Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες

Παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΟΑΣΘ πραγματοποίησαν μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης.

Με σύνθημα «Δεν πάει άλλο η ταλαιπωρία, λαϊκό δικαίωμα η συγκοινωνία», οι συγκεντρωμένοι υπογράμμισαν την ανάγκη για καλύτερες συνθήκες μετακίνησης, με την αύξηση του στόλου των λεωφορείων και των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές.

«Να γίνει ασφαλής, φθηνή και ανθρώπινη η συγκοινωνία», ζήτησε η Φωτεινή Σαλονικίδου, μέλος της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων, όπως και ο πρόεδρος του συνταξιουχικού κινήματος «Η Συσπείρωση» Βασίλης Παρτάλης, ο οποίος υποστήριξε ότι η μετακίνηση γίνεται «σε άθλιες συνθήκες, με αποτέλεσμα να καταρρέει κάθε ανθρώπινη αξιοπρέπεια», όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

Αντιπροσωπεία των διαδηλωτών είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Γιώργο Σκόδρα, ο οποίος, αφού ανέφερε ότι «η κατάσταση απέχει πολύ από το να είναι ικανοποιητική», ζήτησε από τους πολίτες να κάνουν λίγη υπομονή ακόμη, εξηγώντας πως «βρισκόμαστε προ της οριστικής λύσης του προβλήματος».

Όπως είπε, θα «τρέξουν» δύο διαγωνισμοί: ένας για μισθωμένα λεωφορεία κι ένας για επισκευή λεωφορείων, ενώ παράλληλα προχωρά από το υπουργείο Μεταφορών και τον ΟΣΕΘ η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, που θα αναλάβουν το υπεραστικό μεταφορικό έργο. «Ο Οργανισμός θα λειτουργεί μέχρι 31-12-2022, ταυτόχρονα με την ίδια τροπολογία δόθηκε η δυνατότητα μίσθωσης μεταχειρισμένων λεωφορείων, τα οποία θα είναι ετοιμοπαράδοτα κι έτσι θα μπουν στο σύστημα 100 λεωφορεία». Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός θα «βγει» τέλος του τρέχοντος έτους ή αρχές Ιανουαρίου και, όπως διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, «μέχρι το Πάσχα θα αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε τα πρώτα λεωφορεία».

Περίπου 100 (συν 20 εφεδρικά) θα είναι τα οχήματα που θα καλύψουν στο 100% τις συγκοινωνιακές ανάγκες εκτός πόλης, σύμφωνα με τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, ενώ τα «60 με 70 λεωφορεία που εξυπηρετούσαν την υπεραστική ζώνη μέχρι τώρα θα έρθουν μέσα στον πολεοδομικό ιστό», επισήμανε ο κ. Σκόδρας.
Υπογράμμισε, δε, ότι αυτή με αυτή τη σύμβαση και μόνο, εκτιμάται ότι η κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών της Θεσσαλονίκης «θα φτάσει σε ποσοστό 75 – 80% από 60% που είναι σήμερα», που κινούνται 320 με 340 λεωφορεία.

Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά στην επισκευή 92 λεωφορείων, που παρουσιάζουν πολύ σοβαρές βλάβες, από εξωτερικά συνεργεία.

Τα μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης αποχώρησαν μετά τη συνάντηση, δηλώνοντας πως θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, διεκδικώντας «άμεσες λύσεις για καλύτερη, ασφαλέστερη και πιο ποιοτική μετακίνηση».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Καραμανλής: Με τιμά η πρόταση Σαμαρά αλλά δεν με ενδιαφέρει
22 Νοεμβρίου, 2024
Σύγκληση Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής για ελληνοτουρκικά
22 Νοεμβρίου, 2024
Γέννησε η Αλεξάνδρα Νίκα – Πατέρας για πρώτη φορά ο Κωνσταντίνος Αργυρός
22 Νοεμβρίου, 2024
Καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη τα νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ
22 Νοεμβρίου, 2024
Φθιώτιδα: Απεγκλώβησαν λύκο που είχε πέσει σε πηγάδι
22 Νοεμβρίου, 2024
Εθνική Ελλάδας: Έληξε ο συναγερμός στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ
22 Νοεμβρίου, 2024
Χειροπέδες σε 43χρονο: Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
22 Νοεμβρίου, 2024
Σκυλακάκης: Έρχονται νέες παρεμβάσεις για το ρεύμα τον Δεκέμβριο
22 Νοεμβρίου, 2024
Θρήνος στον Βόλο για τον θάνατο 20χρονης: Δωρίζει τα όργανά της η οικογένεια
22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΕΔΔΗΕ: Νέα εφαρμογή δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα
22 Νοεμβρίου, 2024