Έχοντας ως γνώμονα την ασφάλεια πελατών κι εργαζομένων, η Εθνική Τράπεζα, από την πρώτη στιγμή, με ψυχραιμία και υπευθυνότητα, προχώρησε άμεσα στη λήψη των απαραίτητων μέτρων, για την αντιμετώπιση του ιού COVID-19.
Εκπόνησε ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης, με στόχο την ασφάλεια των εργαζομένων της, την προστασία και διευκόλυνση των συναλλαγών των πελατών της και συνολικά την απρόσκοπτη λειτουργία της Τράπεζας.
Σύστησε ειδική Επιτροπή για την αντιμετώπιση της κατάστασης που λειτουργεί συντονισμένα και σε καθημερινή βάση παίρνει τις απαραίτητες αποφάσεις με ταχύτητα και ευελιξία.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
• Εντατική και καθημερινή καθαριότητα και απολύμανση σε όλους τους χώρους των καταστημάτων
• Λήψη πρόσθετων μέτρων ατομικής υγιεινής κατά την είσοδο στο κατάστημα (απολύμανση χεριών με αντισηπτικό)
• Διάθεση αντισηπτικού υγρού για τακτική χρήση από τους εργαζόμενους και τους πελάτες
• Έλεγχος της ροής του αριθμού των πελατών που εισέρχονται στο κατάστημα για τις συναλλαγές τους, με την καθοδήγηση στελέχους της Τράπεζας
• Ανάρτηση ενημερωτικού υλικού με τις οδηγίες προστασίας και υγιεινής του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ)
ΧΡΗΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Για την ασφαλή και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών, την πραγματοποίηση των τραπεζικών συναλλαγών καθώς και την ενημέρωση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, η Τράπεζα προτείνει εναλλακτικά:
• να διενεργείτε τις συναλλαγές σας μέσω του internet/mobile banking
• να επισκεφθείτε ένα από τα 1.480 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
• να ενημερώνεστε από το site μας www.nbg.gr
Επιπλέον, με το νέο ανανεωμένο mobile banking της Τράπεζάς δίδεται η δυνατότητα:
• εγγραφής στο Internet banking και απόκτησης κωδικών πρόσβασης για τις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές χωρίς επίσκεψη στο κατάστημα εάν είστε κάτοχος χρεωστικής κάρτας της Τράπεζας
• να ανοίξετε λογαριασμό από το κινητό εάν δεν είστε πελάτης της Τράπεζας
Για την επικοινωνία σας με την Τράπεζα μπορείτε να:
• καλείτε στο 181818 ή στο 2104848484
• στείλετε e-mail στο [email protected] ή
• συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στο www.nbg.gr
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
«• Ενημερώνουμε συστηματικά για τους τρόπους πρόληψης και προστασίας των εργαζόμενων και των οικογενειών τους, σε συνεργασία με το επιστημονικό προσωπικό του Ταμείου Υγείας μας (ΤΥΠΕΤ) και ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ
• Δημιουργήσαμε ειδική εσωτερική γραμμή ενημέρωσης και υποστήριξης για συναδέλφους που εμφανίζουν πιθανά συμπτώματα ή ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες
• Παρέχουμε τη δυνατότητα για ευέλικτη μορφή εργασίας – τηλεργασίας
• Χορηγούμε άδειες ειδικού σκοπού στους εργαζόμενους για τη φύλαξη των παιδιών, εφαρμόζοντας την σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου
• Απολυμαίνουμε προληπτικά χώρους της Τράπεζας
• Παρέχουμε αντισηπτικό υγρό σε όλους τους χώρους της Τράπεζας και για όλους τους εργαζόμενους
• Αναστείλαμε όλα τα επαγγελματικά ταξίδια εκτός Ελλάδας
• Διακόψαμε τις εσωτερικές αλλά και εξωτερικές συναντήσεις και τις αντικαταστήσαμε με τηλεφωνικές ή βιντεοδιασκέψεις
Δεσμευόμαστε
ότι θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε έγκαιρα για τα προληπτικά μέτρα που θα λαμβάνουμε για την προστασία της υγείας όλων μας, ενώ παράλληλα θα καταβάλουμε πάντα κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας», τονίζει η Τράπεζα.