Τέμπη: Νέο εξώδικο συγγενών θυμάτων στην Προανακριτική – «Αρουραίος» ο Μητσοτάκης και «παχύδερμο» ο Τριαντόπουλος

Νέο εξώδικο στην Προανακριτική Επιτροπή, που συνεδριάζει αυτή την ώρα για το αίτημα του Χρήστου Τριαντόπουλου να παραπεμφθεί απευθείας στο δικαστικό συμβούλιο, απέστειλαν σήμερα, Πέμπτη (20.03.25) δύο ακόμη συγγενείς θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη.

Οι συγγενείς δηλώνουν πως συντάσσονται με το εξώδικο που έστειλαν χθες ο σύλλογος των θυμάτων των Τεμπών όσο και η Μαρία Καρυστιανού, ασκώντας δριμεία επίθεση κατά του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης.

Χαρακτηρίζουν δε «αρουραίο» τον Κυριάκο Μητσοτάκη και «παχύδερμο» τον Χρήστο Τριαντόπουλο.

«Συντασσόμαστε με το περιεχόμενο της από 19.3.2025 Εξωδίκου Επιστολής της κ. Καρυστιανού, και του Συλλόγου Πληγέντων προς τον Πρόεδρο της Προανακριτικής και καλούμε το σύνολο των Συγγενών των θυμάτων, των Τραυματιών και των Επιβατών της μοιραίας αμαξοστοιχίας να δηλώσουν ρητά εάν συμφωνούν ή διαφωνούν με όλα τα ανωτέρω, ώστε να συνταχθούν δίχως περιστροφές στον αγώνα του Συλλόγου και όλων ημών που επιχειρούμε να οδηγήσουμε στην Δικαιοσύνη τους υπαίτιους, προκειμένου να αναδειχθεί η αλήθεια και να τιμωρηθούν», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο εξώδικο.

Πιο αναλυτικά, το εξώδικο έχει ως εξής:

Δεν θα επιτρέψουμε στον αρουραίο που υποδύεται τον Πρωθυπουργό ούτε στο ηθικό παχύδερμο και τους συνεργούς του, που επιστράτευσε για να αλλοιώσει τον τόπο του εγκλήματος, ανασκάπτοντας μάλιστα αυτόν εκ βάθρων, αφού τον βεβήλωσε πλήρως, να διαφύγουν του πραγματικού φυσικού τους Δικαστή, ο οποίος δεν είναι βέβαια αυτός που ορίζεται στο κατάπτυστο νομοθέτημα 3126/2003 (νόμος περί ευθύνης υπουργών), το οποίο όπως και συλλήβδην το άρθρο 86 του Συντάγματος θα πρέπει να καταργηθούν.

Οι προδήλως εγκληματικές δράσεις που ανέπτυξαν, όπως αναλύεται στην συνέχεια, δεν είχαν βέβαια ουδεμία σχέση με τα καθήκοντα τους, οπότε οι σχετικές ποινικά κολάσιμες πράξεις, που επίσης προσδιορίζονται παρακάτω και δεν είναι η παράβαση καθήκοντος (259 ΠΚ), όπως, ελπίζουμε από άγνοια, εισηγήθηκε το ΠΑΣΟΚ, δεν εμπίπτουν σε αυτές που κατά το άρθρο 86 Σ εξαιρούνται της αρμοδιότητας της Τακτικής Δικαιοσύνης και έχει γι’ αυτές, κατά παρέκκλιση του κανόνα, αρμοδιότητα να ασκήσει δίωξη η Βουλή.

Επομένως ο Τριαντόπουλος, ο εντολέας του Μητσοτάκης και όλοι όσοι αναφέρονται παρακάτω, όπως και όποιοι συναίτιοι αναδειχθούν από την περαιτέρω έρευνα, θα πρέπει να οδηγηθούν ενώπιον της Τακτικής Δικαιοσύνης, σύμφωνα με το άρθρο 8 του Συντάγματος και την ισχύουσα για όλους τους πολίτες νομοθεσία και όχι σε οποιοδήποτε Ειδικό Δικαστήριο ή Ειδικό Δικαστικό Συμβούλιο του άρθρου 8 του ν. 3126/2003.

Οφείλετε λοιπόν άμεσα είτε εσείς, είτε οποιοσδήποτε άλλος, με δικαιοδοτική αρμοδιότητα, τυχόν επιχειρήσει η κυβερνητική πλειοψηφία της προανακριτικής να οδηγήσει το ζήτημα της διερεύνησης της υπόθεσης, να αποφανθείτε ότι είστε αναρμόδιοι για να κρίνετε τους συγκεκριμένους εγκληματίες, οι οποίοι το συντομότερο θα πρέπει να οδηγηθούν ενώπιον τακτικού ανακριτή και συγκεκριμένα ενώπιον αυτών που σύντομα θα αντικαταστήσουν την μαριονέτα που υποδύεται τον Εφέτη Ανακριτή Λάρισας.

Υπάρχει το προηγούμενο Τσοχατζόπουλου, κατά το οποίο η Προανακριτική σε συνεδρίαση μιας μέρας αποφάνθηκε ότι η δωροδοκία δεν είναι μέσα στα καθήκοντα των υπουργών, οπότε και ο υπόλογος οδηγήθηκε ενώπιον της Τακτικής Δικαιοσύνης.

Μήπως κύριοι ανήκει στα καθήκοντα του Πρωθυπουργού ή του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, η υπόθαλψη – παρεμπόδιση της Δικαιοσύνης (άρθρο 231 ΠΚ), η ηθική αυτουργία στην διάπραξη παράβασης καθήκοντος (259 σε συνδυασμό με 46 ΠΚ) από εκατοντάδες αξιωματούχους και στελέχη της δημόσιας διοίκησης, η κακουργηματική έκθεση (306 ΠΚ) και ο σφετερισμός εξουσίας για την κατάλυση θεμελιωδών αρχών του πολιτεύματος, όπως «…ε) η αρχή της διάκρισης των λειτουργιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα, στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής λειτουργίας από το Σύνταγμα και τους νόμους, ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης…» (134 παρ.2 Εσχάτη Προδοσία)…;!!!

Όποιος, ασκώντας δικαιοδοτικές αρμοδιότητες, τολμήσει να σταθεί εμπόδιο στην ορθή ερμηνεία του Συντάγματος και των νόμων, προκειμένου να διαφύγουν τα εγκληματικά ανθρωπάρια από τον πραγματικό φυσικό τους Δικαστή, που είναι βέβαια το κοινό των Ελλήνων Πολιτών, δια της αρμόδιας Τακτικής Δικαιοσύνης, θα αντιμετωπίσει όχι μόνο την σθεναρή αντίσταση μας με κάθε μέσο που επιβάλει το τελευταίο άρθρο του Συντάγματος, αλλά και τις ποινές για το κακούργημα της Κατάχρησης Εξουσίας (άρθρο 239 ΠΚ).

