Τηλεφωνούν στην ειδική γραμμή για τον κοροναϊό και ρωτούν για ντολμαδάκια

Εκκληση προς τους πολίτες της Κύπρου, κάνει η Υπηρεσία Ασθενοφόρων, καθώς μέσα στον πανικό τους απασχολούν τη γραμμή 1420 ζητώντας πληροφορίες για το κατά πόσον τα φρούτα που θα κόψουν από το δέντρο είναι μολυσμένα από κοροναϊό μέσω των πουλιών ή αν θα είναι ασφαλείς εάν επισκεφθούν ένα εμπορικό κέντρο ή ακόμα αν το τύλιγμα των κουπεπιών (ντολμαδάκια) με τα χέρια είναι επικίνδυνο.

Η κραυγή αγωνίας της προϊστάμενης της Υπηρεσίας ασθενοφόρων Ριάνας Κωνσταντίνου ακούστηκε χθες από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. «Όταν το κέντρο μας δέχεται 400 κλήσεις ανά 30 λεπτά είναι κάτι το πρωτάκουστο ανά το παγκόσμιο», είπε μιλώντας στον «Φιλελεύθερο» η κ. Κωνσταντίνου και πρόσθεσε: «μας παίρνουν για να μας ρωτήσουν αν τα ψάρια στην ψαραγορά είναι από την Κίνα και υπάρχει το ενδεχόμενο να φέρουν τον κορονοϊό, εάν τα μέσπιλα που μπορεί να τα έχει φάει ένα πουλί μπορεί να έχουν τον ιό όταν θα τα φάνε οι ίδιοι, μια κυρία μας ρώτησε κατά πόσο μπορεί να τυλίξει τα κουπέπια στο σπίτι της γιατί ανησυχεί μήπως μπει το μικρόβιο μέσα, άλλη ήθελε να ξέρει αν είναι ασφαλές να πάει στο mall. Και να πρέπει εμείς να συζητούμε αυτά τα πράγματα κι όταν δεν τους απαντούμε, μας φωνάζουν, μας καταγγέλλουν και μας βρίζουν».

Αυτό το πράγμα, τόνισε η κ. Κωνσταντίνου «πρέπει να σταματήσει, πρέπει ο κάθε πολίτης να δείξει υπευθυνότητα διότι τη στιγμή που ο ένας ρωτά για τα ψάρια ή για τα μέσπιλα, κάποιος άλλος ο οποίος πραγματικά χρειάζεται βοήθεια, έχει συμπτωματολογία κλπ. δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας διότι οι γραμμές είναι απασχολημένες». «Ίσως υπάρχει σύγχυση και θεωρούν ότι το 1420 είναι μια γραμμή που μπορούν να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Στο 1420 παίρνουμε όταν έχουμε συμπτωματολογία ή αν είχαμε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο περιστατικό».

Δυστυχώς, «αυτή τη στιγμή και ενώ παίρνουμε 400 κλήσεις ανά 30 λεπτά, μόνο το 10% των κλήσεών μας είναι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια. Όλοι οι υπόλοιποι μας ρωτούν αν πρέπει να πάνε στην υπεραγορά, στην ψαραγορά, αν πρέπει να φοβούνται επειδή ο γείτονάς τους ταξίδεψε».

Η Υπηρεσία, συνέχισε, «εικοσαπλασίασε το προσωπικό και έχουμε εγκαταστήσει δεκαπλάσιες γραμμές για να εξυπηρετούμε τους ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια. Δεν μπορεί κανένας οργανισμός και κανένα κράτος να ανταποκριθεί σωστά όταν ο πολίτης δεν έχει την υπευθυνότητα για να αντιληφθεί ότι αυτή είναι γραμμή για αυτούς που έχουν ανάγκη».

Πηγή: Φιλελεύθερος

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ειρήνη Μουρτζούκου: Ξεκίνησε ο 2ος κύκλος των καταθέσεων – Στη ΓΑΔΑ οι γιατροί των νοσοκομείων όπου πέθαναν τα παιδιά
25 Νοεμβρίου, 2024
Βιασμός 12χρονης στον Κολωνό: Ενοχή για 14 κατηγορούμενους ζήτησε ο εισαγγελέας
25 Νοεμβρίου, 2024
Ισραήλ: Συμφωνεί επί της αρχής σε κατάπαυση πυρός στο Λίβανο – Διαφωνεί η ακροδεξιά
25 Νοεμβρίου, 2024
Φως στο Τούνελ: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί…» – Σοκάρει η μαρτυρία της νονάς του 2ου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
25 Νοεμβρίου, 2024
Νεκρός 15χρονος οδηγός ΙΧ μετά από τροχαίο – Άλλοι 3 ανήλικοι τραυματίες
25 Νοεμβρίου, 2024
Βραζιλία: Πτώση λεωφορείου σε χαράδρα – 17 νεκροί και δεκάδες τραυματίες
25 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: «Γενναία η στάση Πολάκη – Ο προϋπολογισμός έχει αυξήσεις φόρων, όχι μειώσεις»
25 Νοεμβρίου, 2024
Σάμος: Πνίγηκαν 8 πρόσφυγες, τα 6 παιδιά – Επιχείρηση διάσωσης υπό το συντονισμό του ΕΚΣΕΔ
25 Νοεμβρίου, 2024
Σούπερ Μάρκετ: Μειώσεις από 5% μέχρι 24% στις τιμές 523 κωδικών – Έλεγχοι στην αγορά και εορταστικά καλάθια
25 Νοεμβρίου, 2024
ΗΣΑΠ: Συνωστισμός και καθυστερήσεις λόγω του γερασμένου στόλου
25 Νοεμβρίου, 2024