δεν τίθεται θέμα επικινδυνότητας, υπάρχουν ζητήματα στην παροχή της υπηρεσίας που δεν είναι στα επίπεδα που αρμόζει στο 2023. Στο ζήτημα της ασφάλειας κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας, παρότι υπάρχει μία διαμορφωμένη κατάσταση που έχει να κάνει ως εξής: γερασμένος στόλος, εγκαταστάσεις και προσωπικό. Αυτή είναι η κατάσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τι πρέπει να γίνει;

Σύμφωνα με τον κ. Βαρδάκη, «θα πρέπει να υπάρχουν λεωφορεία για να βγουν έξω. Έχει να κάνει με στρατηγική επιλογή όλων των κυβερνήσεων έως τώρα, προκειμένου να προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση στις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη σήμερα ένα τμήμα των γραμμών έχει δοθεί στα ΚΤΕΛ και μάλιστα οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι σε πολύ χειρότερο επίπεδο».

Και πρόσθεσε: «Έχουμε πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Έχουμε λιγοστό προσωπικό και οχήματα που η επιλογή τους δεν γίνεται με τις συνθήκες της πόλης για να μπορούν να κυκλοφορούν στην πόλη. Έχουμε αγοράσει πολλά αλλά στη συνέχεια έβγαλαν και άλλα προβλήματα».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Κληρονομιές εν ζωή και σε συνεννόηση: Ποιους αφορά και ποια είναι η διαφορά από τη διαθήκη
22 Ιανουαρίου, 2025
Οι εξηγήσεις Τασούλα για τις αναφορές ΠΑΣΟΚ περί χρηματοδότησης φορέων
22 Ιανουαρίου, 2025
Πλημμύρες στη Μάνδρα: Στις 18 Μαρτίου η συζήτηση στον Άρειο Πάγο για την αναίρεση της απόφασης του Εφετείου
22 Ιανουαρίου, 2025
Καλλιθέα: Ληστεία σε ΕΛΤΑ με σημείωμα – «Δώσε μου τα λεφτά, αλλιώς θα σε πυροβολήσω»
22 Ιανουαρίου, 2025
Τραγωδία στο λούνα παρκ: Τις επόμενες ώρες η απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου για τη δήμαρχο Κασσάνδρας
22 Ιανουαρίου, 2025
Χαλκιδική: Χειροπέδες σε γυναίκα που έκρυβε κοκαΐνη και όπλο στο σπίτι της
22 Ιανουαρίου, 2025
Ο Νικήτας Κακλαμάνης 14ος Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων με 247 ψήφους
22 Ιανουαρίου, 2025
Ληστεία σε υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην Καλλιθέα
22 Ιανουαρίου, 2025
Live από την Ολομέλεια η εκλογή του νέου προέδρου της Βουλής
22 Ιανουαρίου, 2025
Η Μαρινέλλα βρίσκεται πλέον στο σπίτι της – Πήρε εξιτήριο μετά από 113 μέρες νοσηλείας
22 Ιανουαρίου, 2025