Τηλεφωνούν στην ειδική γραμμή για τον κοροναϊό και ρωτούν για ντολμαδάκια

Εκκληση προς τους πολίτες της Κύπρου, κάνει η Υπηρεσία Ασθενοφόρων, καθώς μέσα στον πανικό τους απασχολούν τη γραμμή 1420 ζητώντας πληροφορίες για το κατά πόσον τα φρούτα που θα κόψουν από το δέντρο είναι μολυσμένα από κοροναϊό μέσω των πουλιών ή αν θα είναι ασφαλείς εάν επισκεφθούν ένα εμπορικό κέντρο ή ακόμα αν το τύλιγμα των κουπεπιών (ντολμαδάκια) με τα χέρια είναι επικίνδυνο.

Η κραυγή αγωνίας της προϊστάμενης της Υπηρεσίας ασθενοφόρων Ριάνας Κωνσταντίνου ακούστηκε χθες από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. «Όταν το κέντρο μας δέχεται 400 κλήσεις ανά 30 λεπτά είναι κάτι το πρωτάκουστο ανά το παγκόσμιο», είπε μιλώντας στον «Φιλελεύθερο» η κ. Κωνσταντίνου και πρόσθεσε: «μας παίρνουν για να μας ρωτήσουν αν τα ψάρια στην ψαραγορά είναι από την Κίνα και υπάρχει το ενδεχόμενο να φέρουν τον κορονοϊό, εάν τα μέσπιλα που μπορεί να τα έχει φάει ένα πουλί μπορεί να έχουν τον ιό όταν θα τα φάνε οι ίδιοι, μια κυρία μας ρώτησε κατά πόσο μπορεί να τυλίξει τα κουπέπια στο σπίτι της γιατί ανησυχεί μήπως μπει το μικρόβιο μέσα, άλλη ήθελε να ξέρει αν είναι ασφαλές να πάει στο mall. Και να πρέπει εμείς να συζητούμε αυτά τα πράγματα κι όταν δεν τους απαντούμε, μας φωνάζουν, μας καταγγέλλουν και μας βρίζουν».

Αυτό το πράγμα, τόνισε η κ. Κωνσταντίνου «πρέπει να σταματήσει, πρέπει ο κάθε πολίτης να δείξει υπευθυνότητα διότι τη στιγμή που ο ένας ρωτά για τα ψάρια ή για τα μέσπιλα, κάποιος άλλος ο οποίος πραγματικά χρειάζεται βοήθεια, έχει συμπτωματολογία κλπ. δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας διότι οι γραμμές είναι απασχολημένες». «Ίσως υπάρχει σύγχυση και θεωρούν ότι το 1420 είναι μια γραμμή που μπορούν να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Στο 1420 παίρνουμε όταν έχουμε συμπτωματολογία ή αν είχαμε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο περιστατικό».

Δυστυχώς, «αυτή τη στιγμή και ενώ παίρνουμε 400 κλήσεις ανά 30 λεπτά, μόνο το 10% των κλήσεών μας είναι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια. Όλοι οι υπόλοιποι μας ρωτούν αν πρέπει να πάνε στην υπεραγορά, στην ψαραγορά, αν πρέπει να φοβούνται επειδή ο γείτονάς τους ταξίδεψε».

Η Υπηρεσία, συνέχισε, «εικοσαπλασίασε το προσωπικό και έχουμε εγκαταστήσει δεκαπλάσιες γραμμές για να εξυπηρετούμε τους ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια. Δεν μπορεί κανένας οργανισμός και κανένα κράτος να ανταποκριθεί σωστά όταν ο πολίτης δεν έχει την υπευθυνότητα για να αντιληφθεί ότι αυτή είναι γραμμή για αυτούς που έχουν ανάγκη».

Πηγή: Φιλελεύθερος

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Γερμανία: Πρώτο κόμμα το CDU/CSU σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα
23 Φεβρουαρίου, 2025
Γερμανία: Προβάδισμα του CDU/CSU δείχνουν τα πρώτα exit polls – LIVE όλες οι εξελίξεις
23 Φεβρουαρίου, 2025
Γερμανία: Η ετυμηγορία της κάλπης – LIVE όλες οι εξελίξεις
23 Φεβρουαρίου, 2025
Ο απεσταλμένος του Τραμπ στην Ουκρανία αναμένει να υπογραφεί αυτή την εβδομάδα η συμφωνία για τα ουκρανικά ορυκτά
23 Φεβρουαρίου, 2025
Σοκαριστικό τροχαίο στην Ηλεία: Μεθυσμένος οδηγούσε με τον 4χρονο γιο του στην αγκαλιά – Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο το παιδί
23 Φεβρουαρίου, 2025
«Το πηγούνι του ακουμπούσε τα γεννητικά μου όργανα – Έβλεπα το ταβάνι κι έκλαιγα»: Συγκλονίζουν τα θύματα του γυναικολόγου στη Ρόδο
23 Φεβρουαρίου, 2025
Θάνατος Βασίλη Καλογήρου: «Σύντομα μπορούμε να έχουμε τη λύση του μυστηρίου – “Κλειδί” ο ιατρικός φάκελος»
23 Φεβρουαρίου, 2025
Δολοφονία Φαίης Μπακογιώργου: «Θα έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα ανατροπή στην υπόθεση»
23 Φεβρουαρίου, 2025
Τουρισμός για Όλους 2025: Ξεκινούν οι αιτήσεις με αυξημένα ποσά ενίσχυσης
23 Φεβρουαρίου, 2025
Φον ντερ Λάιεν: «Έγινε απολογισμός με τους Στάρμερ και Μακρόν για τις επαφές τους με την Ουάσινγκτον»
23 Φεβρουαρίου, 2025