Δεν θα επιτρέψουμε σε αυτά τα πανικόβλητα ποντίκια να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν σε βάρος μας και με δικό μας κόστος την εξουσία που σφετερίζονται, ούτε να κρύψουν την αλήθεια στα λαγούμια και τις στοές που διαβιεί η «ηγεσία» της δικαιοσύνης, την οποία διόρισαν έτσι ώστε να εξασφαλίσουν ατιμωρησία.

Είναι από τις ελάχιστες φορές που για ένα τόσο σοβαρό θέμα, η ανάγκη της διερεύνησης των παθογενειών και των ευθυνών που οδήγησαν στο πολλαπλό έγκλημα, αποτελεί επιταγή της πλειοψηφίας των Ελλήνων Πολιτών και αποστολή του συνόλου των βουλευτών ανεξαιρέτως.

Μόνο η ανάδειξη της αλήθειας είναι ικανή να διασφαλίσει λοιπόν όχι μόνο την αναγκαία εμπέδωση του Κράτους Δικαίου στον τόπο μας, αλλά και να διασώσει τους θεσμούς της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας.

Τούτο καθίσταται αναντίρρητα αναγκαίο ενόψει των αναπάντεχων αποκαλύψεων συμμετοχής μελών της κυβέρνησης στο προδιαγεγραμμένο σύνθετο έγκλημα που συνιστά σωρεία ποινικών αδικημάτων και πρωτίστως το κακούργημα της ανθρωποκτονίας από ενδεχόμενο δόλο (299 ΠΚ) αλλά και στις ποινικά κολάσιμες πράξεις που ακολούθησαν για την συσκότιση κρίσιμων πτυχών του, με την σκόπιμη και ενορχηστρωμένη παρεμπόδιση του έργου της Δικαιοσύνης (231 ΠΚ), αλλά και την δια σφετερισμού εξουσίας έμπρακτη έτσι αμφισβήτηση της ανεξαρτησίας της και της διάκρισης των λειτουργιών (134 παρ.2 ΠΚ), που ως αδικήματα τυποποιούνται στα άρθρα 231 ΠΚ (Υπόθαλψη – Παρεμπόδιση δικαιοσύνης, στην παράγραφο 3 του οποίου αναφέρονται χαρακτηριστικά τα εξής: «…. Όποιος παρεμποδίζει την απονομή της δικαιοσύνης, ασκώντας αυθαίρετη παρέμβαση, πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής….με χρήση……. με κατάχρηση θέσης εξουσίας ή εξάρτησης οποιασδήποτε φύσης ή με υπόσχεση ωφελήματος, έναντι άλλου, προκειμένου αυτός να δώσει ψευδή κατάθεση ή να καθυστερήσει να τη δώσει ή να μεταβάλει την κατάθεσή του ή να αρνηθεί να καταθέσει ή να αποκρύψει, καταστρέψει, αλλοιώσει, αφαιρέσει, αντικαταστήσει αποδεικτικά στοιχεία ή να παρεμποδίσει την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη διάταξη, τιμωρείται: α) με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά πλημμέλημα, και β) με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά κακούργημα. 4. Με τις ποινές της παρ. 3 τιμωρείται και όποιος πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης αποκρύπτει, καταστρέφει, αλλοιώνει, αφαιρεί, αντικαθιστά αποδεικτικά στοιχεία ή παρεμποδίζει την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη διάταξη.») και 134 παρ. 2 ΠΚ κατά το οποίο, «…τιμωρείται με ισόβια κάθειρξη….» όποιος «…με κατάχρηση της ιδιότητάς του ως οργάνου του κράτους ή με σφετερισμό της ιδιότητας αυτής….» επιχειρεί «…να καταστήσει…» ανενεργές «… διαρκώς ή προσκαίρως….θεμελιώδεις αρχές και θεσμούς του πολιτεύματος…» όπως «…ε) η αρχή της διάκρισης των λειτουργιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα, στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής λειτουργίας από το Σύνταγμα και τους νόμους, ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης…».

Βέβαια τα ως άνω αδικήματα έχουν διαπραχθεί με παράλληλες πράξεις ηθικής αυτουργίας (άρθρο 46 ΠΚ «…α) όποιος με πρόθεση προκάλεσε σε άλλον την απόφαση να εκτελέσει την άδικη πράξη που διέπραξε…») προς πλήθος υπαλλήλων και αξιωματούχων της Διοίκησης προκειμένου να τελέσουν το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος (259 του ΠΚ, «…υπάλληλος που με πρόθεση παραβαίνει τα καθήκοντα της υπηρεσίας του με σκοπό να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλλον παράνομο όφελος ή για να βλάψει το κράτος ή κάποιον άλλο τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών…»), όπως αναλύεται στις δύο διατάξεις της εισαγγελίας εφετών Λάρισας (43/2024 και 69/2024) που έχουν σταλεί στην Βουλή των Ελλήνων ήδη από τον Μάιο του 2024 η πρώτη και από τον Ιούλιο του 2024 η δεύτερη.

Οι πράξεις όμως του Τριαντόπουλου ως συναυτουργού ή συνεργού του εντολέα του, Μητσοτάκη, στα παραπάνω αδικήματα, τα οποία θα πρέπει να εξεταστούν και υπό το πρίσμα των ορισμών του άρθρου 187 ΠΚ περί εγκληματικής οργάνωσης, δεν προκύπτει ότι καλύπτουν τις προϋποθέσεις της αντικειμενικής υπόστασης του άρθρου 259 ΠΚ (Παράβαση Καθήκοντος) διότι από τη διάταξη αυτή, που σκοπό έχει την προστασία του γενικότερου συμφέροντος της ομαλής και απρόσκοπτης διεξαγωγής της υπηρεσίας, προκύπτει ότι, για τη στοιχειοθέτηση του εγκλήματος της παράβασης καθήκοντος, ενεργητικό υποκείμενο του οποίου μπορεί να είναι μόνον υπάλληλος, κατά την έννοια του άρθρου 13 στοιχ. α` του ίδιου Κώδικα, απαιτείται πρωτίστως παράβαση όχι απλού υπαλληλικού καθήκοντος, αλλά καθήκοντος της υπηρεσίας του υπαλλήλου, το οποίο καθορίζεται και επιβάλλεται στον υπάλληλο από το νόμο ή από διοικητική πράξη ή απορρέει από τις ιδιαίτερες οδηγίες της προϊστάμενης αρχής ή ενυπάρχει στην ίδια τη φύση της υπηρεσίας και αναφέρεται στην έκφραση από αυτόν της θέλησης της πολιτείας, μέσα στον κύκλο των δημόσιων υποθέσεων και ενεργειών στις σχέσεις της απέναντι στους τρίτους.

Οι Υφυπουργοί στον Πρωθυπουργό ή Υφυπουργοί παρά τω Πρωθυπουργώ, αποτελούν μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου. Οι αρμοδιότητές τους καθορίζονται με απόφαση του πρωθυπουργού, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες ο Τριαντόπουλος ως Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ ήταν αρμόδιος για θέματα κρατικής αρωγής και αποκατάστασης από φυσικές καταστροφές στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δεδομένου ότι στην περίπτωση του εγκλήματος των Τεμπών δεν μπορεί να γίνει λόγος για επιπτώσεις από φυσική καταστροφή η παρουσία του στο χώρο δεν είχε κάποια σχέση με τα καθήκοντα του, οπότε δεν τίθεται και ζήτημα παράβασης αυτών.

