Όλοι φταίνε εκτός από την ίδια την κυβέρνηση. Την κυβερνητική αυτή τακτική στηλιτεύουν στον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ παρακολουθώντας τους επικοινωνιακούς χειρισμούς στους οποιους επιδίδεται το Μέγαρο Μαξίμου για να πείσει πως φταίνε όλοι οι άλλοι από τον σταθμάρχη και την ΡΑΣ έως τις προηγούμενες κυβερνήσεις.
Στην Κουμουνδούρου επισημαίνουν πως στην κυβέρνηση υποκρίνονται ότι δεν κυβερνούν τέσσερα ολόκληρα χρόνια και σχολιάζουν πως την ιδια ώρα επικεντρώνει στη μη έγκαιρη λειτουργία του συστήματος ETCS – για το οποίο φέρει μεγάλες ευθύνες εδώ και 4 χρόνια αφού παρέλαβε το έργο σε εκτέλεση και με υποχρέωση ολοκλήρωσης εντός του 2020. Κι αυτό για να μην δώσει απαντήσεις όπως αναφέρουν στον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ στο πώς τόσα χρόνια που δεν λειτουργούσε το σύστημα δεν είχαμε τέτοια δυστυχήματα και τραγωδίες και στο ότι δεν απαντά με λίγα λόγια γιατί διέλυσε τις δικλείδες ασφαλείας που υπήρχαν και οι οποίες θα είχαν αποτρέψει την τραγωδία:
Για την ακρίβεια όπως λένε στην αξιωματική αντιπολίτευση: Η κυβέρνηση δεν απαντά στην αποκάλυψη πως μέχρι τον Ιούλιο του 2019 στο σταθμό της Λάρισας λειτουργούσε κέντρο τηλεδιοίκησης, όπως είπαν οι ίδιοι οι εν ενεργεία σταθμάρχες και το οποίο επιβεβαίωσε και ο ΟΣΕ, παραδεχόμενος ότι σταμάτησε να λειτουργεί το καλοκαίρι του 2019, αφού δεν αποκαταστάθηκαν ποτέ οι ζημιές που προκλήθηκαν από πυρκαγιά. Επίσης δεν δίνει καμία απάντηση -λένε- στο γιατί απαξιώθηκε και σταμάτησε να λειτουργεί το 2020 το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου στην Αθήνα (Καρόλου), που ήλεγχε την πορεία όλων των συρμών πανελλαδικά.
Συγχρόνως δε, αποφεύγει να πει ποιος και γιατί τοποθέτησε με παράνομη μετάταξη των εν λόγω σταθμάρχη, ενώ 5 μόλις μέρες μετά την έγκριση της μετάταξης ο κ. Καραμανλής με υπουργική απόφασή του στις 30 Μαΐου του 2020 «νομιμοποίησε» την μετάταξη και την παράκαμψη του ηλικιακού ορίου των 48 ετών που είχε θέσει ο ΟΣΕ.
Εκ παραλλήλου τονίζουν ότι η κυβέρνηση και ο κ. Καραμανλής που παραιτήθηκε υποκριτικά -κατς την άποψη τους- αφού θα είναι υποψήφιος σε λίγες μέρες, δεν έχουν δώσει καμία απάντηση στην τεράστια αποκάλυψη ευθείας συναλλαγής της κυβέρνησης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε βάρος του Δημοσίου και των συστημάτων ασφαλείας. Ειδικότερα στην Κουμουνδούρου θυμίζουν ότι το 2020 η κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε συμφωνήσει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει η Ιταλική εταιρία επενδύσεις ύψους 650 εκ. ευρώ και από την πλευρά του το Δημόσιο να αναλάβει την ολοκλήρωση των συστημάτων ασφαλείας. Η σύμβαση αυτή δεν ήρθε ποτέ προς ψήφιση και στη συνέχεια άλλαξε το 2022. Στην αλλαγμένη σύμβαση η εταιρεία απαλλάχθηκε από επενδύσεις σχεδόν 600 εκ. ευρώ και ταυτόχρονα απαλείφθηκε η υποχρέωση του Δημοσίου να ολοκληρώσει στα συστήματα ασφαλείας!! Και αυτά με υπογραφή Καραμανλή!
Στην Κουμουνδούρου θυμίζουν επίσης οτι στο τηλεοπτικό του μήνυμα την επομένη του δυστυχήματος ο κ. Μητσοτάκης έριξε την ευθύνη στο “ανθρώπινο λάθος”. Λίγες ημέρες μετά την κατακραυγή, σε ανάρτηση του στο Fb δήλωσε ότι δεν θα κρυφτεί πίσω από το ανθρώπινο λάθος αλλά έριξε την ευθύνη σε όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Και συγχρόνως ανακοίνωσε τη σύσταση τριμελούς υπερκομματικής Επιτροπής που θα διερευνήσει τα αίτια της τραγωδίας έχοντας προηγουμένως προδικάσει το πόρισμα της μιλώντας για “ανθρώπινο λάθος”, ενώ «παρήγγειλε» και την συμπερίληψη του πορίσματος στη δικογραφία, για να προκαταβάλει την δικαστική έρευνα.