Με μεγάλη επιτυχία, έντονη συγκίνηση και τη συμμετοχή πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου οι επετειακές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την ίδρυση και την ονοματοδοσία της Ερμούπολης, σηματοδοτώντας μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία της πρωτεύουσας των Κυκλάδων.
Η Ερμούπολη, που ιδρύθηκε στις 24 Ιουνίου 1826, γεννήθηκε μέσα από τον αγώνα και την ελπίδα των προσφύγων που κατέφυγαν στη Σύρο μετά τις τραγικές εξελίξεις της Ελληνικής Επανάστασης. Από μια έρημη ακτή μετατράπηκε σε μία από τις σημαντικότερες πόλεις του νεότερου ελληνικού κράτους, αφήνοντας ανεξίτηλο αποτύπωμα στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική πορεία της χώρας.
Οι επετειακές εκδηλώσεις, που διοργάνωσαν ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ανέδειξαν τη μακραίωνη διαδρομή της πόλης μέσα από εικόνα, ιστορία, τέχνη και μουσική.
Όπως αναφέρει το cycladeslive.gr, το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει στην πρόσοψη του Θεάτρου Απόλλων το εντυπωσιακό οπτικό αφιέρωμα «Heritage in Motion», μια παραγωγή αφιερωμένη στην ιστορία και τις προσωπικότητες που διαμόρφωσαν την Ερμούπολη.
Στη συνέχεια, στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, παρουσιάστηκε το επετειακό γραμματόσημο των 200 χρόνων της Ερμούπολης από τον Πρόεδρο των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Μπεναρδούτ Δανιήλ, ενώ ακολούθησε η παρουσίαση του επετειακού μεταλλίου από τον δημιουργό του, τον βραβευμένο γλύπτη Γεώργιο Σταματόπουλο.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τη συναυλία «Μουσική στη Μεταμόρφωση» από το Gr Echo Brass Ensemble, με μουσικούς της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, προσφέροντας ένα συγκινητικό μουσικό φινάλε αντάξιο της ιστορικής επετείου.
Πηγή: cycladeslive.gr
















