Τέμπη: Υπήρχε ανακοίνωση – «Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα»

Τέμπη: Η επιστολή εκδόθηκε με αφορμή ατυχήματα που έγιναν στις αμαξοστοιχίες 51 και 61 – Δείτε αναλυτικά τι αναφέρει

Μετά το εξώδικο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης που ενημέρωνε για διαλυμένο σιδηροδρομικό δίκτυο από το Νοέμβριο άλλη μία καταγγελτική επιστολή, αυτή τη φορά από τον συνδικαλιστικό φορέα της Δημοκρατικής Ενωτικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ) έχει εκδοθεί από τις 7 Φεβρουαρίου 2023 και καταγγέλλει παραλείψεις και ελλειπή μέτρα ασφαλείας στους ελληνικούς σιδηροδρόμους.

Η επιστολή εκδόθηκε μόλις τρεις εβδομάδες πριν το δυστύχημα στα Τέμπη και θέτει προ των ευθυνών τους όλους τους εμπλεκόμενους, ακόμα και την κυβέρνηση.

Τέμπη: «Τα θέματα ασφάλειας στην πρώτη γραμμή»

Η επιστολή εκδόθηκε με αφορμή ατυχήματα που έγιναν στις αμαξοστοιχίες 51 και 61 και καταλήγει με αιτήματα για άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού αλλά και μία σειρά ζητημάτων ασφαλείας υπογραμίζοντας πως «τα θέματα ασφάλειας πρέπει να μπουν στην πρώτη γραμμή». Η επιστολή της Δημοκρατικής Ενωτικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ) αναφέρει:

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Άλλα δύο ατυχήματα τις προηγούμενες ημέρες προστέθηκαν στο μακρύ κατάλογο με τις Αμαξοστοιχίες 51 και 61 αντίστοιχα, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο το συνάδελφο Μηχανοδηγό αλλά και τους επιβάτες.

Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό.

Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες.

Όπως οι προηγούμενες Κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή, έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος.

Το Υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας Ο Χ Ι ! «έχουν καιρό….κάποια στιγμή θα τελειώσουν».

Η ΡΑΣ επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο.

Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει….. Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς φταίει και ο Χατζηπετρής…!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ

Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις.

Τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο και η Π.Ο.Σ. δεν μπορεί να ανέχονται άλλο αυτή την επικίνδυνη κατάσταση. Τι άλλο περιμένουν για να παρέμβουν; Τι άλλο πρέπει να συμβεί;

Τα θέματα ασφάλειας πρέπει να μπουν στην πρώτη γραμμή. Να βρεθούν στο επίκεντρο των συνελεύσεων στους χώρους δουλειάς.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να κρίνουν πολιτικά και συνδικαλιστικά όσους έχουν ευθύνη και συνεχίζουν να σφυράνε αδιάφορα εκείνους που αδιαφορούν γι΄αυτό που συμβαίνει. Να κρίνουν εκείνους τους πολιτικούς κομισάριους και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους που υποτιμούν και αδιαφορούν για όλους εκείνους τους παράγοντες που όταν διασταυρώνονται δημιουργούν καθημερινά ατυχήματα και δυστυχήματα.

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :

  • Άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.
  • Προγράμματα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.
  • Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.
  • Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.
  • Συντήρησης, επισκευή και εκσυγχρονισμού όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.
  • Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.
  • Να χορηγηθούν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.
  • Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.
  • Συναδελφικά.
  • ΔΕΣΚ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Γιώργος Χαντζηνικολάου (Πειραιώς): Οι δίδυμες μεταρρυθμίσεις για ενίσχυση των επενδύσεων
20 Νοεμβρίου, 2024
Στο ΣτΕ η πρώτη προσφυγή των πανεπιστημιακών κατά του νόμου ίδρυσης μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
20 Νοεμβρίου, 2024
Γενική απεργία — Μεγάλη πορεία στο Σύνταγμα από εργατικά σωματεία και ομοσπονδίες
20 Νοεμβρίου, 2024
Τι απαντά ο Νίκος Ρωμανός για τις νέες κατηγορίες περί τρομοκρατίας μετά την έκρηξη στους Αμπελόκηπους
20 Νοεμβρίου, 2024
Ξέσπασε σε λυγμούς η σύζυγος του Δημήτρη Σούρα: «Προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου, γράφουν ανυπόστατα πράγματα και είναι ντροπή»
20 Νοεμβρίου, 2024
Hλεκτρικό ρεύμα: Παράθυρο για μεγαλύτερη στήριξη στα νοικοκυριά, τι θα γίνει με τις επιχειρήσεις
20 Νοεμβρίου, 2024
Κατατέθηκε στη Βουλή ο προϋπολογισμός
20 Νοεμβρίου, 2024
Γενική απεργία — Σε εξέλιξη συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα
20 Νοεμβρίου, 2024
Κούρσα τρόμου για οδηγό ταξί – Τον απείλησαν με μαχαίρι
20 Νοεμβρίου, 2024
Πιερρακάκης: Δύο νέα αθλητικά σχολεία θα λειτουργήσουν από τον Σεπτέμβριο του 2026
20 Νοεμβρίου, 2024