ΣΤΑΣΥ: Στη Γραμμή 1 υπάρχει σύστημα πυρασφάλειας, αερισμού και επαρκής φωτισμός

Η ΣΤΑΣΥ με ανακοίνωσή της απαντά στις καταγγελίες εργαζομένων σχετικά με τη λειτουργία της πυρασφάλειας και του εξαερισμού σε σταθμούς της γραμμής 1 του Μετρό (παλαιό ΗΣΑΠ).

Όπως επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ολόκληρο το μήκος της σήραγγας, καθώς και στους σταθμούς είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί πυροσβεστικό δίκτυο εφοδιασμένο με σύστημα πυρανίχνευσης, είναι εγκατεστημένα και λειτουργούν αυτόματα συστήματα αερισμού και επαρκής φωτισμός κατά μήκος του υπόγειου τμήματος.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ έχει ως εξής :

«Σε συνέχεια των δημόσιων αναφορών, σχετικά με τη λειτουργία του δικτύου της Γραμμής 1 και ειδικότερα του τμήματος Μοναστηράκι – Αττική και με στόχο την υπεύθυνη ενημέρωση του επιβατικού κοινό, η ΣΤΑ.ΣΥ επισημαίνει τα ακόλουθα:

  • Σε ολόκληρο το μήκος της σήραγγας, καθώς και στους σταθμούς είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί πυροσβεστικό δίκτυο εφοδιασμένο με σύστημα πυρανίχνευσης.
  • Αυτόνομα συστήματα αερισμού είναι εγκατεστημένα και λειτουργούν στην υπόγεια σήραγγα, ενώ στα σημεία διασύνδεσης με τις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό η λειτουργία του συστήματος είναι σε φάση περαιτέρω ενίσχυσης.
  • Στον σταθμό ΟΜΟΝΟΙΑ είναι εγκατεστημένο σύστημα αερισμού και κλιματισμού. Το σύστημα αερισμού είναι σε λειτουργία και επαρκές για την απαγωγή, εάν απαιτηθεί, καπνού από τις αποβάθρες. Το σύστημα κλιματισμού είναι σε διαδικασία συντήρησης, ώστε να είναι διαθέσιμο πριν το καλοκαίρι.
  • Κατά μήκος του υπόγειου τμήματος υπάρχει επαρκής φωτισμός με φωτιστικά τοποθετημένα, τόσο στο μέσο, όσο και στα πλευρικά τοιχώματα. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και διακοπής λειτουργίας τους, ενεργοποιείται αυτόματα εφεδρικός φωτισμός ασφαλείας. Επιπλέον, κατά μήκος του υπόγειου τμήματος μεταξύ των σταθμών ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ – ΑΤΤΙΚΗ υπάρχουν έξοδοι διαφυγής ανά 250μ. περίπου, με την απαιτούμενη σήμανση, για να κατευθύνει το επιβατικό κοινό προς αυτές. Οι έξοδοι διαφυγής απελευθερώνονται και χειροκίνητα από το εκπαιδευμένο προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ, είναι όμως και τηλεχειριζόμενες από το Κέντρο Ελέγχου. Επιπλέον, οι σχάρες των εξόδων διαφυγής βοηθούν και στον αερισμό της σήραγγας.
  • Το 2022 για τη γραμμή 1 εκπαιδεύτηκαν σε θέματα ασφαλούς εργασίας επί ή πλησίον της τροχιάς 140 εργαζόμενοι στις τεχνικές υπηρεσίες και 20 οδηγοί Συρμών και εντός του 2023 αναμένεται η ολοκλήρωση της εκπαίδευσης 80 ακόμη ηλεκτροδηγών. Επιπλέον, έχει προγραμματιστεί η επανεκπαίδευση των οδηγών συρμών σε θέματα υγείας και ασφάλειας επί της εργασίας».
Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Μητσοτάκης: Κύριο μέλημά μας ήταν να στηρίξουμε τους ασθενέστερους
15 Δεκεμβρίου, 2024
Δύο χωριά στην ουκρανική περιφέρεια Ντονέτσκ κατέλαβαν οι ρωσικές δυνάμεις
15 Δεκεμβρίου, 2024
Μαρινάκης: Και τα επόμενα χρόνια η κυβέρνηση θα συνεχίσει να αυξάνει τα εισοδήματα των πολιτών και να μειώνει τους φόρους
15 Δεκεμβρίου, 2024
Νέα φρίκη με τον αστυνομικό της Βουλής: «Με νάρκωναν και με βίαζαν ομαδικά», λέει ένας 44χρονος
15 Δεκεμβρίου, 2024
Ανδρουλάκης προς Μητσοτάκη: Έχετε αποτύχει – Το ΠΑΣΟΚ κατέρριψε την προπαγάνδα σας
15 Δεκεμβρίου, 2024
Σεισμός στην Αμοργό
15 Δεκεμβρίου, 2024
79χρονος εντοπίστηκε νεκρός σε καμπίνα πλοίου
15 Δεκεμβρίου, 2024
Ανδρουλάκης: Η οικονομική πολιτική της Νέας Δημοκρατίας είναι η χαρά των ολιγοπωλίων
15 Δεκεμβρίου, 2024
Σκιάθος: Μητέρα καταγγέλει τον πρώην σύντροφό της για την κακοποίηση της κόρης τους
15 Δεκεμβρίου, 2024
Κουτσούμπας: Ο μέσος μισθός στις μέρες μας είναι χαμηλότερος από το 2011
15 Δεκεμβρίου, 2024