Τα περιστατικά αναχρονισμού στη δημόσια Παιδεία δεν είναι λίγα και ξεκινούν από τη συνεργασία της υπουργού με τον “πωλητή αρχαιογνωσίας σε 5χρονα παιδιά” Άδωνη Γεωργιάδη, την πολτοποίηση των σύγχρονων προγραμμάτων ιστορίας, τον εξοβελισμό της κοινωνιολογίας και της πολιτικής παιδείας από το Λύκειο, την έγκριση ημερίδων παραχριστιανικών οργανώσεων καθώς και την προώθηση δήθεν εκπαιδευτικού υλικού κατά των αμβλώσεων στα σχολεία. Όλα αυτά τα θυμίζουν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ που έχουν καταθέσει ερώτηση προς την κ. Κεραμέως στη Βουλή αναφορικά με την απόφαση του δήμου Αθηναίων να επιτρέψει τη λειτουργία κατηχητικών σε χώρους δημοτικών σχολείων!
Η αξιωματική αντιπολίτευση καταγγέλλει αποφάσεις παραχώρησης σχολικών χώρων για το πρόγραμμα κατήχησης έχουν εκδοθεί κυρίως από τη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του 4ου δημοτικού διαμερίσματος και αφορούν 13 δημοτικά σχολεία: 52ο, 56ο, 57ο, 58ο, 59ο, 60ο, 61ο, 62ο, 67ο, 127ο, 128ο, 144ο και 145ο !
Ομοίως, ανάλογη απόφαση έχει λάβει η σχολική επιτροπή και για το 103ο δημοτικό σχολείο στο Νέο Κόσμο της 2ης δημοτικής κοινότητας. Ανάμεσα στις 5 εκκλησίες που έχουν ζητήσει και έχουν λάβει θετική γνωμοδότηση για κατηχητικά στα σχολεία είναι και ο Ιερός Ναός Αγίου Αιμιλιανού Λόφου Σκουζέ που εμφανίζεται ως φορέας του προγράμματος στο 127ο δημοτικό σχολείο.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ που υπογράφουν την ερώτηση, ανάμεσά τους οι τομεάρχες Ν. Φίλης, Μ. Τζούφη και Σ. Αναγνωστοπούλου καταγγέλλουν τη μαζική παραχώρηση χώρων δημοτικών σχολείων σε εκκλησίες με διαδοχικές αποφάσεις στις οποίες έχουν προχωρήσει οι σχολικές επιτροπές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του δήμου Αθηναίων. Στην πράξη τα προγράμματα κατήχησης φέρουν την έγκριση της υπουργού Παιδείας και του δημάρχου Κώστα Μπακογιάννη παρότι όπως αναφέρουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ η κατήχηση απαγορεύεται αυστηρά σε οδηγία του δήμου Αθηναίων που εκδόθηκε τον Ιούνιο του 2020.
Με τις αποφάσεις τους οι σχολικές επιτροπές εισηγούνται θετικά ώστε να παραχωρηθούν για όλη την “τρέχουσα” σχολική χρονιά αίθουσες και προαύλια σχολείων, σε ημέρες ή ώρες εκτός καθημερινής εκπαιδευτικής λειτουργίας πχ Παρασκευή απόγευμα ή Σαββατοκύριακο σε κατά τόπους ναούς, στο πλαίσιο ενός προγράμματος που έχει τον τίτλο “Νεανικές και παιδικές συντροφιές”.