Στα δύο δελτία Τύπου της Κυβέρνησης που εξέδωσε με εντολή του Πρωθυπουργού φέρεται ως επικεφαλής του κυβερνητικού κλιμακίου, το οποίο σύμφωνα με τα ίδια Δελτία Τύπου, (3 και 6 Μαρτίου 2023) συντόνισε και ολοκλήρωσε την επιχείρηση πλήρους αλλοίωσής του πεδίου του εγκλήματος, όπως και των στοιχείων και πειστηρίων που υπήρχαν σε αυτό, που έλαβε όχι τυχαία την οξύμωρη ονομασία «αποκατάσταση του πεδίου».

Σημειώνεται μάλιστα ότι η ως άνω φράση, περί αποκαταστάσεως του πεδίου, δεν επελέγη τυχαία καθώς αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σχετική εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με τίτλο: «…1η Έκδοση Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας Ατυχημάτων κατά την Οδική και Σιδηροδρομική Μεταφορά Επικινδύνων Εμπορευμάτων σύμφωνα με τους Κανονισμούς ADR/RID.

Ο ως άνω όρος (Αποκατάσταση) αναφέρεται σε πολλά σημεία της ως άνω εγκυκλίου (ενδεικτικά σελ.128, 14.Βραχεία εξυγίανση και περιβαλλοντική αποκατάσταση του χώρου τουπεριστατικού, https://civilprotection.gov.gr/sites/default/files/sxedio_atyximaton_adr_rid_2020.pdf), ενώ σαφώς γίνεται λόγος και για τις τοξικές, εύφλεκτες και εκρηκτικές ουσίες που βρέθηκαν στο πεδίο του εγκλήματος (σελ. 6 Κλάση 1 Εκρηκτικές ουσίες και είδη Κλάση 2 Αέρια: συμπιεσμένα, υγροποιημένα, ή διαλυμένα υπό πίεση), ενώ τίποτε από αυτά βέβαια δεν αναφέρεται στην άλλη εγκύκλιο (4η ΣΔΑΑ, άλλως « 4η Έκδοση Ειδικού Σχεδίου Διαχείρισης Ανθρωπίνων Απωλειών») της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, που ο ίδιος ο Τριαντόπουλος πολλές φορές δήλωσε εντός της Βουλής των Ελλήνων ότι εφαρμόστηκε, ενώ το αντίθετο έχει δηλώσει στο απολογητικό του υπόμνημα ενώπιον της Δικαιοσύνης ο τότε Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας, Παπαγεωργίου, που αν και διώκεται για παράβαση καθήκοντος παραμένει στην θέση του.

Επειδή λοιπόν ουσιαστικά ομολογημένα διέρρευσαν στο περιβάλλον και επηρέασαν το σύνολο των επιβατών και ιδίως όσους υπέστησαν εγκαύματα ή τραύματα από αυτές, επικίνδυνες χημικές ουσίες, η απόκρυψή της ειδικότερης σύστασης αυτών από τον Τριαντόπουλο του συναυτουργούς του και ιδίως τον ηθικό αυτουργό εντολέα του Μητσοτάκη συνιστά και το αδίκημα της έκθεσης κατ’ άρθρο 306 ΠΚ και μάλιστα δυνητικά κακουργηματικής βαρύτητας (306 παρ.2 περ. α, β).

Αλλωστε για το λόγο αυτό κοινός παρονομαστής και των δύο εγκυκλίων είναι η επιβεβλημένη πλήρης ενημέρωση του τύπου και των πολιτών για το σύνολο των ενεργειών, η οποία ως απαραίτητη συνθήκη της νομιμότητας τους, παραλήφθηκε απολύτως για ευνόητους λόγους, αφού το σύνολο των δράσεων ήταν παράνομες.

Ενδεικτικά αναφέρονται σε αυτά τα ΔΤ τα εξής:

Στο πρώτο που αναφέρεται στην αφετηρία της παράνομης δράσης:

«….Στη Λάρισα βρίσκεται από την Πέμπτη ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, Χρήστος Τριαντόπουλος, για τον συντονισμό και την παρακολούθηση των ενεργειών και δράσεων που προβλέπονται και ακολουθούνται μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Ο κ. Τριαντόπουλος έχει στενότατη συνεργασία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστό, και το κυβερνητικό κλιμάκιο που έχει επίσης μεταβεί στη Λάρισα. Στο κυβερνητικό κλιμάκιο συμμετέχουν ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας Γιώργος Σταμάτης, ο Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, Ιωάννης Κωτσιόπουλος, και ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειος Παπαγεωργίου, ενώ σε κάθε σύσκεψη και επιτόπια συνεργασία συμμετέχουν όλοι εμπλεκόμενοι παράγοντες και φορείς. Σε ένα πλαίσιο στενής συνεργασίας και συντονισμού, προχωρούν με ταχείς ρυθμούς -σύμφωνα και με τα σχετικά πρωτόκολλα- όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες που αφορούν: την ολοκλήρωση των ερευνών, την ταυτοποίηση των θυμάτων, την ενημέρωση των συγγενών, την παρακολούθηση της υγείας των νοσηλευόμενων, την απομάκρυνση των αμαξοστοιχιών, την αποκατάσταση του πεδίου και κάθε άλλη σχετιζόμενη με το τραγικό δυστύχημα ενέργεια και δράση, με σεβασμό πάντα στα θύματα, στους οικείους τους και στην κοινωνία. Δελτίο Τύπου του κ. Τριαντόπουλου στις 3 Μαρτίου …».

Στο δεύτερο, που επιβεβαιώνεται η ολοκλήρωση της εγκληματικής αυτής επιχείρησης («..ο χώρας έχει αποκατασταθεί ..») και μάλιστα δηλώνεται και η μεταφορά των συντριμμιών σε άλλο χώρο, ενώ βέβαια τελικά αποδείχθηκε ότι δεν ήταν μόνο ένας, αναφέρονται τα εξής:

«….Σύμφωνα με τα στοιχεία και την εικόνα οπό όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο συλλογής και αποκατάστασης στο πεδίο του τραγικού δυστυχήματος έχουν περισυλλεχθεί και μεταφερθεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο τα συντρίμμια και τα βαγόνια ταυ τραγικού δυστυχήματος των δύο αμαξοστοιχιών, που περιλάμβανε είκοσι τέσσερα (24) βαγόνια/μηχανές συνολικού βάρους κοντά στους 2.000 τόνους, ενώ ο χώρας έχει αποκατασταθεί. Μετά, την παρουσία στα πεδίο, το έργο συντονισμού, υποστήριξης και αρωγής συνεχίζεται, σε ένα πλαίσιο συνεργασίας με όλους τους υπεύθυνους και αρμόδιους και, πάντα, με απόλυτο σεβασμό στα θύματα, στις οικογένειες. στους, οικείους καθώς και στην Ελληνική κοινωνία…» Δελτίο Τύπου Τριαντόπουλου στις 6 Μαρτίου….».

