Την πόρτα του ανακριτή περνά λίγο μετά τις 10 το πρωί της Δευτέρας, ο συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος το βράδυ του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, θα έπρεπε να βρίσκεται στο σταθμαρχείο της Λάρισας.
Ο ίδιος, σύμφωνα με το MEGA, αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ότι είχε έναν επικουρικό ρόλο στο σταθμαρχείο. Πως έπαιρνε και δεχόταν εντολές από τον εμπειρότερο σταθμάρχη.
Θα πει ότι δεν άγγιξε ποτέ τον πίνακα ελέγχου στον σταθμό της Λάρισας και ότι η μόνη φορά που ήταν μόνος του στη βάρδια ήταν στο Βόλο και όχι στο Λάρισα.
Το «θολό» σημείο αφορά την ώρα της αποχώρησή του. Ο ίδιος αναμένεται να υποστηρίξει ότι ο επιθεωρητής συνήθιζε να τον βάζει βάρδια 2 – 11, δηλαδή μια ώρα επιπλέον από το ωράριό του, επειδή ήταν συμβασιούχος και δεν πληρώνεται τις υπερωρίες.
Ο σταθμάρχης όμως αποχωρούσε πάντα νωρίτερα για να προλάβει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για τον Βόλο, όπου κατοικεί, πάντα σε συνεννόηση με τους υπόλοιπους.
Την Τρίτη στον ανακριτή ο εμπειρότερος σταθμάρχης
Ο εμπειρότερος σταθμάρχης, αυτός που ήταν να φύγει 11 και τελικά έφυγε στις 10:10, ο οποίος πρέπει να δικαιολογήσει το μπλάνκο στο χαρτί των βαρδιών.
Αυτός θα κληθεί να δώσει απαντήσεις, για το χαρτί που σβήστηκαν οι βάρδιες, που τις έγραψαν και τις ξαναέγραψαν ο οποίος αναμένεται να υποστηρίξει ότι εφόσον το λάθος προέκυψε στις 23:05, εκείνος θα είχε ήδη φύγει αφού σχολούσε στις 11.