Τηλεφωνούν στην ειδική γραμμή για τον κοροναϊό και ρωτούν για ντολμαδάκια

Εκκληση προς τους πολίτες της Κύπρου, κάνει η Υπηρεσία Ασθενοφόρων, καθώς μέσα στον πανικό τους απασχολούν τη γραμμή 1420 ζητώντας πληροφορίες για το κατά πόσον τα φρούτα που θα κόψουν από το δέντρο είναι μολυσμένα από κοροναϊό μέσω των πουλιών ή αν θα είναι ασφαλείς εάν επισκεφθούν ένα εμπορικό κέντρο ή ακόμα αν το τύλιγμα των κουπεπιών (ντολμαδάκια) με τα χέρια είναι επικίνδυνο.

Η κραυγή αγωνίας της προϊστάμενης της Υπηρεσίας ασθενοφόρων Ριάνας Κωνσταντίνου ακούστηκε χθες από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. «Όταν το κέντρο μας δέχεται 400 κλήσεις ανά 30 λεπτά είναι κάτι το πρωτάκουστο ανά το παγκόσμιο», είπε μιλώντας στον «Φιλελεύθερο» η κ. Κωνσταντίνου και πρόσθεσε: «μας παίρνουν για να μας ρωτήσουν αν τα ψάρια στην ψαραγορά είναι από την Κίνα και υπάρχει το ενδεχόμενο να φέρουν τον κορονοϊό, εάν τα μέσπιλα που μπορεί να τα έχει φάει ένα πουλί μπορεί να έχουν τον ιό όταν θα τα φάνε οι ίδιοι, μια κυρία μας ρώτησε κατά πόσο μπορεί να τυλίξει τα κουπέπια στο σπίτι της γιατί ανησυχεί μήπως μπει το μικρόβιο μέσα, άλλη ήθελε να ξέρει αν είναι ασφαλές να πάει στο mall. Και να πρέπει εμείς να συζητούμε αυτά τα πράγματα κι όταν δεν τους απαντούμε, μας φωνάζουν, μας καταγγέλλουν και μας βρίζουν».

Αυτό το πράγμα, τόνισε η κ. Κωνσταντίνου «πρέπει να σταματήσει, πρέπει ο κάθε πολίτης να δείξει υπευθυνότητα διότι τη στιγμή που ο ένας ρωτά για τα ψάρια ή για τα μέσπιλα, κάποιος άλλος ο οποίος πραγματικά χρειάζεται βοήθεια, έχει συμπτωματολογία κλπ. δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας διότι οι γραμμές είναι απασχολημένες». «Ίσως υπάρχει σύγχυση και θεωρούν ότι το 1420 είναι μια γραμμή που μπορούν να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Στο 1420 παίρνουμε όταν έχουμε συμπτωματολογία ή αν είχαμε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο περιστατικό».

Δυστυχώς, «αυτή τη στιγμή και ενώ παίρνουμε 400 κλήσεις ανά 30 λεπτά, μόνο το 10% των κλήσεών μας είναι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια. Όλοι οι υπόλοιποι μας ρωτούν αν πρέπει να πάνε στην υπεραγορά, στην ψαραγορά, αν πρέπει να φοβούνται επειδή ο γείτονάς τους ταξίδεψε».

Η Υπηρεσία, συνέχισε, «εικοσαπλασίασε το προσωπικό και έχουμε εγκαταστήσει δεκαπλάσιες γραμμές για να εξυπηρετούμε τους ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια. Δεν μπορεί κανένας οργανισμός και κανένα κράτος να ανταποκριθεί σωστά όταν ο πολίτης δεν έχει την υπευθυνότητα για να αντιληφθεί ότι αυτή είναι γραμμή για αυτούς που έχουν ανάγκη».

Πηγή: Φιλελεύθερος

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σε ποιους δρόμους της Β. Ελλάδας κρίνονται απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες παρά την ύφεση της κακοκαιρίας
15 Ιανουαρίου, 2025
Φάμελλος για την υποψηφιότητα Τασούλα: Ο Μητσοτάκης κατώτερος των περιστάσεων
15 Ιανουαρίου, 2025
Κύκλωμα προστασίας: Αρνήθηκε τις κατηγορίες ο φερόμενος ως αρχηγός – Απολογείται και η αστυνομικός
15 Ιανουαρίου, 2025
Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του Μετρό στην Εθνική Άμυνα
15 Ιανουαρίου, 2025
«Αν πήγαινες στα γραφεία τους θα το έτρωγες το παραμύθι», λέει ο ηθοποιός για τα περί εμπλοκής του με το κύκλωμα προστασίας των οίκων ανοχής
15 Ιανουαρίου, 2025
Χανιά: Προφυλακίστηκε ο 45χρονος οδηγός για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 22χρονο
15 Ιανουαρίου, 2025
Στο στόχαστρο του Αλέξη Κούγια και η Φαίη Σκορδά: «Δεν μπορεί να ξεπεράσει τα προσωπικά της θέματα μαζί μου» – Τι απάντησε η ίδια
15 Ιανουαρίου, 2025
Δ. Κουτσούμπας: Γνωστή η θέση του ΚΚΕ για τον θεσμό του ΠτΔ o οποίος λειτουργεί ως θεματοφύλακας της κυρίαρχης πολιτικής
15 Ιανουαρίου, 2025
Πηγές ΣΥΡΙΖΑ: Στενά κομματική επιλογή η πρόταση Κ. Τασούλα για ΠτΔ
15 Ιανουαρίου, 2025
Δημογλίδου για θανατηφόρο τροχαίο στα Χανιά: Κάποιοι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους, δεν ακολούθησαν το νόμο – Έχουν διαπράξει παράβαση καθήκοντος
15 Ιανουαρίου, 2025