Τα παραπάνω αποτελούν έγγραφη ομολογία απροκάλυπτης κρατικής-παρακρατικής επιχείρησης, που οργανώθηκε από την Κεντρική Κυβέρνηση, και τον εκφραστή αυτής στα πλαίσια του Επιτελικού Κράτους, Κυριάκο Μητσοτάκη, για την συγκάλυψη ευθυνών συγκριμένων προσώπων-μελών της Κυβέρνησης, κατά πρωτοφανή υπέρβαση των συνταγματικά καθορισμένων ορίων της εκτελεστικής εξουσίας, που μεθοδεύτηκε σε βάρος της Συνταγματικής Τάξης με απροκάλυπτο παραγκωνισμό της αρμόδιας υποτίθεται ανεξάρτητης Δικαιοσύνης, μετά από καταστρατήγηση των θεμελιωδών αρχών του Κράτους Δικαίου, όπως της διάκρισης των εξουσιών και της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης, από τον πυρήνα του Επιτελικού Κράτους, όπως αυτό θεσπίστηκε με το νόμο 4622/2019, δεδομένου ότι στην δικογραφία δεν υφίσταται καν αίτημα προς τις Δικαστικές Αρχές πριν συμβούν τα παραπάνω.

Επομένως ο Μητσοτάκης και συγκεκριμένα μέλη της Κυβερνήσεως που προΐσταται αυθαίρετα επιδίωξαν την «αποκατάσταση» του πεδίου, απολύτως πρόωρα και πριν καν ξεκινήσει η έρευνα, καθώς μόλις είχε αναγγελθεί η Κύρια Ανάκριση, οπότε όχι απλώς δεν βοήθησαν την Δικαιοσύνη αλλά κατά κυριολεξία αλλοίωσαν κάθε στοιχείο και πειστήριο στον τόπο του εγκλήματος, κατά προφανή παραβίαση των άρθρων 239 και 251 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.

Επίσης στην σχετική με τις παραπάνω δράσεις «αποκατάστασης» υπ’αριθ.36141/18.4.2023 απόφαση του τότε Υφυπουργού Ανάπτυξης Τσιακίρη προκειμένου να καλυφθούν υποτίθεται οι δαπάνες που την αφορούσαν, όπως θα διαπιστώσετε τα κονδύλια αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που εγκρίθηκαν αφορούν:

– Διανοίξεις οδών και εκχερσώσεις για την διευκόλυνση της διέλευσης των γερανοφόρων οχημάτων.

– Περιφράξεις.

– Απεγκλωβισμούς.

Για τα παραπάνω δεν υπάρχει καμία εγκεκριμένη μελέτη ή σύμφωνη γνώμη των δικαστικών αρχών που να βρίσκεται τουλάχιστον στην δικογραφία.

Σε κάθε περίπτωση οι δράσεις «αποκατάστασης» που πράγματι έλαβαν χώρα απολύτως παράνομα στο πεδίο, όπως έχει αναφερθεί επανειλημμένα στον Τύπο αφορούν:

– Την Εκσκαφή του φυσικού εδάφους σε όλο το μήκος και πλάτος του πεδίου του εγκλήματος σε βάθος από 30 εκατοστά έως 3 μέτρα και αυτό αφορά έως και τα πρανή.

– Την μεταφορά του υλικού αυτού της εκσκαφής όπως και των συντριμμιών, αλλά ακόμη και βιολογικού υλικού των θυμάτων, που ήδη αποτελούσαν πολύτιμο αποδεικτικό υλικό σε διάφορους προορισμούς (έχουν αποκαλυφθεί τουλάχιστον 2 «Κουλούρι» «Πηγάδια»), δίχως να υπάρχει κανένα σχετικό στοιχείο ή απόφαση στην δικογραφία.

– Την μεταφορά και απόρριψη σε όλη την έκταση του πεδίου του εγκλήματος και στην σχετική τάφρο που δημιούργησαν, αναρίθμητων κυβικών άμμου, χαλικιών και πίσσας.

Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο στην δικογραφία για το ποιος σχεδίασε και γιατί, αυτές ακριβώς τις στοχευμένες δράσεις αλλά και πως και από ποιον καλύφθηκε η δαπάνη τους, η οποία έτσι αποδεικνύεται τουλάχιστον αδήλωτη, άρα «μαύρη».

Χαρακτηριστικό της ενορχηστρωμένης από τον πυρήνα της κυβέρνησης παράνομης δράσης είναι ότι στην ως άνω υπ’αριθ.36141/18.4.2023 απόφαση η μόνη αναφορά στην μεταφορά των αποδεικτικών στοιχείων και πειστηρίων σε άλλες θέσεις είναι η εξής κουτοπόνηρη, απολύτως δηλωτική της ενοχής των εμπνευστών, φράση «….μεταφορά μετάλλων προς το οικόπεδο του ΟΣΕ στη θέση «Κουλούρι»…».

Για τους δράστες πειστήρια και στοιχεία που θα συντελούσαν στην εξιχνίαση του εγκλήματος, μεταξύ δεν αυτών και βιολογικό υλικό – λείψανα των μαρτυρικών θυμάτων, ήταν απλώς «μέταλλα», δηλαδή «σκραπ».

Το από 11 Αυγούστου 2024 Δημοσίευμα της ΕΣΤΙΑΣ το οποίο αναφέρεται στην επιβεβαίωση της παρέμβασης Τριαντόπουλου στην πλήρη αλλοίωση του πεδίου του εγκλήματος όπως επιβεβαιώνει με την κατάθεση του ενώπιον της Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λάρισας ο Διοικητής της Τροχαίας Λάρισας, καθώς ήταν ο μοναδικός, που όρθωσε ανάστημα, όταν τα κυβερνητικά στελέχη, που μαζί με τον πρώην Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό βρίσκονταν στο σημείο της τραγωδίας δύο ημέρες αργότερα, προσπαθούσαν να υφαρπάξουν την έγκριση των αστυνομικών και πυροσβεστικών Αρχών, για το μπάζωμα του σημείου, με πρόσχημα την αποκατάσταση της κυκλοφορίας των τραίνων.

Τα παραπάνω αποδεικτικά στοιχεία προέκυψαν μετά την έκδοση της υπ’αριθ.43/2024 Διάταξης της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας στην οποία, αφενός επιβεβαιώνεται η προδήλως παράνομη δράση πρωτοφανούς αλλοίωσης του πεδίου του εγκλήματος, αφετέρου παραγγέλλεται η διενέργεια προκαταρτικής εξέτασης και αναφέρονται τα εξής: «….…οι ανωτέρω ενέργειες συνιστούν αυθαίρετη παρέμβαση στο τόπο πέριξ του δυστυχήματος που αυτονόητα είναι και τόπος εγκλήματος στο μέτρο που διερευνώνται ποινικά κολάσιμες πράξεις ή παραλείψεις που οδήγησαν στη πρόκληση του, κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 251 ΚΠΔ, στην οποία σκιαγραφείται το έργο του ανακριτή και των ανακριτικών υπαλλήλων ως αποκλειστικά αρμόδιων να ενεργούν τις αναγκαίες ανακριτικές πράξεις για την συλλογή και διατήρηση των αποδείξεων, αλλά και της υποχρέωσης των προανακριτικών υπαλλήλων και όσων παρευρίσκονται στο σημείο να διατηρούν το χώρο ανέπαφο για την απρόσκοπτη συλλογή των αποδεικτικών στοιχείων…».

