Μουδιασμένοι ήταν οι επιβάτες που ταξίδεψαν με τρένο από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και πέρασαν από το σημείο της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη. Την ίδια ώρα, η έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας με 57 νεκρούς συνεχίζεται με τις καταθέσεις εργαζομένων να προσπαθούν να ρίξουν φως στην υπόθεση.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, νέες παραμέτρους στα αίτια της τραγωδίας έριξαν με τις καταθέσεις τους τρεις εν ενεργεία σταθμάρχες και πέντε τεχνικοί του ΟΣΕ. Μάλιστα, ιδιαίτερα σημαντική χαρακτηρίζεται η κατάθεση της σταθμάρχη, η οποία μία μέρα πριν τομοιραίο δυστύχημα αντικαταστάθηκε από τον κατηγορούμενο συνάδελφό της.
Η συγκεκριμένη σταθμάρχης έχει ειδικές γνώσεις για το πώς λειτουργούσε ο σιδηρόδρομος πριν τις 28 Φεβρουαρίου. Ο δεύτερος σταθμάρχης εκτελεί χρέη προϊσταμένου επιθεώρησης, μετά την προφυλάκιση του προϊσταμένου που επέβλεπε το προσωπικό του σταθμού Λάρισας την περίοδο του δυστυχήματος.
Ο άλλος είναι ο σταθμάρχης που εργάζεται στον σταθμό της Λάρισας. «Μετά το Πάσχα η ομάδα πραγματογνωμόνων θα βγάλουν ένα πόρισμα για τα αίτια του δυστυχήματος, αφού λάβουν το σύνολο της δικογραφίας και όλα τα έγγραφα, τα οποία προσκομίζονται. Κι αυτό γιατί προσκομίζονται νέα στοιχεία», αναφέρει στον ΑΝΤ1 ο συνήγορος συγγενή θύματος, Στέλιος Σούρλας.
Αμέσως μετά το Πάσχα έχει κληθεί να καταθέσει και ο δικηγόρος της οικογένειας των θυμάτων της τραγωδίας, ο οποίος έχει καταγγείλει απόπειρα εξαγοράς οικογενειών από τη Hellenic Train. «Πριν δύο με τρεις μέρες στάλθηκαν τα 19 ευρώ. Ενημερώθηκε από διαδικτυακή σελίδα ότι προτίθεται η εταιρεία αυτή να δώσει ορισμένες προκαταβολές για όσους έχουν προχωρήσει στο μοιραίο», αναφέρει ο συνήγορος τραυματιών, Λουκάς Αποστολίδης. Και συμπληρώνει: «Αυτή η προκαταβολή δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι υπάρχει πιθανότητα ανάληψης ευθυνών».