Τέμπη: Ελεύθερος και ο μόνιμος σταθμάρχης

Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (28/3) η απολογία του μόνιμου σταθμάρχη για την τραγωδία στα Τέμπη, καθώς ο 50χρονος σιδηροδρομικός υπάλληλος κατηγορείται ότι τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, αντί να βρίσκεται στη θέση του μέχρι τις 23:00, εκείνος εγκατέλειψε το πόστο του από τις 22:10.

Ο σταθμάρχης απολογήθηκε με υπόμνημα στον ειδικό εφέτη ανακριτή και αναμένεται η απόφαση για το αν θα προφυλακιστεί ή όχι.

Επίσης, σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση, ο κατηγορούμενος μόνιμος σταθμάρχης έχει καλέσει προς υπεράσπισή του τρεις μόνιμους συναδέλφους του, δύο σταθμάρχες και ένα κλειδούχο, για να υποστηρίξουν ότι η αλλαγή της βάρδιας γινόταν όταν ερχόταν ο επόμενος. Πάντως, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο εφέτης ανακριτής δεν είδε σήμερα κάποιον από τους μάρτυρες που κάλεσε προς υπεράσπισή του ο μόνιμος σταθμάρχης.

Τι υποστήριξε στο υπόμνημα

Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στις 23:00 όπως όφειλε. Και αυτό γιατί το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Προς υπεράσπισή του έχει καλέσει να καταθέσουν τρεις συνάδελφοί του, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος ενώ βασική υπεραστική του γραμμή είναι ότι με βάση τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ η αλλαγή της βάρδιας μπορούσε να γίνει από τη στιγμή που προσερχόταν στην εργασία του ο επόμενος σταθμάρχης.

Την Πέμπτη 30 Μαρτίου, αναμένεται να απολογηθεί ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ισχυρίζεται πως την ώρα της τραγωδίας, στη θέση τους έπρεπε να βρίσκονται ως τις 11 και οι άλλοι δύο σταθμάρχες ο μόνιμος που απολογείται σήμερα και ο συμβασιούχος που απολογήθηκε χθες.

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα (27/3) ο συμβασιούχος σταθμάρχης, μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Ο 33χρονος κατηγορούμενος μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ισχυρίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ πως: «Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».

Ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης έχει ήδη υποστηρίξει ότι η βάρδιά του ήταν 8ωρη, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10:00 το βράδυ. Μάλιστα ανέφερε ότι, αν ήξερε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έκανε.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Εφορία: Σε δοκιμαστική λειτουργία το ψηφιακό πελατολόγιο
12 Δεκεμβρίου, 2024
Αϊτή: Παράταση έως τον Μάρτιο στην απαγόρευση πτήσεων από τις ΗΠΑ προς το Πορτ-ο-Πρενς
12 Δεκεμβρίου, 2024
Ουκρανικό drone χτύπησε την Τσετσενία
12 Δεκεμβρίου, 2024
Εορταστικό ωράριο: Πως θα λειτουργούν τα μαγαζιά από σήμερα
12 Δεκεμβρίου, 2024
ΠΟΕΔΗΝ: Πανελλαδική στάση εργασίας για τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων στο ΕΣΥ
12 Δεκεμβρίου, 2024
Ένοχος ο 34χρονος που χτύπησε τη σύντροφό του στις διακοπές τους στη βόρεια Ελλάδα
12 Δεκεμβρίου, 2024
Ο Τραμπ προσκάλεσε τον Κινέζο πρόεδρο Σι στην ορκωμοσία του
12 Δεκεμβρίου, 2024
Κυριάκος Μητσοτάκης: Είμαι αρκετά αυστηρός με τους υπουργούς μου
12 Δεκεμβρίου, 2024
Νέα Ερυθραία: Μηχανή παρέσυρε μητέρα με δύο παιδιά
12 Δεκεμβρίου, 2024
Ειρήνη Μουρτζούκου: Η νέα μαρτυρία που σοκάρει
12 Δεκεμβρίου, 2024