Στην δεύτερη βέβαια διάταξη και συγκεκριμένα στην υπ’αριθ. 69/2024 Διάταξη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας διευκρινίζεται η παράνομη δράση του κ. Τριαντόπουλου ως ηθικού αυτουργού στις πράξεις των υπολοίπων ως εξής: «…Είχαν δε ως σκοπό, δυσχεραίνοντας τις έρευνες για τη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων, να επέμβουν αθέμιτα στην εν εξελίξει ανακριτική διαδικασία, από την οποία προέκυπταν ποινικές ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα με αφορμή το βιοτικό συμβάν του προαναφερθέντος σιδηροδρομικού ατυχήματος, προς τον σκοπό προσπορισμού παράνομου ηθικού οφέλους στους δράστες των διερευνώμενων αδικημάτων, που συνίσταται στην μη έγκαιρη και ουσιαστική αξιοποίηση του υπάρχοντος αποδεικτικού υλικού και των ευρημάτων που υπήρχαν στο τόπο τέλεσης, δοθέντος μάλιστα ότι βρισκόταν σε εξέλιξη η διεξαγωγή των αναγκαίων ερευνών, η αναζήτηση πειστηρίων, η συλλογή και διατήρηση των αποδείξεων, ενώ ακόμη δεν είχαν εντοπιστεί όλες οι σωροί των θυμάτων, ανάμεσα στα οποία υπήρχαν και αγνοούμενοι. Η εκδηλωθείσα δε συμπεριφορά τους ήταν αντικειμενικά πρόσφορη να περιποιήσει το πιο πάνω όφελος, αφού σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε απ’ αυτούς με τέτοιο τρόπο (δια της απομάκρυνσης αυθαίρετα από το σημείο σορών αδρανών υλικών που περιείχαν πειστήρια (προσωπικά αντικείμενα των επιβατών) αλλά και εκμεταλλεύσιμο βιολογικό υλικό που ήταν εξαιρετικά χρήσιμο για την ταυτοποίηση κάποιων εκ των θυμάτων του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος) που επέφερε αλλοιώσεις στο τόπο του ατυχήματος, ικανές να δυσχεράνουν τις έρευνες και τη συλλογή ουσιωδών αποδεικτικών στοιχείων από τις ανακριτικές αρχές καθώς και την ματαίωση της εξασφάλισης των ιχνών του εγκλήματος…».

Ειδικά δε για τον ίδιο τον κ. Τριαντόπουλο επισημαίνει: «…για ποινική ευθύνη του τότε Υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργό Χρήστου Τριαντόπουλου, αλλά και άλλων κυβερνητικών στελεχών οι οποίοι φέρεται να συντόνιζαν άτυπα όλες τις επιχειρήσεις των αρμόδιων εμπλεκόμενων υπηρεσιών, ενόψει και της συνεχούς φυσικής τους παρουσίας στο τόπο του δυστυχήματος (γεγονός το οποίο προκύπτει από πλήθος δημοσιευμάτων αλλά και δηλώσεις των ιδίων σε διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης), ήδη δια της υπ’ αριθμ. 43/2024 διάταξής μας έχουμε παραγγείλει την υποβολή της δικογραφίας στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κατ’ εφαρμογή των άρθρων 86 παρ.1,2 Σ και άρθρου 4 Ν.3126/2003, και συνεπώς παρέλκει δια της παρούσας οποιαδήποτε άλλη ενέργειά μας…».

Πράγματι αν ανατρέξουμε πίσω στο χρόνο θα ανακαλύψουμε εύκολα το οπτικοακουστικό υλικό το οποίο βρίσκεται στην δικογραφία και αναφέρεται η Εισαγγελική Πρόταση.

Ο τότε υφυπουργός παρά τω Προθυπουργώ Χρήστος Τριαντόπουλος, είχε μιλήσει (ΣΚΑΪ) μερικές μέρες μετά το δυστύχημα (στις 7 Μαρτίου) για την «αποκατάσταση της περιοχής» ώστε να μπορέσει «να αποκατασταθεί ο χώρος».

Τα σχετικά video ντοκουμέντο μπορείτε να εντοπίσετε στο Link: https://www.in.gr/2024/03/01/greece/poios-edose-entoli-gia-mpazoma-oi-ypeythynoi-paizoun-tin-kolokythia-meta-ti-kataggelia-tis-karystianou/

Την ίδια μέρα σε άλλη τηλεοπτική του εμφάνιση (TRT) δήλωνε πως «διαμορφώθηκε ο χώρος. Και για τη φύλαξη, τα συντρίμμια, τα βαγόνια» προσθέτοντας ότι όλα αυτά έγιναν με τη στενή συνεργασία της περιφέρειας Θεσσαλίας.

Σε ραδιοφωνική συνέντευξη στο σταθμό VERA RADIO δήλωσε αυτολεξεί:

4.47 “….εγώ έτυχε με εντολή του πρωθυπουργού να το διαχειριστώ να βρεθώ στο σημείο για πέντε μέρες…”.

Το σχετικό ηχητικό ντοκουμέντο μπορείτε να εντοπίσετε στο Link: https://ctriantopoulos.com/2023/04/05/radio-vera-24-03-2023/

Επίσης ο επικεφαλής των πυροσβεστικών δυνάμεων Φαλάρας σε Δελτίο Τύπου του αρνείται οποιαδήποτε εμπλοκή στην διαμόρφωση του χώρου και στην μεταφορά πάσης φύσεων πειστηρίων και αποδείξεων (συντριμμιών, αμαξοστοιχιών, χώματος), αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι το μόνο που αιτήθηκε ήταν η συμμετοχή κατάλληλων μηχανοκίνητων γερανών για την ανύψωση των βαγονιών προκειμένου να γίνουν απεγκλωβισμοί σωρών, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι οι πυροσβεστικές δυνάμεις είχαν αποχωρήσει «..έως την Παρασκευή 3 Μαρτίου το πρωί..».

Είναι χαρακτηριστικά τα δημοσιεύματα στον Τύπο για τις δηλώσεις του κ. Φαλάρα:

«…Η διάψευση

Την πικρία του για όσα δήλωσε στην Ολομέλεια της Βουλής ο Χρήστος Τριαντόπουλος -ο οποίος απέδωσε στην Πυροσβεστική την ευθύνη για το μπάζωμα του τόπου της τραγωδίας των Τεμπών- εξέφρασε στο documentonews.gr ο Ευάγγελος Φαλάρας, Συντονιστής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, διαψεύδοντας ότι η Πυροσβεστική είχε οποιαδήποτε συμμετοχή στο τσιμέντωμα, ενώ ξεκαθαρίζει πως τα απροσδιόριστα εγκαύματα των πυροσβεστών δεν προκλήθηκαν από τα υγρά ψύξης που υπήρχαν στα τρένα.

