Τέμπη – Εκτίμηση «βόμβα»: «Δεν μπορεί η φωτιά να ξεκίνησε από τις μηχανές»

Η 75σέλιδη έκθεση τεχνικών συμβούλων που ορίστηκαν από τους συγγενείς θυμάτων επισημαίνει συνολικά 30 «γκρίζες ζώνες» που με προσοχή θα πρέπει να εξεταστούν από τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές.

Νέα αποκαλυπτικά στοιχεία που έρχονται να φωτίσουν άγνωστες πτυχές της τραγωδίας των Τεμπών με τους 57 νεκρούς περιλαμβάνονται στην 75σέλιδη έκθεση τεχνικών συμβούλων, που ορίστηκαν από τους συγγενείς των θυμάτων με στόχο να συνδράμουν το έργο της Δικαιοσύνης, στην ανεύρεση της αλήθειας κα την απόδοση ποινικών ευθυνών για την τιμωρία των ενόχων στην υπόθεση αυτή που έχει συγκλονίσει ολόκληρη την κοινή γνώμη.

Οι τεχνικοί σύμβουλοι επισημαίνουν συνολικά 30 «γκρίζες ζώνες» που με προσοχή θα πρέπει να εξεταστούν από τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές. Σε ένα από αυτά τα 30 σημεία επισημαίνεται  από τον Βασίλη Κοκοτσάκη και την ομάδα του ότι δεν υπήρξε μετωπική σύγκρουση μεταξύ των δύο τρένων. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι πριν την σύγκρουση υπήρξε εκτροχιασμός, όταν δηλαδή ο οδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας είδε την επιβατική να έρχεται κατά πάνω του ο οδηγός εκτροχίασε το τρένο, προκειμένου να μειωθεί η ισχύ της σύγκρουσης.

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης που συνέταξε την συγκεκριμένη έκθεση μίλησε στο «Χαμογέλα και Πάλι».

«Το σημαντικότερο στοιχείο είναι η αρχή του γεγονότος, δηλαδή η εμπλοκή που παρατηρείται όταν οι μηχανοδηγοί έριξαν την μηχανή στα φρένα. Να πληροφορήσω πως δεν κάνουμε  πραγματογνωμοσύνη κατά παραγγελία αλλά αυτό π9ου θέλουμε είναι γ αλήθεια. Αυτό δεν απαλλάσσει την Hellenic Train αλλά την ενοχοποιεί ακόμα περισσότερο. Ενστικτώδες προσπάθησαν να προστατέψουν πατώντας φρένο. Όταν όμως, ένα τρένο πατήσει απότομα τα φρένα, θα εκτροχιαστεί», είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της έρευνας ήταν πως οι πραγματογνώμονες στερήθηκαν το πιο βασικό, τον έλεγχο του πεδίου, το οποίο αλλοιώθηκε από την πρώτη στιγμή. Όταν έριξε την αμαξοστοιχία αυτή ανατράπηκε., σύρθηκε στις γραμμές και κόλλησε στον τοίχο. Οι μηχανές δεν είχαν εμπλοκή σε ό,τι έγινε στη συνέχεια. Από τι στιγμή που δεν ήταν εκεί, πώς μπορεί να εμπλέκονται στη φωτιά; Το σασί των μηχανών είναι ανέπαφο και οι τροχοί της επιβατικής έχουν μείνει στο σημείο. Οι λαμαρίνες δεν ήταν ασφαλισμένες, ήταν με συρματόσκοινα».

Απαντώντας σε ερώτηση για τις δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη πως δεν υπήρχε τίποτα εύφλεκτο στις αμαξοστοιχίες, απάντησε:

«Δυσκολεύομαι να κάνω κριτική στον Πρωθυπουργό αλλά ως πολίτης μπορώ να υπερασπιστώ τη δουλειά μου. Δεν έχουμε ακούσει μόνο αυτό, αλλά και ότι αυτοί που τα λένε αυτά είναι προϊόντα συνωμοσίας. Εμείς λειτουργούμε ανεξάρτητα. Αυτός ήταν ο όρος που βάλαμε στους εντολείς μας. Αυτό που παρουσιάζουμε το δίνουμε στον ανακριτή».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σουηδία: Δεν θα μας εκφοβίσουν οι προκλήσεις της Μόσχας
22 Νοεμβρίου, 2024
Προϋπολογισμός: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις για την οικονομία
22 Νοεμβρίου, 2024
Αεροδρόμια: Άνοδος 8,9% στην επιβατική κίνηση στο δεκάμηνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να βάλει φραγμό στα σχέδια της διαπλοκής
22 Νοεμβρίου, 2024
Πολάκης: Τη Δευτέρα θα ξεκινήσουμε την αντεπίθεση
22 Νοεμβρίου, 2024
Κρατούμενος στις φυλακές Χανίων έκρυβε ναρκωτικά στο κελί του
22 Νοεμβρίου, 2024
Ξέσπασε ο Κουσουλός: Ρε δεν ντρέπεστε;
22 Νοεμβρίου, 2024
Αλέξης Τσίπρας: Η λατρεία της εικόνας διείσδυσε και στην πλευρά της προόδου
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον Τούρκο υπουργό Μεταφορών στην Κωνσταντινούπολη
22 Νοεμβρίου, 2024
Ζελένσκι: Ο Πούτιν πρέπει να νιώσει τις πραγματικές συνέπειες των πράξεών του
22 Νοεμβρίου, 2024