Σοβαρότατα προβλήματα στις συγκοινωνίες – Χαλασμένα λεωφορεία εκτελούν δρομολόγια τρόμου

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία και για τις ελλείψεις σε προσωπικό.

Ο πρώτος γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών πέρασε, ωστόσο τα προβλήματα της καθημερινότητας παραμένουν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ο στόλος της ΟΣΥ είναι 1.300-1.400, από αυτά, έξω είναι τα 900. Υπάρχουν άλλα 200 λεωφορεία που έχουν νοικιαστεί από ιδιώτες με leasing και είναι εκείνα που είναι οι γραμμές των ΚΤΕΛ. Τα χιλιόμετρα των λεωφορείων που έχουν καταγραφεί, είναι κατά μέσο όρο πάνω από 1 εκατομμύριο.

Ο οδηγοί που μπορούν να τα μετακινήσουν είναι ελάχιστοι και πολλές φορές δουλεύουν χωρίς ρεπό. Οι τεχνικοί παίρνουν διάφορα τμήματα και εξαρτήματα από άλλα λεωφορεία που έχουν αποσυρθεί, προκειμένου να φτιάξουν αυτά που βγαίνουν στον δρόμο.

Στις 4 Σεπτεμβρίου υπογράφηκε μία σύμβαση για αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, το καθένα αξίας 440.000 ευρώ, με τους τεχνικούς να μην ξέρουν πώς θα συντηρηθούν για να κινηθούν στους αθηναϊκούς δρόμους.

Μάλιστα η πολυδιαφημισμένη προμήθεια – πριν από 2 χρόνια – κάποιων λεωφορείων από το εξωτερικό, ένας μεγάλος αριθμός αυτών επιστράφηκε μετά από ενέργειες των εργαζομένων, καθώς δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στον δρόμο.

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία ωστόσο βγαίνουν στους δρόμους και αποτελούν κίνδυνο για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες που μεταφέρουν.

«Στο ζήτημα της ασφάλειας, δεν τίθεται θέμα επικινδυνότητας, υπάρχουν ζητήματα στην παροχή της υπηρεσίας που δεν είναι στα επίπεδα που αρμόζει στο 2023. Στο ζήτημα της ασφάλειας κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας, παρότι υπάρχει μία διαμορφωμένη κατάσταση που έχει να κάνει ως εξής: γερασμένος στόλος, εγκαταστάσεις και προσωπικό. Αυτή είναι η κατάσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τι πρέπει να γίνει;

Σύμφωνα με τον κ. Βαρδάκη, «θα πρέπει να υπάρχουν λεωφορεία για να βγουν έξω. Έχει να κάνει με στρατηγική επιλογή όλων των κυβερνήσεων έως τώρα, προκειμένου να προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση στις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη σήμερα ένα τμήμα των γραμμών έχει δοθεί στα ΚΤΕΛ και μάλιστα οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι σε πολύ χειρότερο επίπεδο».

Και πρόσθεσε: «Έχουμε πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Έχουμε λιγοστό προσωπικό και οχήματα που η επιλογή τους δεν γίνεται με τις συνθήκες της πόλης για να μπορούν να κυκλοφορούν στην πόλη. Έχουμε αγοράσει πολλά αλλά στη συνέχεια έβγαλαν και άλλα προβλήματα».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Μητσοτάκης: Κύριο μέλημά μας ήταν να στηρίξουμε τους ασθενέστερους
15 Δεκεμβρίου, 2024
Δύο χωριά στην ουκρανική περιφέρεια Ντονέτσκ κατέλαβαν οι ρωσικές δυνάμεις
15 Δεκεμβρίου, 2024
Μαρινάκης: Και τα επόμενα χρόνια η κυβέρνηση θα συνεχίσει να αυξάνει τα εισοδήματα των πολιτών και να μειώνει τους φόρους
15 Δεκεμβρίου, 2024
Νέα φρίκη με τον αστυνομικό της Βουλής: «Με νάρκωναν και με βίαζαν ομαδικά», λέει ένας 44χρονος
15 Δεκεμβρίου, 2024
Ανδρουλάκης προς Μητσοτάκη: Έχετε αποτύχει – Το ΠΑΣΟΚ κατέρριψε την προπαγάνδα σας
15 Δεκεμβρίου, 2024
Σεισμός στην Αμοργό
15 Δεκεμβρίου, 2024
79χρονος εντοπίστηκε νεκρός σε καμπίνα πλοίου
15 Δεκεμβρίου, 2024
Ανδρουλάκης: Η οικονομική πολιτική της Νέας Δημοκρατίας είναι η χαρά των ολιγοπωλίων
15 Δεκεμβρίου, 2024
Σκιάθος: Μητέρα καταγγέλει τον πρώην σύντροφό της για την κακοποίηση της κόρης τους
15 Δεκεμβρίου, 2024
Κουτσούμπας: Ο μέσος μισθός στις μέρες μας είναι χαμηλότερος από το 2011
15 Δεκεμβρίου, 2024