Τέμπη: Ελεύθερος και ο μόνιμος σταθμάρχης

Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (28/3) η απολογία του μόνιμου σταθμάρχη για την τραγωδία στα Τέμπη, καθώς ο 50χρονος σιδηροδρομικός υπάλληλος κατηγορείται ότι τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, αντί να βρίσκεται στη θέση του μέχρι τις 23:00, εκείνος εγκατέλειψε το πόστο του από τις 22:10.

Ο σταθμάρχης απολογήθηκε με υπόμνημα στον ειδικό εφέτη ανακριτή και αναμένεται η απόφαση για το αν θα προφυλακιστεί ή όχι.

Επίσης, σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση, ο κατηγορούμενος μόνιμος σταθμάρχης έχει καλέσει προς υπεράσπισή του τρεις μόνιμους συναδέλφους του, δύο σταθμάρχες και ένα κλειδούχο, για να υποστηρίξουν ότι η αλλαγή της βάρδιας γινόταν όταν ερχόταν ο επόμενος. Πάντως, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο εφέτης ανακριτής δεν είδε σήμερα κάποιον από τους μάρτυρες που κάλεσε προς υπεράσπισή του ο μόνιμος σταθμάρχης.

Τι υποστήριξε στο υπόμνημα

Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στις 23:00 όπως όφειλε. Και αυτό γιατί το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Προς υπεράσπισή του έχει καλέσει να καταθέσουν τρεις συνάδελφοί του, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος ενώ βασική υπεραστική του γραμμή είναι ότι με βάση τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ η αλλαγή της βάρδιας μπορούσε να γίνει από τη στιγμή που προσερχόταν στην εργασία του ο επόμενος σταθμάρχης.

Την Πέμπτη 30 Μαρτίου, αναμένεται να απολογηθεί ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ισχυρίζεται πως την ώρα της τραγωδίας, στη θέση τους έπρεπε να βρίσκονται ως τις 11 και οι άλλοι δύο σταθμάρχες ο μόνιμος που απολογείται σήμερα και ο συμβασιούχος που απολογήθηκε χθες.

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα (27/3) ο συμβασιούχος σταθμάρχης, μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Ο 33χρονος κατηγορούμενος μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ισχυρίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ πως: «Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».

Ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης έχει ήδη υποστηρίξει ότι η βάρδιά του ήταν 8ωρη, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10:00 το βράδυ. Μάλιστα ανέφερε ότι, αν ήξερε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έκανε.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 22-9: «Βούλιαξε» τον «αιώνιο» αντίπαλο στον τελικό και χρίστηκε Κυπελλούχος Ελλάδας στο πόλο των ανδρών
22 Φεβρουαρίου, 2025
«Πρεμιέρα» για τη συγκοινωνιακή αστυνομία με περισσότερους από 150 ελέγχους και τέσσερις συλλήψεις
22 Φεβρουαρίου, 2025
Βασίλης Καλογήρου: Αμείλικτα τα ερωτήματα από τις καταγγελίες συγγενών για τον θάνατό του – «Είναι προϊόν εγκληματικής ενέργειας»
22 Φεβρουαρίου, 2025
Κινητοποιήσεις για τα Τέμπη σε συνοικίες της Αθήνας και στη Θεσσαλονίκη
22 Φεβρουαρίου, 2025
Γερμανία: O προεκλογικός αγώνας και τα σενάρια της επόμενης μέρας
22 Φεβρουαρίου, 2025
Βασίλης Καλογήρου: Ψάχνουν για απαντήσεις στη διαδρομή θανάτου 18 χιλιομέτρων του 39χρονου – Καταγραφικά και τοξικολογικές ρίχνουν «φως» στο μυστήριο
22 Φεβρουαρίου, 2025
Χαλκίδα: 22χρονη κατήγγειλε πως έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού – Τέσσερις συλλήψεις
22 Φεβρουαρίου, 2025
Πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για Τέμπη: Οι ερευνητές κάνουν λόγο για «αντικρουόμενα στοιχεία» – Παρουσιάζεται στις 27 Φεβρουαρίου
22 Φεβρουαρίου, 2025
Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: Τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία, είπε ο πρωθυπουργός
22 Φεβρουαρίου, 2025
Μαρτυρία για τον Βασίλη Καλογήρου: Μπήκε με τρία άτομα σε ένα αυτοκίνητο – Τι ισχύει
22 Φεβρουαρίου, 2025