Τέλη κυκλοφορίας 2021 παράταση: Οι τελευταίες πληροφορίες

Τέλη κυκλοφορίας 2020: ΟΡΙΣΤΙΚΟ – Τόσα χρήματα θα πληρώσουμε

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Τέλος στα σενάρια και στις θεωρίες για ανατροπές και αλλαγές για το ποσό που θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για τα τέλη κυκλοφορίας του 2020.

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Καμία αλλαγή δεν θα «δουν» φέτος, στα τέλη κυκλοφορίας 2020, οι ιδιοκτήτες οχημάτων, όπως διαβεβαίωσε το υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η ευρωπαϊκή οδηγία που φέρνει σαρωτικές αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας θα τεθεί σε ισχύ από τον επόμενο χρόνο -μετά τέλη κυκλοφορίας 2021.

Η οδηγία της ΕΕ για τα τέλη κυκλοφορίας προβλέπει επανυπολογισμό των εκπεμπόμενων ρύπων, με μια νέα διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP). Με τον συγκεκριμένο τρόπο ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας γίνεται βάσει εκπομπών CO2.

Τα τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται εµπρόθεσµα:

Το τελευταίο δίµηνο του τρέχοντος έτους (1/11 έως 31/12).
Την ίδια ή την επόµενη εργάσιµη ηµέρα, εάν το όχηµα ταξινοµηθεί εντός του τρέχοντος έτους.

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Πώς θα γίνουν οι αλλαγές – Όσα προανήγγειλε ο Σταϊκούρας

Τα επόµενα βήµατα της κυβέρνησης στην οικονοµία κατέγραψε ο υπουργός Οικονοµικών, Χρήστος Σταϊκούρας, µιλώντας στο «Εθνος της Κυριακής».

Στη συνέντευξή του χαρτογράφησε τις επερχόμενες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, στη φορολογία εισοδήµατος φυσικών προσώπων και ακινήτων, κίνητρα για την οικοδοµή, διατήρηση και επέκταση του αφορολόγητου,καθώς και εµπροσθοβαρή χορήγηση διευρυµένου επιδόµατος θέρµανσης στα φτωχά νοικοκυριά.

Στην ερώτηση σχετικά με το γεγονός ότι «υπάρχει µια ευρωπαϊκή οδηγία αλλά και εισηγήσεις υπηρεσιακών στελεχών για αλλαγές στον τρόπο υπολογισµού των τελών κυκλοφορίας» και για το αν θα υπάρξουν αλλαγές και πότε, ο υπουργός Οικονοµικών ανέφερε: «Το σύστηµα των τελών κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωµατωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας αναφορικά µε τους εκποµπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαµβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια. Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας. Επιδιώκουµε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσµα σωστής αξιολόγησης της υφιστάµενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίµησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είµαστε έτοιµοι θα προχωρήσουµε στις αποφάσεις µας».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σκυλακάκης: Έρχονται νέες παρεμβάσεις για το ρεύμα τον Δεκέμβριο
22 Νοεμβρίου, 2024
Θρήνος στον Βόλο για τον θάνατο 20χρονης: Δωρίζει τα όργανά της η οικογένεια
22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΕΔΔΗΕ: Νέα εφαρμογή δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα
22 Νοεμβρίου, 2024
Τσιάρας στους αγρότες Καρδίτσας: Θα εξαντληθεί κάθε δυνατότητα για συνδεδεμένη ενίσχυση σε βάμβακι και καλαμπόκι
22 Νοεμβρίου, 2024
Ακρίτα για εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ: Η επιλογή μου είναι ο Σωκράτης Φάμελλος
22 Νοεμβρίου, 2024
Κουτσούμπας: Η ελληνική κυβέρνηση να σταματήσει να ενισχύει το καθεστώς Ζελένσκι
22 Νοεμβρίου, 2024
Οδηγός για τις εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ: Πού και πώς ψηφίζετε για νέο πρόεδρο
22 Νοεμβρίου, 2024
Νίκος Παππάς: Την Κυριακή ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία
22 Νοεμβρίου, 2024
Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών
22 Νοεμβρίου, 2024
Μητσοτάκης στο ΕΛΚ: Προτεραιότητά μου ήταν η δημιουργία θέσεων εργασίας
22 Νοεμβρίου, 2024