«Όχι. Εγώ, δεν ζήτησα εκχωμάτωση, ζήτησα από το ΣΟΠΠ να μου φέρουν τον εξοπλισμό για να μου δώσει την ευχέρεια να ελέγξω και να εντοπίσω νεκρούς και ζωντανούς. Για τις μετέπειτα παρεμβάσεις, εγώ την Παρασκευή που έφυγα είχαμε ελέγξει ακόμα και αν υπήρχε κάτι κάτω από τις λαμαρίνες, οι οποίες ήταν πολύ κοντά στο τούνελ. Ήταν, δηλαδή, το τελευταίο σημείο και είχαν “φύγει” και τα βαγόνια που δεν είχαν εμπλοκή στη σύγκρουση»…» (https://thepressproject.gr/stin-pyrosvestiki-erixe-tis-efthynes-gia-to-bazoma-o-triantopoulos-ton-diapsevdei-o-syntonistis-tis-pyrosvestikis/).

Τα παραπάνω στοιχεία δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την συλλογική εγκληματική δράση πολλών μελών της Κυβέρνησης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ενοχοποιηθούν για σοβαρά ποινικά αδικήματα και τα μέλη της Βουλής των Ελλήνων που τυχόν θα συμπράξουν στην με οποιοδήποτε τρόπο διαδικαστική αμνήστευση των πρόδηλων ενόχων.

Σε αυτή την περίπτωση δεδομένου ότι η Βουλή των Ελλήνων αναλαμβάνει καθήκοντα δικαιοδοτικού φορέα οι υπαίτιοι αυτού ανοσιουργήματος θα είναι υπόλογοι του κακουργήματος της κατάχρησης εξουσίας (άρθρο 239 ΠΚ «… Υπάλληλος στα καθήκοντα του οποίου ανάγεται η δίωξη ή η ανάκριση αξιόποινων πράξεων: β) αν εν γνώσει του …… παρέλειψε να διώξει κάποιον υπαίτιο, τιμωρείται με κάθειρξη έως δέκα έτη και χρηματική ποινή, αν πρόκειται για κακούργημα και με φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών και χρηματική ποινή, αν πρόκειται για πλημμέλημα…».

Όπως πληροφορηθήκαμε στην πρότασή του, μεταξύ άλλων, το ΠΑΣΟΚ αναφέρει: «Προκύπτουν επαρκείς ενδείξεις, άξιες προκαταρκτικής διερεύνησης, ότι ο καθ’ ου η παρούσα πρόταση κ. Χρήστος Τριαντόπουλος τέλεσε το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ 3.3.2023 και 6.3.2023 με την ιδιότητα του μέλους της Κυβέρνησης και ειδικότερα του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ». Στην πρόταση σημειώνεται ότι το ΠΑΣΟΚ επιφυλάσσεται να επανέλθει εφόσον προκύψουν νεότερα στοιχεία και για έτερα μέλη της κυβέρνησης.

Η θέση μας είναι ότι η πρόταση του ΠΑΣΟΚ υπήρξε βιαστική και αιτιολογημένα δεν συμφωνούμε με τον νομικό χαρακτηρισμό της αποδιδόμενης στον Τριαντόπουλο παράνομης πράξης, αφού έχει διαπράξει πολύ βαρύτερα αδικήματα που ουδεμία σχέση έχουν με τα καθήκοντα του, γι’ αυτό και θα πρέπει να αποκλειστεί με απόφαση της Βουλής των Ελλήνων που θα εισηγηθεί η ίδια η Προανακριτική Επιτροπή η περαιτέρω διαδικασία που ορίζει το άρθρο 86 Συντάγματος.

Αρμόδια να αποφανθεί για τα ποινικά αδικήματα που αποδεδειγμένα τέλεσε ο Τριαντόπουλος και οι συναυτουργοί του είναι η Τακτική Δικαιοσύνη, στα πλαίσια της ειδικής αναβαθμισμένης δωσιδικίας που διαθέτουν τα μέλη της Κυβέρνησης αλλά όχι το Ειδικό Δικαστήριο.

Κατά τα ανωτέρω θα πρέπει επίσης να θεωρηθεί αυτονόητη η άρση της Βουλευτικής ασυλίας του και κατά το άρθρο 62 Συντάγματος.

Θεωρούμε λοιπόν ότι, δεδομένης της ούτως ή άλλως επισπευδόμενης σχετικής συζήτησης, που δεν είναι ορθό να οδηγηθεί σε απορριπτική έκβαση, εφόσον καλώς ή κακώς έχει δρομολογηθεί, θα πρέπει για τα ορθά αδικήματα σύμφωνα με τα ανωτέρω, να παραπέμψετε στην τακτική Δικαιοσύνη την περαιτέρω διαδικασία διώξεως και κολασμού τους, δεδομένου ότι ούτε η υπόθαλψη εγκληματιών κατ’ άρθρο 231 ΠΚ, ούτε η δια σφετερισμού εξουσίας υπονόμευση της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης και της Διάκρισης των Εξουσιών, κατ’ άρθρο 134 παρ.2 ΠΚ, ούτε η ηθική αυτουργία στην παράβαση καθήκοντος δεκάδων κρατικών αξιωματούχων και υπαλλήλων έχουν οποιαδήποτε σχέση με την άσκηση καθηκόντων μέλους της Κυβέρνησης και ειδικά του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, οπότε αποκλείεται η εξαιρετική αρμοδιότητα της Βουλής στην προκειμένη περίπτωση και οι υπόλογοι θα πρέπει να οδηγηθούν το συντομότερο ενώπιον του φυσικού κατά το σύνταγμα Δικαστή, όπως ορίζεται στον νόμο και όχι στο ειδικό Δικαστήριο σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 86 Σ.

Σας ζητούμε λοιπόν να αρθείτε στο ύψος των περιστάσεων και αποκλείοντας μικροκομματικές σκοπιμότητες και λογικές, που έχουν εκθέσει τον πολιτικό κόσμο, να καταθέσετε Πρόταση Κοινής Αποδοχής του παλαιικού αιτήματος που εκφράστηκε να οδηγηθεί κάθε υπαίτιος ενώπιον της Δικαιοσύνης, ανεξαρτήτως ιδιότητας ή αξιώματος, το οποίο άλλωστε επικροτήθηκε από περισσότερο από 1,5 εκατομμύρια υπογραφές πολιτών.

Μόνο ο φυσικός κατά το Σύνταγμα Δικαστής είναι αρμόδιος να κρίνει τα όρια της Πολιτικής Ευθύνης και να καταλογίσει την Ποινική, ιδίως για τα αδικήματα που ουδεμία σχέση έχουν με τα καθήκοντα μελών της Κυβέρνησης σύμφωνα με το νόμο, γιατί αυτό επιτάσσει το άρθρο 86 Σ αναφέροντας ότι μόνο «…για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει…» «…η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί..».

Η πάνδημη διαμαρτυρία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών σε Ελλάδα και εξωτερικό την 26.1.2025 και εκατομμυρίων την 28.2.2025 αυτό ανέδειξε.

Επιπλέον είναι πασιφανές πλέον σε όλους ότι μεθοδεύτηκε μια τεράστια συνομωσία συγκάλυψης, αφού προηγούμενα παραβιάστηκε κάθε έννοια διάκρισης των εξουσιών και αμφισβητήθηκε στην πράξη η ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, αφού συστηματικά αλλοιώθηκε το σύνολο σχεδόν των στοιχείων στο πεδίο του εγκλήματος και αλλού, με σειρά επίορκων υπαλλήλων και στελεχών της Διοίκησης να συνεργούν στο ως άνω αδίκημα και να διαπράττουν τα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος και της υπόθαλψης.

Είναι πραγματικά πρόκληση το γεγονός ότι η πρόσφατη τροποποίηση του άρθρου 231 για την υπόθαλψή τυποποιεί στον νόμο ξεκάθαρα ως μεθόδους και τρόπους διάπραξης του αδικήματος τις πρακτικές που οι επίορκοι ακολούθησαν και υλοποίησαν από την πρώτη στιγμή έως και σήμερα.

Η νομοτυπική περιγραφή του αδικήματος στην νέα του έκδοχή έχει ως εξής: «Άρθρο 231 Υπόθαλψη – Παρεμπόδιση δικαιοσύνης 1. Όποιος εν γνώσει ματαιώνει τη δίωξη άλλου για κακούργημα ή πλημμέλημα που διέπραξε τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία (3) έτη ή χρηματική ποινή. 2. Η υπόθαλψη μπορεί να μένει ατιμώρητη αν ο υπαίτιος την τέλεσε υπέρ κάποιου οικείου του. 3. Όποιος παρεμποδίζει την απονομή της δικαιοσύνης, ασκώντας αυθαίρετη παρέμβαση, πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης, με χρήση σωματικής βίας, απειλής, εκφοβισμού, παραπλάνησης, με κατάχρηση θέσης εξουσίας ή εξάρτησης οποιασδήποτε φύσης ή με υπόσχεση ωφελήματος, έναντι άλλου, προκειμένου αυτός να δώσει ψευδή κατάθεση ή να καθυστερήσει να τη δώσει ή να μεταβάλει την κατάθεσή του ή να αρνηθεί να καταθέσει ή να αποκρύψει, καταστρέψει, αλλοιώσει, αφαιρέσει, αντικαταστήσει αποδεικτικά στοιχεία ή να παρεμποδίσει την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη διάταξη, τιμωρείται: α) με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά πλημμέλημα, και β) με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά κακούργημα. 4. Με τις ποινές της παρ. 3 τιμωρείται και όποιος πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης αποκρύπτει, καταστρέφει, αλλοιώνει, αφαιρεί, αντικαθιστά αποδεικτικά στοιχεία ή παρεμποδίζει την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη διάταξη.» *** Το άρθρο 231 τροποποιήθηκε ως άνω με το άρθρο 27 Ν.5172/2025, ΦΕΚ Α 10/29.01.2025.

Σας επισημαίνουμε ότι οι επιβαρυντικές περιστάσεις του σχετικού αδικήματος, όπως προστέθηκαν με το νέο νόμο (με το άρθρο 27 Ν.5172/2025), οπωσδήποτε θα αφορούν κάθε ένα από εδώ και στο εξής συνεχίσει να απεργάζεται τα συμφέροντα των Ελλήνων πολιτών, συνεργαζόμενος με τους εγκληματίες και επιχειρώντας να τους συνδράμει στην προσπάθεια τους να διαφύγουν των συνεπειών των αδικημάτων που διέπραξαν και να παρεμποδίσουν ή να παραπλανήσουν την Δικαιοσύνη, κατά την αποστολή της.

Βέβαια στην παραπλάνηση ή χειρότερα χειραγώγηση της Δικαιοσύνης πρωταγωνιστικό ρόλο έχει αναλάβει ο ίδιος ο επίορκος Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Δεν είναι τυχαίο ότι αυτός ανέλαβε από την αρχή με δηλώσεις του την απόσπαση της προσοχής από την αλήθεια και την δημιουργία μιας τεράστιας ψευδαίσθησης :

Παρακολουθείστε τις δηλώσεις και τις ημερομηνίες:

1.3.2023

«…Όλα δείχνουν πως το δράμα οφείλεται δυστυχώς, κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος…».

Με την ολοκλήρωση του έργου του κ. Τριαντόπουλου συναντά τον κ. Ντογιάκο και επί της ουσίας χειραγωγεί την έρευνα.

Τι αναφέρεται στην σχετική επιστολή:

«…Αξιότιμε κύριε Εισαγγελεύ,

Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, αποτελεί εύλογο και δίκαιο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας να υπάρξει άμεση και σε βάθος διαλεύκανση όλων των ποινικών υποθέσεων που σχετίζονται με το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Προς τούτο, το εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης στην προτεραιοποίηση των σχετικών υποθέσεων και την ανάθεσή τους, εφόσον το κρίνετε στο υψηλότερο δυνατό ανακριτικό επίπεδο.

Ειδικότερα σε σχέση με την ποινική αξιολόγηση συστημικών σφαλμάτων στον τομέα των σιδηροδρόμων ακόμα περιλαμβανομένης και της τυχόν καθυστέρησης στην ολοκλήρωση της απαιτούμενης τεχνολογικής αναβάθμισης των σχετικών υποδομών, παρακαλώ να προχωρήσετε ανεξάρτητα από την πρόοδο των εργασιών της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που έχει οριστεί για να προβεί στην αποτίμησή τους από τη διοικητική και τεχνική άποψη.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών της επιτροπής κόμμα αυτονοήτως θα κοινοποιηθεί στις αγγελικές αρχές που διεξάγουν την έρευνα το πόρισμα της για να καταστεί μέρος της δικογραφίας…».

Δεν υπάρχει πουθενά οποιαδήποτε αναφορά στην πυρόσφαιρα και την ραγδαία εξάπλωση της φωτιάς.

Την 22.3.2023 σε Συνέντευξη στον δημοσιογράφο Θεοδωράκη δήλωσε τα εξής:

«….

Το γνωρίζουμε αυτό πια με βεβαιότητα, γνωρίζουμε ακριβώς τι μετέφερε το εμπορικό τρένο, δεν υπήρχε τίποτε εύφλεκτο.

Η σύγκρουση ήταν τόσο βίαιη και σφοδρή, αυτό μας λένε οι ειδικοί, που προκάλεσε μια πρώτη ανάφλεξη και προφανώς στη συνέχεια υπήρχαν εύφλεκτα υλικά, λάδια, που πήραν φωτιά όταν έγινε η σύγκρουση.

Αρα σ’αυτό θέλω να το απαντήσω κατηγορηματικά, γιατί ξέρετε, όχι μόνο στη χώρα μας πια, παντού ευδοκιμούν οι θεωρίες συνωμοσίας. Δεν υπήρχε τίποτε ύποπτο στην εμπορική αμαξοστοιχία…»

Την 30.1.2025 σε Συνέντευξη στον δημοσιογράφο Σρόϊτερ δήλωσε τα εξής:

«…Θα ήλπιζα πράγματι και δεν το ξέρουμε, στο φάκελο του Εφέτη Ανακριτή, να υπήρχε επιτέλους ένα βίντεο από αυτό το τρένο, να βλέπαμε στο κάτω κάτω της γραφής, αν στα ανοιχτά βαγόνια υπήρχαν λαμαρίνες ή και κάτι άλλο…».

Πράγματι τα βίντεο «μαϊμούδες» μετά από μια εβδομάδα εντάχθηκαν στην δικογραφία.

Οσες εγκληματικές πράξεις αποδίδουμε στον ίδιο αλλά και στο σύνολο των εμπλεκομένων μελών της Κυβέρνησης, όπως οι Γεραπετρίτης και Σκέρτσος, των οποίων η δράση αποκαλύπτεται και στο από 9.3.2023 e-mail του Τριαντόπουλου, που πρόσφατα ο ίδιος δημοσιοποίησε, αναλύεται στην με αριθμούς ΑΑ 2024/335, Ε 2024/153 Μήνυση – Έγκληση ενώπιον της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Λάρισας, που κοινοποιήθηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης με το υπ’αριθ. πρωτ. 4065/5.6.2024 έγγραφο της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και βρίσκεται ήδη στην Βουλή.

Σας καλούμε να συνεκτιμήσετε το περιεχόμενο της, διότι δεν νομίζουμε ότι έχετε αναγνώσει το περιεχόμενο του κειμένου της, γι’ αυτό την επισυνάπτουμε στην παρούσα.

Επίσης επισυνάπτουμε την εξώδικο επιστολή που ο πρώτος εξ ημών έχει απευθύνει πριν από 10 μήνες στον φερόμενο Πρωθυπουργό της χώρας ζητώντας απαντήσεις, σύμφωνα με το άρθρο 10 του Συντάγματος, για τους λόγους που υπαγόρευσαν την δράση που ανέπτυξε μέσω του Τριαντόπουλου αλλοιώνοντας πλήρως και προδήλως παράνομα το πεδίο του εγκλήματος των Τεμπών.

Παράνομα αν και το άρθρο 10 του Συντάγματος επιβάλει απάντηση εντός 30 ημέρων, δεν του έχει απαντήσει ακόμη, δηλώνοντάς έτσι όχι απλώς ότι δεν σέβεται το Σύνταγμα αλλά και ομολογώντας την ενοχή του.

Οι Συνταγματικοί Θεσμοί και το Κράτος Δικαίου ήδη κλυδωνίζονται επικίνδυνα. Μόνο η αλήθεια μπορεί λοιπόν να αποκαταστήσει το έλλειμα εμπιστοσύνης και να εγγυηθεί την υπέρβαση της δυσοίωνης κατάστασης που δημιούργησαν εθνικά ανάξιοι κάτοχοι ύπατων αξιωμάτων.

Σας ζητούμε να ενωθείτε στον αγώνα δικαίωσης των αδικοχαμένων θυμάτων και να σταθείτε αντάξιοι του ρόλου που σας ανατέθηκε με πηγή της εξουσίας σας αποκλειστικά την Λαϊκή Κυριαρχία, η οποία και μόνο αποτελεί πηγή νομιμοποίησης και θεμέλιο του ίδιου του πολιτεύματος, της Κοινοβουλευτικής μας Δημοκρατίας.

Συντασσόμαστε με το περιεχόμενο της από 19.3.2025 Εξωδίκου Επιστολής της κ. Καρυστιανού, και του Συλλόγου Πληγέντων προς τον Πρόεδρο της Προανακριτικής και καλούμε το σύνολο των Συγγενών των θυμάτων, των Τραυματιών και των Επιβατών της μοιραίας αμαξοστοιχίας να δηλώσουν ρητά εάν συμφωνούν ή διαφωνούν με όλα τα ανωτέρω, ώστε να συνταχθούν δίχως περιστροφές στον αγώνα του Συλλόγου και όλων ημών που επιχειρούμε να οδηγήσουμε στην Δικαιοσύνη τους υπαίτιους, προκειμένου να αναδειχθεί η αλήθεια και να τιμωρηθούν.

Καλούμε το σύνολο των αφυπνισμένων σκεπτόμενων πολιτών σε επαγρύπνηση προκειμένου να παρεμποδίσουμε με στοχευμένες δράσεις κάθε προσπάθεια καταστρατήγησης του Συντάγματος και παρεμπόδισης της αλήθειας.

Μην μας απογοητεύσετε.

ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΣΤΕ να ασκήσουμε κάθε προβλεπόμενο από τον νόμο δικαίωμα και αξίωσή μας, σχετικό με τις ανωτέρω αιτίες, ιδίως σε ότι αφορά τις ευθύνες των μελών της προανακριτικής επιτροπής σύμφωνα με το άρθρο 239 ΠΚ.

Με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μας, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται όπως επιδώσει την παρούσα προς τον κ. Καπάτο, υπό την ιδιότητά του ως Προέδρου της Προανακριτικής Επιτροπής, με το παράλληλο ρητό αίτημα όπως κοινοποιήσει την παρούσα σε όλους τους λοιπούς αποδέκτες, προς γνώση τους και για τις έννομες συνέπειες, αντιγράφοντας το περιεχόμενο της στη συνταχθησομένη έκθεση επίδοσης.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τσολάκη: Δεν θεωρώ φόνισσα μια γυναίκα που θα προβεί σε άμβλωση
20 Μαρτίου, 2025
«Με αδιαφάνεια και χαριστικές ρυθμίσεις δεν έρχεται η πράσινη μετάβαση» – Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας
20 Μαρτίου, 2025
Φωτιά σε διαμέρισμα στο Περιστέρι – Εντοπίστηκε γυναίκα χωρίς τις αισθήσεις της
20 Μαρτίου, 2025
Τα συμπεράσματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για τη Μέση Ανατολή
20 Μαρτίου, 2025
Ρόδος: Συνελήφθησαν ο μηχανικός και ο εργολάβος για την κατάρρευση της σκαλωσιάς
20 Μαρτίου, 2025
Διαζύγιο για τη Sia μετά από δύο χρόνια γάμου
20 Μαρτίου, 2025
Ρωσία και ΗΠΑ θα συζητήσουν τη Δευτέρα για τη ναυσιπλοΐα στη Μαύρη Θάλασσα
20 Μαρτίου, 2025
Καναδάς: Στις 28 Απριλίου οι πρόωρες βουλευτικές εκλογές
20 Μαρτίου, 2025
Ο ισραηλινός στρατός ισχυρίζεται ότι σκότωσε τον επικεφαλής της υπηρεσίας εσωτερικής ασφάλειας της Χαμάς στη Γάζα
20 Μαρτίου, 2025
Β. Μακεδονία: Συνελήφθη ο δήμαρχος του Κότσανι μετά την τραγωδία με τους 59 νεκρούς
20 Μαρτίου, 2025